Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (10)

  1. Rexhep Krasniqi: Proučevanje vloge ravnatelja v strokovnem razvoju učitelja
  2. Helena Korošec: Lutka in socialni odnosi v vrtcu
  3. Mojca Žveglič Mihelič: Metodološki vidiki notranjega preverjanja in ocenjevanja znanja v osnovni šoli
  4. Letricija Linardić: Vloga sodobnih grafičnih tehnik pri likovni vzgoji
  5. Miroslav Huzjak: Vpliv medpredmetnega povezovanja na uspešnost učencev pri pouku likovne vzgoje
  6. Martina Kač Nemanič: Učinki inovativnega didaktičnega pristopa na razvoj likovne ustvarjalnosti pri grafičnem oblikovanju v srednji šoli
  7. Danijela Blanuša Trošelj: Professional development of preschool teachers in Croatia
  8. Zlata Tomljenović: Interaktivni pristop poučevanja in učenja pri pouku likovne vzgoje
  9. Sonja Vuk: Vpliv imerzivne metode na likovno izražanje učencev pri pouku likovne vzgoje
  10. Tanja Taštanoska: Šolska samoevalvacija kot dejavnik šolske učinkovitosti

MSc theses (30)

  1. Anita Smole: Vrednotenje opisovalnih besedil pri pouku slovenščine v 4. razredu osnovne šole
  2. Fabijana Štih: Izvajanje notranje diferenciacije in individualizacije v prvem triletju osnovne šole
  3. Mija Selič: Sodelovalno učenje pri tujem in maternem jeziku v prvem triletju osnovne šole
  4. Oto Vogrin: Delo z likovno nadarjenimi učenci pri pouku likovne vzgoje
  5. Majda Vehovec: Evalvacija dela z nadarjenimi učenci
  6. Mateja Jerina Gubanc: Vloga vzgojitelja v bolnišnici
  7. Maja Bregar: Naloge razrednika v osnovni šoli in usposobljenost učiteljev za to vlogo
  8. Sabina Krajnc Dular: Kolegialno sodelovanje vzgojiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja posameznika in celotne organizacije
  9. Špela Rojc: Vloga izobraževanja pri vzgojiteljevem vpeljevanju sprememb v pedagoško prakso
  10. Mojca Kolenc: Učinkovitost poučevanja s pomočjo umetnostnih sredstev
  11. Kristina Višaticki: Doživljanje izgorevanja pri delu z osebami z motnjo v duševnem razvoju
  12. Štefanija Pavlic: Projekt Fibonacci kot podpora uvajanju naravoslovja v vrtcih
  13. Sabina Konkolič: Prader-Willijev sindrom
  14. Helena Klobasa: Negativni stres pri strokovnih delavcih v vrtcih
  15. Katarina Lenič: Obravnava učenke z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
  16. Pavlica Žanet: Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje pri pouku angleškega jezika v petem razredu osnovne šole
  17. Oriana Perger: Primerjava matematičnih dosežkov učencev s primanjkljaji pri učenju matematike na nacionalnem preverjanju znanja v 6. in 9. razredu
  18. Bojana Krašovec: Vloga sodobne likovne umetnosti pri razvijanju likovne ustvarjalnosti in ekološke osveščenosti pri učencih drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  19. Ksenija Pirih Tavčar: Opisno ocenjevanje pri predmetu Šport
  20. Gabrijela Kverh: Nacionalno preverjanje znanja iz matematike pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  21. Tina Kolar: Učenci s specifičnimi učnimi težavami in sopojavnimi motnjami v Angliji
  22. Damjana Debenec: Spodbujanje zdravega načina življenja v razširjenem programu osnovne šole
  23. Nina Lapanja: Razumevanje kemijskih pojmov snov in plin v predšolskem obdobju
  24. Vanja Guček: Uporaba didaktičnega pristopa celostnega telesnega odziva v drugem triletju osnovne šole
  25. Ana Srpčič: Učenje naravoslovnih pojmov z raziskovanjem kamnin in prsti v predšolskem obdobju
  26. Andreja Černel: Gledališče kot pomemben dejavnik vzgojno-izobraževalnega procesa
  27. Judita Nemeček: Kulturna dediščina - ljudska pesem v Litiji
  28. Maja Tamše: Mnenje šolskih svetovalnih delavcev o svoji usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami v večinskih šolah
  29. Iryna Stanković: Mnenje starejših oseb o učinkih pomoči s plesno-gibalnimi dejavnostmi na njihovo počutje
  30. Jona Brodar: Uporaba presejalnega testa Teddy Talk za ugotavljanje govorno-jezikovnega razvoja otrok med 4. in 5. letom starosti

BSc theses (12)

  1. Janja Kocbek: Študentova samoocena lastne kompetentnosti s področja učnih metod in oblik
  2. Petra Vesel: Delo z nadarjenimi otroki v vrtcu
  3. Daša Lokar: Istospolno starševstvo
  4. Ines Hasić: Metoda razgovora skozi presojo učiteljev in študentov
  5. Veronika Rošer: Evalvacija učinkovitosti uporabe časovnega traku pri pouku družboslovja učencev z lažjimi motnjami v duševnem razvoju
  6. Sandra Osolnik: Ekskurzija in delo na prostem
  7. Tina Ušeničnik: Vpliv interaktivnih tabel na poučevanje in učenje
  8. Mateja Ivanič: Primerjava sodelovalnega učenja in frontalne učne oblike pri pouku naravoslovja v sedmem razredu osnovne šole
  9. Karmen Dervarič: Usposobljenost učiteljev za diferenciacijo pri učencih s posebnimi potrebami
  10. Nika Trobec: Presoja domačih nalog z vidika učencev z učnimi težavami in učno uspešnih učencev
  11. Alenka Vidrih: Vpliv dramske dejavnosti na zmožnost sporazumevanja in raven osebnega zadovoljstva
  12. Janja Kump: Priljubljenost igrač in igra predšolskih otrok

Other documents (64)

  1. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
  2. Janez Vogrinc, Janez Krek: Quality assurance, action research and a concept of a reflective practitioner
  3. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  4. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
  5. Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus: Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
  6. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
  7. Janez Vogrinc, Mojca Juriševič: The criteria for evaluating the quality of the documents in pedagogical research settings
  8. Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar: Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
  9. Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak: Ethical aspects in science education research
  10. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc, Urška Sešek, Zvonka Krištof: The headmaster's role in the induction of novice teachers
  11. Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek: Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
  12. Saša A. Glažar, Janez Vogrinc, Barbara Šket: Concept maps as a tool in teaching organic chemical reactions
  13. Učitelj v vlogi raziskovalca
  14. Janez Vogrinc: Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju
  15. Tatjana Devjak, Janez Vogrinc, Igor Repac: Vloga nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev v reformi študijskih programov
  16. Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
  17. Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Action research as part of the processes for assuring work quality in an educational institution
  18. Urška Fajfar, Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
  19. Barbara Gantar, Janez Vogrinc: Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju
  20. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije
  21. Janez Vogrinc, Vesna Podgornik: Samoevalvacija na področju predšolske vzgoje
  22. Janez Vogrinc, Janez Krek: Delovanje svetovalne službe
  23. Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: Osnovna šola
  24. Milena Valenčič Zuljan, Mara Cotič, Samo Fošnarič, Cirila Peklaj, Janez Vogrinc: Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
  25. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: European dimensions of teacher education : similarities and differences
  26. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc, Grozdanka Gojkov, Anita Rončević: Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenta budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji
  27. Janez Krek, Janez Vogrinc: Izbrani predlogi sistemskih rešitev v šolskem sistemu z vidika socialne kohezivnosti
  28. Iztok Devetak, Janez Vogrinc: A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research. 3.3
  29. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije II
  30. Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: Facilitating effective student learning through teacher research and innovation
  31. Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the second round of the UL, Slovenia working group
  32. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
  33. Janez Vogrinc, Janez Krek: Quality assurance, action research and a concept of a reflective practitioner
  34. Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
  35. Barbara Šket, Saša Glažar, Janez Vogrinc: Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
  36. Janez Krek, Janez Vogrinc: Practitioner research in kindergarten and teachersʼ professional development
  37. Janez Krek, Janez Vogrinc: Professional autonomy of the teacher or the law
  38. Janez Vogrinc, Blerim Saqipi: Transitioning teacher development through teacher research
  39. Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Sodobne teme na področju edukacije III
  40. Sonja Vuk, Tonka Tacol, Janez Vogrinc: Uvedba ustvarjalnega procesa po imerzivni metodi
  41. Janez Vogrinc, Blerim Saqipi: Transitioning teacher development through teacher research
  42. Janez Vogrinc, Vesna Podgornik: Izkušnje vzgojiteljev in svetovalnih delavcev v vrtcih z izvajanjem samoevalvacije
  43. Manuela Medič: Poklicna orientacija učencev in učenk s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  44. Janez Vogrinc: Editorial
  45. Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc: PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  46. Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: Three years of PROFILES experience in Slovenia
  47. Iztok Devetak, Janez Vogrinc: A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research
  48. Milena Valenčič Zuljan, Mara Cotič, Samo Fošnarič, Cirila Peklaj, Janez Vogrinc: Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
  49. Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The role of qualitative research in science education
  50. Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
  51. Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
  52. Mojca Kovač Šebart, Janez Krek, Janez Vogrinc: O vzgojni zasnovi v javnih osnovnih šolah - kaj pokažejo empirični podatki
  53. Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Iztok Devetak: PROFILES
  54. Barbara Šket, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc: Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
  55. Sonja Vuk, Tonka Tacol, Janez Vogrinc: Adoption of the creative process according to the immersive method
  56. Janez Krek, Janez Vogrinc: Practitioner research in kindergarten and teachersʼ professional development
  57. Zarja Švajncer: Vpliv zgodovine in razvoja gospodarstva na življenje in delo na Osnovni šoli Gornji Logatec
  58. Karmen Švajger Savič: Samoregulacija učenja gimnazijcev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  59. Marta Rogelj Lipoglavšek: Vodenje za spodbujanje kakovosti vrtcev jugovzhodne Slovenije
  60. Janez Krek, Hodnik Tatjana, Janez Vogrinc: The primary school moral education plan in Slovenia ten years after its introduction
  61. Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan: Contemporary topics in education IV: part I
  62. Blerim Saqipi, Janez Vogrinc: The development of teacher research as a form of developing teacher pedagogical practice
  63. Janez Vogrinc, Blerim Saqipi: Editorial
  64. Miha Matjašič, Janez Vogrinc: Research competence of pre-service teachers