izpis_h1_title_alt

Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
ID Devjak, Tatjana (Avtor), ID Petek, Tomaž (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2318/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ob oblikovani stalni mreži partnerskih ustanov, s katerimi Pedagoška fakulteta sodeluje pri izvajanju vseh svojih dejavnosti, še zlasti pa praktičnega usposabljanja študentov, je ena izmed oblik sodelovanja, ki smo jo s študijskim letom 2013/2014 na neki način na novo vzpostavili, tudi posvet Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-­‐izobraževalnih inštitucij: sodobni pedagoški izzivi v teoriji in praksi, ki je bil izveden konec januarja 2014. Posvet je bil široko zasnovan; omogočal je izmenjavo spoznanj in izkušenj iz obeh smeri. Strokovnim delavcem, ki delujejo v vrtcih, šolah, vzgojnih zavodih in v drugih vzgojno-­‐izobraževalnih ustanovah, je omogočil, da se prek predavanj, delavnic in drugih oblik dela na posvetu seznanijo z nekaterimi novejšimi spoznanji naših učiteljev in sodelavcev, in nasprotno, zaposleni na fakulteti smo lahko razpravljali o vprašanjih in dilemah, na katera išče odgovore praksa v različnih vzgojno-­‐izobraževalnih ustanovah.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:visokošolsko izobraževanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-68748 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-253-155-3 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1339
Število prenosov:140
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Pedagogika

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj