Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Sodobne teme na področju edukacije
ID
Vogrinc, Janez
(
Avtor
),
ID
Devetak, Iztok
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/1186/
Galerija slik
Izvleček
Pri raziskovanju sodobnih tem v edukaciji se v zadnjem desetletju vedno pogosteje uporablja kvalitativni raziskovalni pristop, oz. kombinacija kvalitativnega in kvantitativnega raziskovanja. Obstajajo značilne razlike med kvalitativnim in kvantitativnih raziskovalnim pristopom, ki jih strnjeno podaja prispevek. Predstavljene so razlike v načrtovanju in vodenju raziskovalnega procesa, tehnikah zbiranja podatkov in njihovi obdelavi ter predstavitvi rezultatov. Hkrati pa prispevek predstavlja atribute različnih načinov poročanja o raziskovalnem delu na področju edukacije, saj se raziskovanje dejansko zaključi šele, kadar so sklepi študije predstavljeni širši domači in predvsem mednarodni znanstveni javnosti in podvrženi njihovi kritični presoji. Predstavljeni so kriteriji, ki se uporabljajo pri razločevanju med strokovnim, izvirnim znanstvenim (teoretskim in empiričnim) ter preglednim znanstvenim prispevkom.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
teorija vzgoje in izobraževanja
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/RUL-68277
DOI:
978-961-253-079-2
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1916
Število prenosov:
150
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
educational theory
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj