Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research. 3.3
ID
Devetak, Iztok
(
Avtor
),
ID
Vogrinc, Janez
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2349/
Galerija slik
Izvleček
Teachers’ continuous professional development (CPD) is an important aspect of an effective science education. In this chapter the Slovenian perspective of the PROFILES (Professional Reflected Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science) as a model of teachers’ professional development in the context of the action research is presented. Detailed description of CPD PROFILES programme implemented in two rounds (school year 2011/12 and 12/13) is presented.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Freie Universität Berlin, Alpen-Adria-Universität Klagenfurt
Leto izida:
2014
Št. strani:
182-188
PID:
20.500.12556/RUL-68821
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1061
Število prenosov:
138
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
science education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj