Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Sabina Višček: Problemskost in tabuizacija književnosti pri pouku slovenščine

Magistrska dela (48)

  1. Ines Stopinšek: Vpliv učiteljevega interpretativnega branja na bralno motivacijo učencev 1., 3. in 5. razreda osnovne šole
  2. Meta Krejan: Odziv učencev petega razreda na drugačnost v literaturi
  3. Ines Barbič: Slikanice z romsko tematiko kot orodje za spodbujanje vključenosti in sprejemanja romskih otrok v razred
  4. Vesna Jamnik: Pouk književnosti kot pomoč pri razumevanju strahu učencev tretjega razreda
  5. Ester Potočar: Ustreznost diferenciacije bralnih nalog pri pouku književnosti v drugem triletju osnovne šole
  6. Neža Krajnik: Bralna motivacija četrtošolcev pred branjem e-knjig v IMapBooku in po njem
  7. Sara Močnik: Uspešnost učencev od 1. do 5. razreda pri reševanju novih nalog po obravnavi dramskega besedila
  8. Špela Mehle: Učiteljeva stališča do potencialno nadarjenih učencev pri književnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  9. Nika Smolej: Povezava interpretativnega branja z učno motivacijo učencev na razredni stopnji osnovne šole
  10. Eva Arh: Jezikovna usposobljenost učiteljev na razredni stopnji
  11. Zala Rifelj: Samoocena študentov zaključnih letnikov razrednega pouka na PEF UL o njihovi usposobljenosti za govorno nastopanje v knjižnem jeziku pri pouku
  12. Urška Klopčič: Vpogled v stanje govornih nastopov vzgojiteljev in učiteljev razrednega pouka
  13. Lara Bratec: Učiteljevo zastavljanje vprašanj po branju književnega dela
  14. Nina Potrč: Nove naloge razrednih učiteljev pri obravnavi umetnostnega besedila in njihova diferenciacija v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  15. Klemen Kos: Potrebe razrednih učiteljev po nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju s področja slovenščine
  16. Eva Kreže: Bralna pismenost v povezavi z dvojezičnostjo pri pouku slovenščine v 4. razredu osnovne šole
  17. Anja Skumavc: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku slovenščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
  18. Anja Oven: Dejavniki, ki spodbujajo učenčev besedni zaklad na razredni stopnji osnovne šole
  19. Jerneja Skapin: Uporaba kamišibaja pri obravnavi umetnostnega besedila v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  20. Lara Beličič: Usposobljenost razrednih učiteljev pri uporabi komunikacijskega modela pouka za poučevanje književnosti
  21. Mateja Jarc: Raziskovanje komunikacije, jezika in govora pri vzgojiteljih z dvojezičnimi otroki v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Goriškem in Tržaškem
  22. Eva Šimc: Pogledi učiteljev in učencev na izvedbo in doživljanje ocenjevanja govornih nastopov pri predmetu slovenščina v 3., 4. in 5. razredu osnovne šole
  23. Sara Trošt: Prepoznavanje in ocenjevanje razvojne jezikovne motnje pri dvojezičnih otrocih
  24. Eva Hočevar: Vpliv otroške in mladinske književnosti na stališča učencev do oseb s posebnimi potrebami
  25. Nika Marolt: Govorno nastopanje učencev v 3. razredu osnovne šole
  26. Nataša Indjić: Mnenje učiteljev in študentov razrednega pouka o uporabi knjižnega jezika pri pouku na razredni stopnji
  27. Maruša Čuk: Uvodna motivacija pri pouku književnosti
  28. Blažka Hribar: Odnos staršev do problemskih tem v književnih delih
  29. Neja Založnik: Strategije vključevanja učencev priseljencev ter vpliv na njihovo učno in socialno uspešnost
  30. Nika Prelovec: Mnenje učiteljev o vključevanju informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine
  31. Sara Brecl: Razvijanje pravopisne zmožnosti pri učencih v tretjem, četrtem in v petem razredu
  32. Lucija Kos: Bralni interes in bralna motivacija učencev 3., 4. in 5. razreda v Posavju
  33. Teja Glavan: Pomen okolja (podeželje/mesto) na učenčev besedni zaklad pri pripovedovanju ob slikanicah brez besedila v 1. razredu
  34. Urška Avbelj: Doživljanje in razumevanje problemske teme v slikanicah pri učencih 1. razreda osnovne šole
  35. Maša Skebe: Učiteljevo poznavanje interpretativnega branja dramskih besedil in njegovo vključevanje v pouk književnosti od 1. do 5. razreda osnovne šole
  36. Liza Pahulje: Dejavniki, ki vplivajo na uporabo knjižnega jezika pri učiteljih razrednega pouka
  37. Monika Predikaka: Učenje branja v slovenski in španski javni osnovni šoli
  38. Petra Kopač: Poznavanje glasovnega zavedanja med učitelji prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja kot pomembnega predpogoja za uspešno opismenjevanje učencev
  39. Eva Korpar: Vpliv tehnologije na branje in bralne navade učencev 2. triletja osnovne šole
  40. Anita Klanjšček: Stališča učencev do sprejemanja otrok s posebnimi potrebami pred obravnavo slikanice Žan je drugačen in po njej
  41. Nina Krajnc: Spoprijemanje učencev z drugačnostjo v 2. in 5. razredu osnovne šole s pomočjo literarnih del
  42. Ula Lečnik: Bralne navade učiteljev razrednega pouka
  43. Maruša Peklaj: Sodelovanje učencev in učenk 4. in 5. razreda osnovne šole pri bralni znački
  44. Eva Stanonik: Medpredmetno povezovanje slovenščine na razredni stopnji
  45. Ana Hotujec: Vključevanje učencev tujcev v pouk slovenščine
  46. Tina Kastelic: Zastavljanje kakovostnih vprašanj pri vzgojiteljih in učiteljih razrednega pouka po obravnavi umetnostnega besedila
  47. Nika Pogačnik: Uporaba sodobne tehnologije za spodbujanje branja učencev
  48. Petra Grimani: Obravnava problemskih slikanic o priseljevanju pri pouku književnosti in vzgoja za medkulturnost

Diplomska dela (29)

  1. Helena Krnc: Predšolski romski otroci s tehničnimi dejavnostmi usvajajo slovenski jezik
  2. Kaja Urbanč: Razumevanje in izrekanje časovnega in vzročnega razmerja med dogodkoma pri predšolskih otrocih
  3. Špela Kozinc: Vpliv izobrazbe staršev na izbiro literature pri otrocih v povezavi z bralnim projektom Ciciuhec, beremo z malčki
  4. Nina Strgaršek: Raba narečja pri vzgojiteljih, zaposlenih v Vrtcu Trbovlje
  5. Monika Pust: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do govora v knjižnem jeziku pri delu z otroki
  6. Nika Antončič: Spodbujanje jezikovne zmožnosti pri predšolskih otrocih
  7. Tina Bogataj: Ustreznost vzgojiteljeve uporabe socialnih zvrsti jezika pri komunikaciji s starši
  8. Mitja Drnovšek: Jezikovna ustreznost uradnih zapisanih besedil vzgojiteljev in njihova stališča do tega področja
  9. Urška Remškar: Zahtevnostne ravni vprašanj vzgojiteljev ob obravnavi književnega besedila v vrtcu
  10. Ana Gabršček: Kako vzgojitelji/vzgojiteljice berejo umetnostna besedila otrokom v vrtcu
  11. Nina Filipan: Pogovor o prebrani pravljici med vzgojiteljico in otroki
  12. Špela Trdan: Vloga vzgojiteljev predšolskih otrok in učiteljev 1. razreda OŠ pri usvajanju govorno-jezikovnih spretnosti otrok
  13. Nika Guna: Vloga vzgojitelja pri spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja v predšolskem obdobju
  14. Lucija Sotošek: Vpliv pravljic na čustveno-socialni razvoj predšolskih otrok
  15. Marja Grebenc: Poučevanje branja in pisanja po metodi Marie Montessori
  16. Ana Obal: Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v pomurskih vrtcih in njihov pogled na lasten profesionalni razvoj na jezikovnem področju
  17. Martina Kocbek: Mnenja učiteljev/učiteljic razrednega pouka o svoji zmožnosti govornega nastopanja
  18. Mateja Košir: Ozaveščenost učiteljev razrednega pouka o govornem nastopanju
  19. Urška Gutnik: Vloga vzgojitelja pri posredovanju pravljic predšolskim otrokom
  20. Tjaša Daničič: Stališča vzgojiteljev do lastne zmožnosti govornega nastopanja
  21. Nina Pečnik: Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v zasavskih vrtcih
  22. Tajda Zore: Odzivanje vzgojiteljic na pootročeni govor v predšolskem obdobju
  23. Špela Horvat: Dejavnosti, ki spodbujajo prepoznavanje prvega glasu v besedi pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  24. Eva Kvas: Vloga knjižnice v vrtcu
  25. Marta Novak: Vloga staršev v procesu razvijanja otrokove pismenosti v predšolskem obdobju
  26. Katja Grilj: Vloga vzgojitelja pri jezikovnem razvoju dvojezičnih otrok
  27. Nasta Anja Štojs: Interpretativno branje in zastavljanje vprašanj po branju v predšolskem obdobju
  28. Nina Prijatelj: Tabu teme v predšolskem obdobju
  29. Anja Purnat: Prilagajanje muzejske vsebine za uporabnike lahkega branja

Druga dela (13)

  1. Tomaž Petek: The teacher as a public speaker in the classroom
  2. Bralno razumevanje na preizkušnji
  3. Tomaž Petek: Ozaveščenost o javnem govornem nastopanju - priložnost za profesionalni razvoj učitelja
  4. Tomaž Petek: The opinion of Slovene (mother tongue) teachers on distance learning in primary schools
  5. Tomaž Petek: Criteria for public speech planning
  6. Katarina Jakopič Branc, Sonja Kralj, Slavica Novak, Maja Poklukar, Tatjana Rituper, Urška Rožman, Ana Srpčič: Sto jezikov otrok
  7. Tomaž Petek: Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja
  8. Tomaž Petek: Strategije raziskovanja in poučevanja pismenosti
  9. Tomaž Petek: Jezikovna (ne)pravilnost zapisov zemljepisnih lastnih imen na cestnih krajevnih tablah v Republiki Sloveniji s poudarkom na slovenski Istri
  10. Tomaž Petek: Kritični prerez besedilnih vrst v povezavi z učiteljevim oz. vzgojiteljevim govornim nastopanjem
  11. Tomaž Petek: Future kindergarten educators' views regarding the role of language as one of the core kindergarten curriculum areas
  12. Tomaž Petek, Nika Prelovec: Teachers’ views on the integration of information and communication technology in the teaching of Slovene (first language) in primary school
  13. Tomaž Petek: Pogledi učiteljev razrednega pouka in učiteljev slovenščine na interpretativno branje