izpis_h1_title_alt

Strategije raziskovanja in poučevanja pismenosti
ID Petek, Tomaž (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2348 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek je teoretična razprava o strategijah raziskovanja in poučevanja pismenosti s poudarkom na bralni pismenosti. Namenjen je predvsem učiteljem, ki poučujejo v razredu. Prikazani so modeli usvajanja branja, ki omogočajo uresničevanje bralne pismenosti, velika pozornost pa je namenjena ocenjevanju bralnega razumevanja učencev (cilji ocenjevanja branja, ocenjevanje branja na krajevni in državni ravni ter različne prilagoditve, merila za prepoznavanje bralnih motenj, ocenjevanje branja, ki nam pomaga pri poučevanju, merjenje znanja na osnovi učnega načrta ...). Ker sta branje in pisanje dve neposredno povezani sporazumevalni dejavnosti, je na konkretnem modelu prikazano povezovanje branja in pisanja, nakazana pa je tudi neposredna povezava s prakso na modelu za ocenjevanje CLAS-Plus, ki smo ga prilagodili slovenskemu vzgojno-izobraževalnemu sistemu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:branje, bralna pismenost, raziskovanje, poučevanje, modeli branja, ocenjevanje, organizacija pouka
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 199-220, 288-289
Številčenje:Letn. 23, št. 3/4
PID:20.500.12556/RUL-75479 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028:37.091.2
ISSN pri članku:1581-6036
COBISS.SI-ID:2514775 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:1010
Število prenosov:194
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Šolsko polje
Skrajšan naslov:Šol. polje
Založnik:Slovensko društvo raziskovalcev šolskega polja, Pedagoški inštitut
ISSN:1581-6036
COBISS.SI-ID:122842112 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Research and literacy teaching strategies
Izvleček:
The article is a theoretical discussion about research and literacy teaching strategies with an emphasis on reading literacy. It is especially intended for teachers giving lessons. The models of learning to read, making realization of reading literacy possible, are presented and a lot of attention is given to the evaluation of studentsʼ reading comprehension (reading evaluation aims, reading evaluation on the local and state level and different adjustment criteria for the recognition of reading disorders, the evaluation of reading that helps with teaching, measuring knowledge on the basis of the curriculum, etc.). Since reading and writing are two directly related activities, a concrete model exemplifies the correlation of reading and writing, and the direct relation with practical work is indicated on the evaluation model CLAS-Plus, which we have adapted to the Slovene educational system.

Ključne besede:reading literacy, researching literacy, teaching literacy, reading models, evaluation, education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj