Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (10)

  1. Rexhep Krasniqi: Proučevanje vloge ravnatelja v strokovnem razvoju učitelja
  2. Helena Korošec: Lutka in socialni odnosi v vrtcu
  3. Mojca Žveglič Mihelič: Metodološki vidiki notranjega preverjanja in ocenjevanja znanja v osnovni šoli
  4. Letricija Linardić: Vloga sodobnih grafičnih tehnik pri likovni vzgoji
  5. Miroslav Huzjak: Vpliv medpredmetnega povezovanja na uspešnost učencev pri pouku likovne vzgoje
  6. Martina Kač Nemanič: Učinki inovativnega didaktičnega pristopa na razvoj likovne ustvarjalnosti pri grafičnem oblikovanju v srednji šoli
  7. Danijela Blanuša Trošelj: Professional development of preschool teachers in Croatia
  8. Zlata Tomljenović: Interaktivni pristop poučevanja in učenja pri pouku likovne vzgoje
  9. Sonja Vuk: Vpliv imerzivne metode na likovno izražanje učencev pri pouku likovne vzgoje
  10. Tanja Taštanoska: Šolska samoevalvacija kot dejavnik šolske učinkovitosti

Magistrska dela (30)

  1. Anita Smole: Vrednotenje opisovalnih besedil pri pouku slovenščine v 4. razredu osnovne šole
  2. Fabijana Štih: Izvajanje notranje diferenciacije in individualizacije v prvem triletju osnovne šole
  3. Mija Selič: Sodelovalno učenje pri tujem in maternem jeziku v prvem triletju osnovne šole
  4. Oto Vogrin: Delo z likovno nadarjenimi učenci pri pouku likovne vzgoje
  5. Majda Vehovec: Evalvacija dela z nadarjenimi učenci
  6. Mateja Jerina Gubanc: Vloga vzgojitelja v bolnišnici
  7. Maja Bregar: Naloge razrednika v osnovni šoli in usposobljenost učiteljev za to vlogo
  8. Sabina Krajnc Dular: Kolegialno sodelovanje vzgojiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja posameznika in celotne organizacije
  9. Špela Rojc: Vloga izobraževanja pri vzgojiteljevem vpeljevanju sprememb v pedagoško prakso
  10. Mojca Kolenc: Učinkovitost poučevanja s pomočjo umetnostnih sredstev
  11. Kristina Višaticki: Doživljanje izgorevanja pri delu z osebami z motnjo v duševnem razvoju
  12. Štefanija Pavlic: Projekt Fibonacci kot podpora uvajanju naravoslovja v vrtcih
  13. Sabina Konkolič: Prader-Willijev sindrom
  14. Helena Klobasa: Negativni stres pri strokovnih delavcih v vrtcih
  15. Katarina Lenič: Obravnava učenke z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
  16. Pavlica Žanet: Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje pri pouku angleškega jezika v petem razredu osnovne šole
  17. Oriana Perger: Primerjava matematičnih dosežkov učencev s primanjkljaji pri učenju matematike na nacionalnem preverjanju znanja v 6. in 9. razredu
  18. Bojana Krašovec: Vloga sodobne likovne umetnosti pri razvijanju likovne ustvarjalnosti in ekološke osveščenosti pri učencih drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  19. Ksenija Pirih Tavčar: Opisno ocenjevanje pri predmetu Šport
  20. Gabrijela Kverh: Nacionalno preverjanje znanja iz matematike pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  21. Tina Kolar: Učenci s specifičnimi učnimi težavami in sopojavnimi motnjami v Angliji
  22. Damjana Debenec: Spodbujanje zdravega načina življenja v razširjenem programu osnovne šole
  23. Nina Lapanja: Razumevanje kemijskih pojmov snov in plin v predšolskem obdobju
  24. Vanja Guček: Uporaba didaktičnega pristopa celostnega telesnega odziva v drugem triletju osnovne šole
  25. Ana Srpčič: Učenje naravoslovnih pojmov z raziskovanjem kamnin in prsti v predšolskem obdobju
  26. Andreja Černel: Gledališče kot pomemben dejavnik vzgojno-izobraževalnega procesa
  27. Judita Nemeček: Kulturna dediščina - ljudska pesem v Litiji
  28. Maja Tamše: Mnenje šolskih svetovalnih delavcev o svoji usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami v večinskih šolah
  29. Iryna Stanković: Mnenje starejših oseb o učinkih pomoči s plesno-gibalnimi dejavnostmi na njihovo počutje
  30. Jona Brodar: Uporaba presejalnega testa Teddy Talk za ugotavljanje govorno-jezikovnega razvoja otrok med 4. in 5. letom starosti

Diplomska dela (12)

  1. Janja Kocbek: Študentova samoocena lastne kompetentnosti s področja učnih metod in oblik
  2. Petra Vesel: Delo z nadarjenimi otroki v vrtcu
  3. Daša Lokar: Istospolno starševstvo
  4. Ines Hasić: Metoda razgovora skozi presojo učiteljev in študentov
  5. Veronika Rošer: Evalvacija učinkovitosti uporabe časovnega traku pri pouku družboslovja učencev z lažjimi motnjami v duševnem razvoju
  6. Sandra Osolnik: Ekskurzija in delo na prostem
  7. Tina Ušeničnik: Vpliv interaktivnih tabel na poučevanje in učenje
  8. Mateja Ivanič: Primerjava sodelovalnega učenja in frontalne učne oblike pri pouku naravoslovja v sedmem razredu osnovne šole
  9. Karmen Dervarič: Usposobljenost učiteljev za diferenciacijo pri učencih s posebnimi potrebami
  10. Nika Trobec: Presoja domačih nalog z vidika učencev z učnimi težavami in učno uspešnih učencev
  11. Alenka Vidrih: Vpliv dramske dejavnosti na zmožnost sporazumevanja in raven osebnega zadovoljstva
  12. Janja Kump: Priljubljenost igrač in igra predšolskih otrok

Druga dela (51)

  1. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
  2. Janez Vogrinc, Janez Krek: Quality assurance, action research and a concept of a reflective practitioner
  3. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
  4. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
  5. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
  6. Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak: Ethical aspects in science education research
  7. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc, Urška Sešek, Zvonka Krištof: The headmaster's role in the induction of novice teachers
  8. Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek: Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
  9. Učitelj v vlogi raziskovalca
  10. Tatjana Devjak, Janez Vogrinc, Igor Repac: Vloga nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev v reformi študijskih programov
  11. Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
  12. Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Action research as part of the processes for assuring work quality in an educational institution
  13. Barbara Gantar, Janez Vogrinc: Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju
  14. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije
  15. Janez Vogrinc, Vesna Podgornik: Samoevalvacija na področju predšolske vzgoje
  16. Janez Vogrinc, Janez Krek: Delovanje svetovalne službe
  17. Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: Osnovna šola
  18. Milena Valenčič Zuljan, Mara Cotič, Samo Fošnarič, Cirila Peklaj, Janez Vogrinc: Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
  19. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: European dimensions of teacher education : similarities and differences
  20. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc, Grozdanka Gojkov, Anita Rončević: Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenta budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji
  21. Janez Krek, Janez Vogrinc: Izbrani predlogi sistemskih rešitev v šolskem sistemu z vidika socialne kohezivnosti
  22. Iztok Devetak, Janez Vogrinc: A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research. 3.3
  23. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije II
  24. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: Facilitating effective student learning through teacher research and innovation
  25. Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the second round of the UL, Slovenia working group
  26. Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
  27. Janez Krek, Janez Vogrinc: Professional autonomy of the teacher or the law
  28. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije III
  29. Sonja Vuk, Tonka Tacol, Janez Vogrinc: Uvedba ustvarjalnega procesa po imerzivni metodi
  30. Janez Vogrinc, Blerim Saqipi: Transitioning teacher development through teacher research
  31. Janez Vogrinc, Vesna Podgornik: Izkušnje vzgojiteljev in svetovalnih delavcev v vrtcih z izvajanjem samoevalvacije
  32. Manuela Medič: Poklicna orientacija učencev in učenk s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  33. Janez Vogrinc: Editorial
  34. Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  35. Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Three years of PROFILES experience in Slovenia
  36. Iztok Devetak, Janez Vogrinc: A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research
  37. Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The role of qualitative research in science education
  38. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  39. Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
  40. Mojca Kovač Šebart, Janez Krek, Janez Vogrinc: O vzgojni zasnovi v javnih osnovnih šolah - kaj pokažejo empirični podatki
  41. Barbara Šket, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
  42. Sonja Vuk, Tonka Tacol, Janez Vogrinc: Adoption of the creative process according to the immersive method
  43. Janez Krek, Janez Vogrinc: Practitioner research in kindergarten and teachersʼ professional development
  44. Zarja Švajncer: Vpliv zgodovine in razvoja gospodarstva na življenje in delo na Osnovni šoli Gornji Logatec
  45. Karmen Švajger Savič: Samoregulacija učenja gimnazijcev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  46. Marta Rogelj Lipoglavšek: Vodenje za spodbujanje kakovosti vrtcev jugovzhodne Slovenije
  47. Janez Krek, Hodnik Tatjana, Janez Vogrinc: The primary school moral education plan in Slovenia ten years after its introduction
  48. Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan: Contemporary topics in education IV: part I
  49. Blerim Saqipi, Janez Vogrinc: The development of teacher research as a form of developing teacher pedagogical practice
  50. Janez Vogrinc, Blerim Saqipi: Editorial
  51. Miha Matjašič, Janez Vogrinc: Research competence of pre-service teachers