Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Številke
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Sabina Višček:
Problemskost in tabuizacija književnosti pri pouku slovenščine
Magistrska dela (48)
Ines Stopinšek:
Vpliv učiteljevega interpretativnega branja na bralno motivacijo učencev 1., 3. in 5. razreda osnovne šole
Meta Krejan:
Odziv učencev petega razreda na drugačnost v literaturi
Ines Barbič:
Slikanice z romsko tematiko kot orodje za spodbujanje vključenosti in sprejemanja romskih otrok v razred
Vesna Jamnik:
Pouk književnosti kot pomoč pri razumevanju strahu učencev tretjega razreda
Ester Potočar:
Ustreznost diferenciacije bralnih nalog pri pouku književnosti v drugem triletju osnovne šole
Neža Krajnik:
Bralna motivacija četrtošolcev pred branjem e-knjig v IMapBooku in po njem
Sara Močnik:
Uspešnost učencev od 1. do 5. razreda pri reševanju novih nalog po obravnavi dramskega besedila
Špela Mehle:
Učiteljeva stališča do potencialno nadarjenih učencev pri književnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Nika Smolej:
Povezava interpretativnega branja z učno motivacijo učencev na razredni stopnji osnovne šole
Eva Arh:
Jezikovna usposobljenost učiteljev na razredni stopnji
Zala Rifelj:
Samoocena študentov zaključnih letnikov razrednega pouka na PEF UL o njihovi usposobljenosti za govorno nastopanje v knjižnem jeziku pri pouku
Urška Klopčič:
Vpogled v stanje govornih nastopov vzgojiteljev in učiteljev razrednega pouka
Lara Bratec:
Učiteljevo zastavljanje vprašanj po branju književnega dela
Nina Potrč:
Nove naloge razrednih učiteljev pri obravnavi umetnostnega besedila in njihova diferenciacija v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Klemen Kos:
Potrebe razrednih učiteljev po nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju s področja slovenščine
Eva Kreže:
Bralna pismenost v povezavi z dvojezičnostjo pri pouku slovenščine v 4. razredu osnovne šole
Anja Skumavc:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku slovenščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
Anja Oven:
Dejavniki, ki spodbujajo učenčev besedni zaklad na razredni stopnji osnovne šole
Jerneja Skapin:
Uporaba kamišibaja pri obravnavi umetnostnega besedila v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Lara Beličič:
Usposobljenost razrednih učiteljev pri uporabi komunikacijskega modela pouka za poučevanje književnosti
Mateja Jarc:
Raziskovanje komunikacije, jezika in govora pri vzgojiteljih z dvojezičnimi otroki v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Goriškem in Tržaškem
Eva Šimc:
Pogledi učiteljev in učencev na izvedbo in doživljanje ocenjevanja govornih nastopov pri predmetu slovenščina v 3., 4. in 5. razredu osnovne šole
Sara Trošt:
Prepoznavanje in ocenjevanje razvojne jezikovne motnje pri dvojezičnih otrocih
Eva Hočevar:
Vpliv otroške in mladinske književnosti na stališča učencev do oseb s posebnimi potrebami
Nika Marolt:
Govorno nastopanje učencev v 3. razredu osnovne šole
Nataša Indjić:
Mnenje učiteljev in študentov razrednega pouka o uporabi knjižnega jezika pri pouku na razredni stopnji
Maruša Čuk:
Uvodna motivacija pri pouku književnosti
Blažka Hribar:
Odnos staršev do problemskih tem v književnih delih
Neja Založnik:
Strategije vključevanja učencev priseljencev ter vpliv na njihovo učno in socialno uspešnost
Nika Prelovec:
Mnenje učiteljev o vključevanju informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine
Sara Brecl:
Razvijanje pravopisne zmožnosti pri učencih v tretjem, četrtem in v petem razredu
Lucija Kos:
Bralni interes in bralna motivacija učencev 3., 4. in 5. razreda v Posavju
Teja Glavan:
Pomen okolja (podeželje/mesto) na učenčev besedni zaklad pri pripovedovanju ob slikanicah brez besedila v 1. razredu
Urška Avbelj:
Doživljanje in razumevanje problemske teme v slikanicah pri učencih 1. razreda osnovne šole
Maša Skebe:
Učiteljevo poznavanje interpretativnega branja dramskih besedil in njegovo vključevanje v pouk književnosti od 1. do 5. razreda osnovne šole
Liza Pahulje:
Dejavniki, ki vplivajo na uporabo knjižnega jezika pri učiteljih razrednega pouka
Monika Predikaka:
Učenje branja v slovenski in španski javni osnovni šoli
Petra Kopač:
Poznavanje glasovnega zavedanja med učitelji prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja kot pomembnega predpogoja za uspešno opismenjevanje učencev
Eva Korpar:
Vpliv tehnologije na branje in bralne navade učencev 2. triletja osnovne šole
Anita Klanjšček:
Stališča učencev do sprejemanja otrok s posebnimi potrebami pred obravnavo slikanice Žan je drugačen in po njej
Nina Krajnc:
Spoprijemanje učencev z drugačnostjo v 2. in 5. razredu osnovne šole s pomočjo literarnih del
Ula Lečnik:
Bralne navade učiteljev razrednega pouka
Maruša Peklaj:
Sodelovanje učencev in učenk 4. in 5. razreda osnovne šole pri bralni znački
Eva Stanonik:
Medpredmetno povezovanje slovenščine na razredni stopnji
Ana Hotujec:
Vključevanje učencev tujcev v pouk slovenščine
Tina Kastelic:
Zastavljanje kakovostnih vprašanj pri vzgojiteljih in učiteljih razrednega pouka po obravnavi umetnostnega besedila
Nika Pogačnik:
Uporaba sodobne tehnologije za spodbujanje branja učencev
Petra Grimani:
Obravnava problemskih slikanic o priseljevanju pri pouku književnosti in vzgoja za medkulturnost
Diplomska dela (29)
Helena Krnc:
Predšolski romski otroci s tehničnimi dejavnostmi usvajajo slovenski jezik
Kaja Urbanč:
Razumevanje in izrekanje časovnega in vzročnega razmerja med dogodkoma pri predšolskih otrocih
Špela Kozinc:
Vpliv izobrazbe staršev na izbiro literature pri otrocih v povezavi z bralnim projektom Ciciuhec, beremo z malčki
Nina Strgaršek:
Raba narečja pri vzgojiteljih, zaposlenih v Vrtcu Trbovlje
Monika Pust:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do govora v knjižnem jeziku pri delu z otroki
Nika Antončič:
Spodbujanje jezikovne zmožnosti pri predšolskih otrocih
Tina Bogataj:
Ustreznost vzgojiteljeve uporabe socialnih zvrsti jezika pri komunikaciji s starši
Mitja Drnovšek:
Jezikovna ustreznost uradnih zapisanih besedil vzgojiteljev in njihova stališča do tega področja
Urška Remškar:
Zahtevnostne ravni vprašanj vzgojiteljev ob obravnavi književnega besedila v vrtcu
Ana Gabršček:
Kako vzgojitelji/vzgojiteljice berejo umetnostna besedila otrokom v vrtcu
Nina Filipan:
Pogovor o prebrani pravljici med vzgojiteljico in otroki
Špela Trdan:
Vloga vzgojiteljev predšolskih otrok in učiteljev 1. razreda OŠ pri usvajanju govorno-jezikovnih spretnosti otrok
Nika Guna:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja v predšolskem obdobju
Lucija Sotošek:
Vpliv pravljic na čustveno-socialni razvoj predšolskih otrok
Marja Grebenc:
Poučevanje branja in pisanja po metodi Marie Montessori
Ana Obal:
Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v pomurskih vrtcih in njihov pogled na lasten profesionalni razvoj na jezikovnem področju
Martina Kocbek:
Mnenja učiteljev/učiteljic razrednega pouka o svoji zmožnosti govornega nastopanja
Mateja Košir:
Ozaveščenost učiteljev razrednega pouka o govornem nastopanju
Urška Gutnik:
Vloga vzgojitelja pri posredovanju pravljic predšolskim otrokom
Tjaša Daničič:
Stališča vzgojiteljev do lastne zmožnosti govornega nastopanja
Nina Pečnik:
Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v zasavskih vrtcih
Tajda Zore:
Odzivanje vzgojiteljic na pootročeni govor v predšolskem obdobju
Špela Horvat:
Dejavnosti, ki spodbujajo prepoznavanje prvega glasu v besedi pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Eva Kvas:
Vloga knjižnice v vrtcu
Marta Novak:
Vloga staršev v procesu razvijanja otrokove pismenosti v predšolskem obdobju
Katja Grilj:
Vloga vzgojitelja pri jezikovnem razvoju dvojezičnih otrok
Nasta Anja Štojs:
Interpretativno branje in zastavljanje vprašanj po branju v predšolskem obdobju
Nina Prijatelj:
Tabu teme v predšolskem obdobju
Anja Purnat:
Prilagajanje muzejske vsebine za uporabnike lahkega branja
Druga dela (13)
Tomaž Petek:
The teacher as a public speaker in the classroom
Bralno razumevanje na preizkušnji
Tomaž Petek:
Ozaveščenost o javnem govornem nastopanju - priložnost za profesionalni razvoj učitelja
Tomaž Petek:
The opinion of Slovene (mother tongue) teachers on distance learning in primary schools
Tomaž Petek:
Criteria for public speech planning
Katarina Jakopič Branc, Sonja Kralj, Slavica Novak, Maja Poklukar, Tatjana Rituper, Urška Rožman, Ana Srpčič:
Sto jezikov otrok
Tomaž Petek:
Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja
Tomaž Petek:
Strategije raziskovanja in poučevanja pismenosti
Tomaž Petek:
Jezikovna (ne)pravilnost zapisov zemljepisnih lastnih imen na cestnih krajevnih tablah v Republiki Sloveniji s poudarkom na slovenski Istri
Tomaž Petek:
Kritični prerez besedilnih vrst v povezavi z učiteljevim oz. vzgojiteljevim govornim nastopanjem
Tomaž Petek:
Future kindergarten educators' views regarding the role of language as one of the core kindergarten curriculum areas
Tomaž Petek, Nika Prelovec:
Teachers’ views on the integration of information and communication technology in the teaching of Slovene (first language) in primary school
Tomaž Petek:
Pogledi učiteljev razrednega pouka in učiteljev slovenščine na interpretativno branje