izpis_h1_title_alt

Kartografska pismenost učencev 6. in 9. razreda osnovne šole
ID Stopar, Petra (Avtor), ID Ilc Klun, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,33 MB)
MD5: 14D0EEBE303AC047E1454BA2AAE25DB9

Izvleček
Magistrsko delo temelji na predstavitvi pomena kartografske pismenosti, razvoja sposobnosti prostorskih predstav pri otrocih in predstavitvi kartografskih učil. Kartografska učila so temelj pridobivanja kartografske pismenosti. Najpogosteje se uporabljajo atlasi, stenski zemljevidi, globusi. Magistrsko delo predstavlja tudi pojem kartografska pismenost in dejavnike kartografskega opismenjevanja. Razvoj kartografske pismenosti je dolgotrajen proces, ki poteka skozi celotno vertikalo osnovnošolskega izobraževanja. Empirični del magistrskega dela prikazuje rezultate pisnega preizkusa kartografske pismenosti, ki so ga reševali učenci šestega in devetega razreda osnovne šole. Prav tako je preizkus vseboval anketni del. Rezultati raziskave pokažejo, da kartografska pismenost učencev po letih upada in je treba v pouk geografije vključevati čim več terenskega dela, ki bo prispevalo k višanju sposobnosti prostorskih predstav.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pouk geografije, osnovna šola, kartografska pismenost, kartografska učila, didaktika geografije.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-161121 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2024
Število ogledov:23
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cartographic literacy of primary school students in 6th and 9th grade
Izvleček:
The master's thesis is based on the presentation of the meanings of cartographic literacy, the development of children's spatial representation skills and the presentation of cartographic lessons. Cartographic studies are the foundation of acquiring cartographic literacy. Most often, atlases, wall maps, globes are used. The Master's thesis also presents the concept of cartographic literacy and the factors of cartographic literacy. The development of cartographic literacy is a long-term process that takes place throughout the entire vertical primary school education. The empirical part of the master's thesis shows the results of a written test of cartographic literacy, which was solved by students of the sixth and ninth grades of elementary school. It also tested the survey section it contained. The results of the research show that students' cartographic literacy declines over the years and it is necessary to include as much field work as possible in geography lessons, which will contribute to increasing the ability of spatial representations.

Ključne besede:geography lessons, elementary school, cartographic literacy, cartographic teaching aids, didactics of geography.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj