izpis_h1_title_alt

Sodobne teme na področju edukacije
ID Vogrinc, Janez (Author), ID Devetak, Iztok (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1186/ This link opens in a new window

Abstract
Pri raziskovanju sodobnih tem v edukaciji se v zadnjem desetletju vedno pogosteje uporablja kvalitativni raziskovalni pristop, oz. kombinacija kvalitativnega in kvantitativnega raziskovanja. Obstajajo značilne razlike med kvalitativnim in kvantitativnih raziskovalnim pristopom, ki jih strnjeno podaja prispevek. Predstavljene so razlike v načrtovanju in vodenju raziskovalnega procesa, tehnikah zbiranja podatkov in njihovi obdelavi ter predstavitvi rezultatov. Hkrati pa prispevek predstavlja atribute različnih načinov poročanja o raziskovalnem delu na področju edukacije, saj se raziskovanje dejansko zaključi šele, kadar so sklepi študije predstavljeni širši domači in predvsem mednarodni znanstveni javnosti in podvrženi njihovi kritični presoji. Predstavljeni so kriteriji, ki se uporabljajo pri razločevanju med strokovnim, izvirnim znanstvenim (teoretskim in empiričnim) ter preglednim znanstvenim prispevkom.

Language:Unknown
Keywords:teorija vzgoje in izobraževanja
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Pedagoška fakulteta
Year:2012
PID:20.500.12556/RUL-68277 This link opens in a new window
DOI:978-961-253-079-2 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1920
Downloads:150
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:educational theory

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back