Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Sabina Višček:
Problemskost in tabuizacija književnosti pri pouku slovenščine
MSc theses (38)
Ines Stopinšek:
Vpliv učiteljevega interpretativnega branja na bralno motivacijo učencev 1., 3. in 5. razreda osnovne šole
Meta Krejan:
Odziv učencev petega razreda na drugačnost v literaturi
Ines Barbič:
Slikanice z romsko tematiko kot orodje za spodbujanje vključenosti in sprejemanja romskih otrok v razred
Vesna Jamnik:
Pouk književnosti kot pomoč pri razumevanju strahu učencev tretjega razreda
Ester Potočar:
Ustreznost diferenciacije bralnih nalog pri pouku književnosti v drugem triletju osnovne šole
Neža Krajnik:
Bralna motivacija četrtošolcev pred branjem e-knjig v IMapBooku in po njem
Sara Močnik:
Uspešnost učencev od 1. do 5. razreda pri reševanju novih nalog po obravnavi dramskega besedila
Špela Mehle:
Učiteljeva stališča do potencialno nadarjenih učencev pri književnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Nika Smolej:
Povezava interpretativnega branja z učno motivacijo učencev na razredni stopnji osnovne šole
Eva Arh:
Jezikovna usposobljenost učiteljev na razredni stopnji
Urška Klopčič:
Vpogled v stanje govornih nastopov vzgojiteljev in učiteljev razrednega pouka
Lara Bratec:
Učiteljevo zastavljanje vprašanj po branju književnega dela
Nina Potrč:
Nove naloge razrednih učiteljev pri obravnavi umetnostnega besedila in njihova diferenciacija v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Klemen Kos:
Potrebe razrednih učiteljev po nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju s področja slovenščine
Eva Kreže:
Bralna pismenost v povezavi z dvojezičnostjo pri pouku slovenščine v 4. razredu osnovne šole
Anja Skumavc:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku slovenščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
Anja Oven:
Dejavniki, ki spodbujajo učenčev besedni zaklad na razredni stopnji osnovne šole
Jerneja Skapin:
Uporaba kamišibaja pri obravnavi umetnostnega besedila v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Lara Beličič:
Usposobljenost razrednih učiteljev pri uporabi komunikacijskega modela pouka za poučevanje književnosti
Mateja Jarc:
Raziskovanje komunikacije, jezika in govora pri vzgojiteljih z dvojezičnimi otroki v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Goriškem in Tržaškem
Eva Šimc:
Pogledi učiteljev in učencev na izvedbo in doživljanje ocenjevanja govornih nastopov pri predmetu slovenščina v 3., 4. in 5. razredu osnovne šole
Sara Trošt:
Prepoznavanje in ocenjevanje razvojne jezikovne motnje pri dvojezičnih otrocih
Eva Hočevar:
Vpliv otroške in mladinske književnosti na stališča učencev do oseb s posebnimi potrebami
Nika Marolt:
Govorno nastopanje učencev v 3. razredu osnovne šole
Nataša Indjić:
Mnenje učiteljev in študentov razrednega pouka o uporabi knjižnega jezika pri pouku na razredni stopnji
Maruša Čuk:
Uvodna motivacija pri pouku književnosti
Blažka Hribar:
Odnos staršev do problemskih tem v književnih delih
Neja Založnik:
Strategije vključevanja učencev priseljencev ter vpliv na njihovo učno in socialno uspešnost
Nika Prelovec:
Mnenje učiteljev o vključevanju informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine
Sara Brecl:
Razvijanje pravopisne zmožnosti pri učencih v tretjem, četrtem in v petem razredu
Lucija Kos:
Bralni interes in bralna motivacija učencev 3., 4. in 5. razreda v Posavju
Teja Glavan:
Pomen okolja (podeželje/mesto) na učenčev besedni zaklad pri pripovedovanju ob slikanicah brez besedila v 1. razredu
Urška Avbelj:
Doživljanje in razumevanje problemske teme v slikanicah pri učencih 1. razreda osnovne šole
Maša Skebe:
Učiteljevo poznavanje interpretativnega branja dramskih besedil in njegovo vključevanje v pouk književnosti od 1. do 5. razreda osnovne šole
Liza Pahulje:
Dejavniki, ki vplivajo na uporabo knjižnega jezika pri učiteljih razrednega pouka
Monika Predikaka:
Učenje branja v slovenski in španski javni osnovni šoli
Petra Kopač:
Poznavanje glasovnega zavedanja med učitelji prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja kot pomembnega predpogoja za uspešno opismenjevanje učencev
Eva Korpar:
Vpliv tehnologije na branje in bralne navade učencev 2. triletja osnovne šole
BSc theses (23)
Helena Krnc:
Predšolski romski otroci s tehničnimi dejavnostmi usvajajo slovenski jezik
Kaja Urbanč:
Razumevanje in izrekanje časovnega in vzročnega razmerja med dogodkoma pri predšolskih otrocih
Špela Kozinc:
Vpliv izobrazbe staršev na izbiro literature pri otrocih v povezavi z bralnim projektom Ciciuhec, beremo z malčki
Nina Strgaršek:
Raba narečja pri vzgojiteljih, zaposlenih v Vrtcu Trbovlje
Monika Pust:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do govora v knjižnem jeziku pri delu z otroki
Nika Antončič:
Spodbujanje jezikovne zmožnosti pri predšolskih otrocih
Tina Bogataj:
Ustreznost vzgojiteljeve uporabe socialnih zvrsti jezika pri komunikaciji s starši
Mitja Drnovšek:
Jezikovna ustreznost uradnih zapisanih besedil vzgojiteljev in njihova stališča do tega področja
Urška Remškar:
Zahtevnostne ravni vprašanj vzgojiteljev ob obravnavi književnega besedila v vrtcu
Ana Gabršček:
Kako vzgojitelji/vzgojiteljice berejo umetnostna besedila otrokom v vrtcu
Nina Filipan:
Pogovor o prebrani pravljici med vzgojiteljico in otroki
Špela Trdan:
Vloga vzgojiteljev predšolskih otrok in učiteljev 1. razreda OŠ pri usvajanju govorno-jezikovnih spretnosti otrok
Nika Guna:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja predšolskih otrok
Lucija Sotošek:
Vpliv pravljic na čustveno-socialni razvoj predšolskih otrok
Marja Grebenc:
Poučevanje branja in pisanja po metodi Marie Montessori
Ana Obal:
Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v pomurskih vrtcih in njihov pogled na lasten profesionalni razvoj na jezikovnem področju
Martina Kocbek:
Mnenja učiteljev/učiteljic razrednega pouka o svoji zmožnosti govornega nastopanja
Mateja Košir:
Ozaveščenost učiteljev razrednega pouka o govornem nastopanju
Urška Gutnik:
Vloga vzgojitelja pri posredovanju pravljic predšolskim otrokom
Tjaša Daničič:
Stališča vzgojiteljev do lastne zmožnosti govornega nastopanja
Nina Pečnik:
Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v zasavskih vrtcih
Tajda Zore:
Odzivanje vzgojiteljic na pootročeni govor v predšolskem obdobju
Špela Horvat:
Dejavnosti, ki spodbujajo prepoznavanje prvega glasu v besedi pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Other documents (20)
Tomaž Petek:
The teacher as a public speaker in the classroom
Tomaž Petek, Polonca Šek, Milena Kerndl:
Bralno razumevanje na preizkušnji
Tomaž Petek:
Ozaveščenost o javnem govornem nastopanju - priložnost za profesionalni razvoj učitelja
Tomaž Petek:
Mnenje učiteljev slovenščine (materinščine) o poučevanju na daljavo v osnovni šoli
Tatjana Devjak, Tomaž Petek:
Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
Tomaž Petek:
Merila za pripravo na javni govorni nastop - zakonitosti usvajanja jezika
Tomaž Petek:
Vloga javnega govornega nastopanja pri poklicu učitelja/vzgojitelja
Tomaž Petek:
Učinkovito učiteljevo javno govorno nastopanje kot temelj za uresničevanje sodobnega in kakovostnega vzgojno-izobraževalnega procesa
Tomaž Petek:
Jezikovni prerez javnih govorov učiteljev z vidika frazeologije
Iztok Devetak, Mira Metljak, Nika Golob, Gregor Torkar, Tomaž Petek:
Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli
Mira Metljak, Tomaž Petek, Jurij Selan:
Vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje : zbornik povzetkov
Tomaž Petek:
Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja
Tomaž Petek:
Strategije raziskovanja in poučevanja pismenosti
Tomaž Petek:
Jezikovna (ne)pravilnost zapisov zemljepisnih lastnih imen na cestnih krajevnih tablah v Republiki Sloveniji s poudarkom na slovenski Istri
Tomaž Petek:
Kritični prerez besedilnih vrst v povezavi z učiteljevim oz. vzgojiteljevim govornim nastopanjem
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Tomaž Petek:
Socialne in funkcijske zvrsti v slovenskem jezikoslovju
Tomaž Petek:
Future kindergarten educators' views regarding the role of language as one of the core kindergarten curriculum areas
Tomaž Petek, Nika Prelovec:
Teachers’ views on the integration of information and communication technology in the teaching of Slovene (first language) in primary school
Tomaž Petek:
Pogledi učiteljev razrednega pouka in učiteljev slovenščine na interpretativno branje