Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (31)

  1. Ines Stopinšek: Vpliv učiteljevega interpretativnega branja na bralno motivacijo učencev 1., 3. in 5. razreda osnovne šole
  2. Meta Krejan: Odziv učencev petega razreda na drugačnost v literaturi
  3. Ester Potočar: Ustreznost diferenciacije bralnih nalog pri pouku književnosti v drugem triletju osnovne šole
  4. Neža Krajnik: Bralna motivacija četrtošolcev pred branjem e-knjig v IMapBooku in po njem
  5. Sara Močnik: Uspešnost učencev od 1. do 5. razreda pri reševanju novih nalog po obravnavi dramskega besedila
  6. Špela Mehle: Učiteljeva stališča do potencialno nadarjenih učencev pri književnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  7. Nika Smolej: Povezava interpretativnega branja z učno motivacijo učencev na razredni stopnji osnovne šole
  8. Eva Arh: Jezikovna usposobljenost učiteljev na razredni stopnji
  9. Urška Klopčič: Vpogled v stanje govornih nastopov vzgojiteljev in učiteljev razrednega pouka
  10. Lara Bratec: Učiteljevo zastavljanje vprašanj po branju književnega dela
  11. Nina Potrč: Nove naloge razrednih učiteljev pri obravnavi umetnostnega besedila in njihova diferenciacija v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  12. Klemen Kos: Potrebe razrednih učiteljev po nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju s področja slovenščine
  13. Eva Kreže: Bralna pismenost v povezavi z dvojezičnostjo pri pouku slovenščine v 4. razredu osnovne šole
  14. Anja Skumavc: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku slovenščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
  15. Anja Oven: Dejavniki, ki spodbujajo učenčev besedni zaklad na razredni stopnji osnovne šole
  16. Jerneja Skapin: Uporaba kamišibaja pri obravnavi umetnostnega besedila v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  17. Lara Beličič: Usposobljenost razrednih učiteljev pri uporabi komunikacijskega modela pouka za poučevanje književnosti
  18. Mateja Jarc: Raziskovanje komunikacije, jezika in govora pri vzgojiteljih z dvojezičnimi otroki v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Goriškem in Tržaškem
  19. Eva Šimc: Pogledi učiteljev in učencev na izvedbo in doživljanje ocenjevanja govornih nastopov pri predmetu slovenščina v 3., 4. in 5. razredu osnovne šole
  20. Sara Trošt: Prepoznavanje in ocenjevanje razvojne jezikovne motnje pri dvojezičnih otrocih
  21. Eva Hočevar: Vpliv otroške in mladinske književnosti na stališča učencev do oseb s posebnimi potrebami
  22. Nika Marolt: Govorno nastopanje učencev v 3. razredu osnovne šole
  23. Nataša Indjić: Mnenje učiteljev in študentov razrednega pouka o uporabi knjižnega jezika pri pouku na razredni stopnji
  24. Maruša Čuk: Uvodna motivacija pri pouku književnosti
  25. Blažka Hribar: Odnos staršev do problemskih tem v književnih delih
  26. Neja Založnik: Strategije vključevanja učencev priseljencev ter vpliv na njihovo učno in socialno uspešnost
  27. Nika Prelovec: Mnenje učiteljev o vključevanju informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine
  28. Sara Brecl: Razvijanje pravopisne zmožnosti pri učencih v tretjem, četrtem in v petem razredu
  29. Lucija Kos: Bralni interes in bralna motivacija učencev 3., 4. in 5. razreda v Posavju
  30. Teja Glavan: Pomen okolja (podeželje/mesto) na učenčev besedni zaklad pri pripovedovanju ob slikanicah brez besedila v 1. razredu
  31. Urška Avbelj: Doživljanje in razumevanje problemske teme v slikanicah pri učencih 1. razreda osnovne šole

Diplomska dela (21)

  1. Helena Krnc: Predšolski romski otroci s tehničnimi dejavnostmi usvajajo slovenski jezik
  2. Kaja Urbanč: Razumevanje in izrekanje časovnega in vzročnega razmerja med dogodkoma pri predšolskih otrocih
  3. Špela Kozinc: Vpliv izobrazbe staršev na izbiro literature pri otrocih v povezavi z bralnim projektom Ciciuhec, beremo z malčki
  4. Nina Strgaršek: Raba narečja pri vzgojiteljih, zaposlenih v Vrtcu Trbovlje
  5. Monika Pust: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do govora v knjižnem jeziku pri delu z otroki
  6. Nika Antončič: Spodbujanje jezikovne zmožnosti pri predšolskih otrocih
  7. Tina Bogataj: Ustreznost vzgojiteljeve uporabe socialnih zvrsti jezika pri komunikaciji s starši
  8. Mitja Drnovšek: Jezikovna ustreznost uradnih zapisanih besedil vzgojiteljev in njihova stališča do tega področja
  9. Urška Remškar: Zahtevnostne ravni vprašanj vzgojiteljev ob obravnavi književnega besedila v vrtcu
  10. Ana Gabršček: Kako vzgojitelji/vzgojiteljice berejo umetnostna besedila otrokom v vrtcu
  11. Nina Filipan: Pogovor o prebrani pravljici med vzgojiteljico in otroki
  12. Špela Trdan: Vloga vzgojiteljev predšolskih otrok in učiteljev 1. razreda OŠ pri usvajanju govorno-jezikovnih spretnosti otrok
  13. Nika Guna: Vloga vzgojitelja pri spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja predšolskih otrok
  14. Lucija Sotošek: Vpliv pravljic na čustveno-socialni razvoj predšolskih otrok
  15. Marja Grebenc: Poučevanje branja in pisanja po metodi Marie Montessori
  16. Ana Obal: Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v pomurskih vrtcih in njihov pogled na lasten profesionalni razvoj na jezikovnem področju
  17. Martina Kocbek: Mnenja učiteljev/učiteljic razrednega pouka o svoji zmožnosti govornega nastopanja
  18. Mateja Košir: Ozaveščenost učiteljev razrednega pouka o govornem nastopanju
  19. Urška Gutnik: Vloga vzgojitelja pri posredovanju pravljic predšolskim otrokom
  20. Tjaša Daničič: Stališča vzgojiteljev do lastne zmožnosti govornega nastopanja
  21. Nina Pečnik: Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v zasavskih vrtcih

Druga dela (25)

  1. Tomaž Petek: The teacher as a public speaker in the classroom
  2. Tomaž Petek, Polonca Šek, Milena Kerndl: Bralno razumevanje na preizkušnji
  3. Tomaž Petek: Ozaveščenost o javnem govornem nastopanju - priložnost za profesionalni razvoj učitelja
  4. Tomaž Petek: Mnenje učiteljev slovenščine (materinščine) o poučevanju na daljavo v osnovni šoli
  5. Tatjana Devjak, Tomaž Petek: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
  6. Tomaž Petek: Jezikovna (ne)pravilnost zapisov zemljepisnih lastnih imen na cestnih krajevnih tablah v Republiki Sloveniji s poudarkom na slovenski Istri
  7. Tomaž Petek: Ozaveščenost o javnem govornem nastopanju - priložnost za profesionalni razvoj učitelja
  8. Tomaž Petek: The teacher as a public speaker in the classroom
  9. Tomaž Petek: Strategije raziskovanja in poučevanja pismenosti
  10. Tomaž Petek: Kritični prerez besedilnih vrst v povezavi z učiteljevim oz. vzgojiteljevim govornim nastopanjem
  11. Tomaž Petek: Merila za pripravo na javni govorni nastop - zakonitosti usvajanja jezika
  12. Tomaž Petek: Vloga javnega govornega nastopanja pri poklicu učitelja/vzgojitelja
  13. Tomaž Petek: Učinkovito učiteljevo javno govorno nastopanje kot temelj za uresničevanje sodobnega in kakovostnega vzgojno-izobraževalnega procesa
  14. Tomaž Petek: Jezikovni prerez javnih govorov učiteljev z vidika frazeologije
  15. Iztok Devetak, Mira Metljak, Nika Golob, Gregor Torkar, Tomaž Petek: Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli
  16. Mira Metljak, Tomaž Petek, Jurij Selan: Vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje : zbornik povzetkov
  17. Tomaž Petek: Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja
  18. Tomaž Petek: Strategije raziskovanja in poučevanja pismenosti
  19. Tomaž Petek: Jezikovna (ne)pravilnost zapisov zemljepisnih lastnih imen na cestnih krajevnih tablah v Republiki Sloveniji s poudarkom na slovenski Istri
  20. Tomaž Petek: Kritični prerez besedilnih vrst v povezavi z učiteljevim oz. vzgojiteljevim govornim nastopanjem
  21. Nada Turnšek, Tatjana Hodnik Čadež, Rita Fideršek, Tina Hozjan, Metka Novak, Anita Slakonja: Učenje je pustolovščina
  22. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
  23. Stanislav Gomboc, Klavdija Stražar, Tanja Gregorčič, Tina Fabijan, Barbara Premoš, Špela Murn, Ana Slanc, Gregor Torkar: Spoznajmo kobilice Solčavskega
  24. Tomaž Petek: Socialne in funkcijske zvrsti v slovenskem jezikoslovju
  25. Tomaž Petek: Future kindergarten educators' views regarding the role of language as one of the core kindergarten curriculum areas