izpis_h1_title_alt

A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research. 3.3
ID Devetak, Iztok (Avtor), ID Vogrinc, Janez (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2349/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Teachers’ continuous professional development (CPD) is an important aspect of an effective science education. In this chapter the Slovenian perspective of the PROFILES (Professional Reflected Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science) as a model of teachers’ professional development in the context of the action research is presented. Detailed description of CPD PROFILES programme implemented in two rounds (school year 2011/12 and 12/13) is presented.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Freie Universität Berlin, Alpen-Adria-Universität Klagenfurt
Leto izida:2014
Št. strani:182-188
PID:20.500.12556/RUL-68821 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1067
Število prenosov:138
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:science education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj