Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (10)
Rexhep Krasniqi:
Proučevanje vloge ravnatelja v strokovnem razvoju učitelja
Helena Korošec:
Lutka in socialni odnosi v vrtcu
Mojca Žveglič Mihelič:
Metodološki vidiki notranjega preverjanja in ocenjevanja znanja v osnovni šoli
Letricija Linardić:
Vloga sodobnih grafičnih tehnik pri likovni vzgoji
Miroslav Huzjak:
Vpliv medpredmetnega povezovanja na uspešnost učencev pri pouku likovne vzgoje
Martina Kač Nemanič:
Učinki inovativnega didaktičnega pristopa na razvoj likovne ustvarjalnosti pri grafičnem oblikovanju v srednji šoli
Danijela Blanuša Trošelj:
Professional development of preschool teachers in Croatia
Zlata Tomljenović:
Interaktivni pristop poučevanja in učenja pri pouku likovne vzgoje
Sonja Vuk:
Vpliv imerzivne metode na likovno izražanje učencev pri pouku likovne vzgoje
Tanja Taštanoska:
Šolska samoevalvacija kot dejavnik šolske učinkovitosti
MSc theses (30)
Anita Smole:
Vrednotenje opisovalnih besedil pri pouku slovenščine v 4. razredu osnovne šole
Fabijana Štih:
Izvajanje notranje diferenciacije in individualizacije v prvem triletju osnovne šole
Mija Selič:
Sodelovalno učenje pri tujem in maternem jeziku v prvem triletju osnovne šole
Oto Vogrin:
Delo z likovno nadarjenimi učenci pri pouku likovne vzgoje
Majda Vehovec:
Evalvacija dela z nadarjenimi učenci
Mateja Jerina Gubanc:
Vloga vzgojitelja v bolnišnici
Maja Bregar:
Naloge razrednika v osnovni šoli in usposobljenost učiteljev za to vlogo
Sabina Krajnc Dular:
Kolegialno sodelovanje vzgojiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja posameznika in celotne organizacije
Špela Rojc:
Vloga izobraževanja pri vzgojiteljevem vpeljevanju sprememb v pedagoško prakso
Mojca Kolenc:
Učinkovitost poučevanja s pomočjo umetnostnih sredstev
Kristina Višaticki:
Doživljanje izgorevanja pri delu z osebami z motnjo v duševnem razvoju
Štefanija Pavlic:
Projekt Fibonacci kot podpora uvajanju naravoslovja v vrtcih
Sabina Konkolič:
Prader-Willijev sindrom
Helena Klobasa:
Negativni stres pri strokovnih delavcih v vrtcih
Katarina Lenič:
Obravnava učenke z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
Pavlica Žanet:
Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje pri pouku angleškega jezika v petem razredu osnovne šole
Oriana Perger:
Primerjava matematičnih dosežkov učencev s primanjkljaji pri učenju matematike na nacionalnem preverjanju znanja v 6. in 9. razredu
Bojana Krašovec:
Vloga sodobne likovne umetnosti pri razvijanju likovne ustvarjalnosti in ekološke osveščenosti pri učencih drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Ksenija Pirih Tavčar:
Opisno ocenjevanje pri predmetu Šport
Gabrijela Kverh:
Nacionalno preverjanje znanja iz matematike pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Tina Kolar:
Učenci s specifičnimi učnimi težavami in sopojavnimi motnjami v Angliji
Damjana Debenec:
Spodbujanje zdravega načina življenja v razširjenem programu osnovne šole
Nina Lapanja:
Razumevanje kemijskih pojmov snov in plin v predšolskem obdobju
Vanja Guček:
Uporaba didaktičnega pristopa celostnega telesnega odziva v drugem triletju osnovne šole
Ana Srpčič:
Učenje naravoslovnih pojmov z raziskovanjem kamnin in prsti v predšolskem obdobju
Andreja Černel:
Gledališče kot pomemben dejavnik vzgojno-izobraževalnega procesa
Judita Nemeček:
Kulturna dediščina - ljudska pesem v Litiji
Maja Tamše:
Mnenje šolskih svetovalnih delavcev o svoji usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami v večinskih šolah
Iryna Stanković:
Mnenje starejših oseb o učinkih pomoči s plesno-gibalnimi dejavnostmi na njihovo počutje
Jona Brodar:
Uporaba presejalnega testa Teddy Talk za ugotavljanje govorno-jezikovnega razvoja otrok med 4. in 5. letom starosti
BSc theses (12)
Janja Kocbek:
Študentova samoocena lastne kompetentnosti s področja učnih metod in oblik
Petra Vesel:
Delo z nadarjenimi otroki v vrtcu
Daša Lokar:
Istospolno starševstvo
Ines Hasić:
Metoda razgovora skozi presojo učiteljev in študentov
Veronika Rošer:
Evalvacija učinkovitosti uporabe časovnega traku pri pouku družboslovja učencev z lažjimi motnjami v duševnem razvoju
Sandra Osolnik:
Ekskurzija in delo na prostem
Tina Ušeničnik:
Vpliv interaktivnih tabel na poučevanje in učenje
Mateja Ivanič:
Primerjava sodelovalnega učenja in frontalne učne oblike pri pouku naravoslovja v sedmem razredu osnovne šole
Karmen Dervarič:
Usposobljenost učiteljev za diferenciacijo pri učencih s posebnimi potrebami
Nika Trobec:
Presoja domačih nalog z vidika učencev z učnimi težavami in učno uspešnih učencev
Alenka Vidrih:
Vpliv dramske dejavnosti na zmožnost sporazumevanja in raven osebnega zadovoljstva
Janja Kump:
Priljubljenost igrač in igra predšolskih otrok
Other documents (51)
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
Janez Vogrinc, Janez Krek:
Quality assurance, action research and a concept of a reflective practitioner
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar:
States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar:
Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak:
Ethical aspects in science education research
Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc, Urška Sešek, Zvonka Krištof:
The headmaster's role in the induction of novice teachers
Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek:
Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
Učitelj v vlogi raziskovalca
Tatjana Devjak, Janez Vogrinc, Igor Repac:
Vloga nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev v reformi študijskih programov
Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek:
Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek:
Action research as part of the processes for assuring work quality in an educational institution
Barbara Gantar, Janez Vogrinc:
Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Sodobne teme na področju edukacije
Janez Vogrinc, Vesna Podgornik:
Samoevalvacija na področju predšolske vzgoje
Janez Vogrinc, Janez Krek:
Delovanje svetovalne službe
Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc:
Osnovna šola
Milena Valenčič Zuljan, Mara Cotič, Samo Fošnarič, Cirila Peklaj, Janez Vogrinc:
Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc:
European dimensions of teacher education : similarities and differences
Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc, Grozdanka Gojkov, Anita Rončević:
Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenta budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji
Janez Krek, Janez Vogrinc:
Izbrani predlogi sistemskih rešitev v šolskem sistemu z vidika socialne kohezivnosti
Iztok Devetak, Janez Vogrinc:
A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research. 3.3
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Sodobne teme na področju edukacije II
Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc:
Facilitating effective student learning through teacher research and innovation
Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the second round of the UL, Slovenia working group
Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik:
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
Janez Krek, Janez Vogrinc:
Professional autonomy of the teacher or the law
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Sodobne teme na področju edukacije III
Sonja Vuk, Tonka Tacol, Janez Vogrinc:
Uvedba ustvarjalnega procesa po imerzivni metodi
Janez Vogrinc, Blerim Saqipi:
Transitioning teacher development through teacher research
Janez Vogrinc, Vesna Podgornik:
Izkušnje vzgojiteljev in svetovalnih delavcev v vrtcih z izvajanjem samoevalvacije
Manuela Medič:
Poklicna orientacija učencev in učenk s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Janez Vogrinc:
Editorial
Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Three years of PROFILES experience in Slovenia
Iztok Devetak, Janez Vogrinc:
A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research
Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
The role of qualitative research in science education
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
Mojca Kovač Šebart, Janez Krek, Janez Vogrinc:
O vzgojni zasnovi v javnih osnovnih šolah - kaj pokažejo empirični podatki
Barbara Šket, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
Concept maps as a tool for teaching organic chemical reactions
Sonja Vuk, Tonka Tacol, Janez Vogrinc:
Adoption of the creative process according to the immersive method
Janez Krek, Janez Vogrinc:
Practitioner research in kindergarten and teachersʼ professional development
Zarja Švajncer:
Vpliv zgodovine in razvoja gospodarstva na življenje in delo na Osnovni šoli Gornji Logatec
Karmen Švajger Savič:
Samoregulacija učenja gimnazijcev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Marta Rogelj Lipoglavšek:
Vodenje za spodbujanje kakovosti vrtcev jugovzhodne Slovenije
Janez Krek, Hodnik Tatjana, Janez Vogrinc:
The primary school moral education plan in Slovenia ten years after its introduction
Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan:
Contemporary topics in education IV: part I
Blerim Saqipi, Janez Vogrinc:
The development of teacher research as a form of developing teacher pedagogical practice
Janez Vogrinc, Blerim Saqipi:
Editorial
Miha Matjašič, Janez Vogrinc:
Research competence of pre-service teachers