Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Marijan Pogačnik:
Osrednja vloga šolskega vrta v kmetijskem izobraževanju
Magistrska dela (44)
Špela Murn:
Razumevanje in odnos do evolucije pri slovenskih in irskih mladostnikih
Eva Lovka:
Izkušnje in stališča učencev predmetne stopnje osnovne šole glede pouka bioloških vsebin na daljavo
Meta Jamnik:
Primerjava znanja evolucije med učenci osmega razreda osnovne šole in učenci prvega letnika srednje šole v šolskem letu 2021/22 v Sloveniji
Tamara Šiško:
Primerjava učnih metod pri poučevanju dijakov o elektroforezi DNA
Lea Kolman:
Trajnost znanja o vodi po izkustvenem učenju v osnovni šoli
Neža Bizovičar:
Teme o poučevanju vpliva človeka na naravo in okolje v reviji The American biology teacher od leta 2010 do 2021
Petra Drčar:
Mnenje učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v drugem letniku gimnazije
Irena Šurla:
Razumevanje in sprejemanje evolucije med osnovnošolci na Dolenjskem
Teja Lavtižar:
Odnos mladostnikov do biologije
Katarina Jordan:
Predstave osnovnošolcev in srednješolcev o človeški ribici
Lucija Lah:
Znanje osnovnošolcev o evoluciji človeka
Tjaša Klinkon:
Zanimanje mladostnikov za biološke teme
Kim Munih:
Zanimanje osnovnošolcev Notranjske in Primorske za uporabne rastline
Lea Gešman:
Odnos osnovnošolcev do biologije in njihovo znanje o evoluciji človeka
Erika Potrebuješ:
Odnos srednješolcev v ljubljanski regiji do biologije in njihovo znanje o evoluciji človeka
Urška Praznik:
Znanje irskih osnovnošolcev o evoluciji človeka
Urška Pančur:
Zanimanje učencev Kamnika za uporabne rastline, njihova samopodoba in stališča do drog
Tilen Žgavec:
Znanje primorskih dijakov o evoluciji človeka
Jerca Hočevar:
Teme o poučevanju genetike v reviji American biology teacher od leta 2010 do 2020
Patricija Klinčar:
Zanimanje osnovnošolcev za izbrane teme pri biologiji in naravoslovju
Ana Posavec:
Uporaba modela pljuč pri pouku biologije v osnovni šoli
Urška Keber:
Predznanje osmošolcev o evoluciji človeka
Ksenija Tajnšek:
Odnos osnovnošolcev v Savinjski dolini do biologije in njihovo znanje o procesu fotosinteze
Petra Štirn:
Znanje učencev 6. razreda osnovne šole o mikroskopiranju
Zala Skubic:
Zanimanje osnovnošolcev Vrhnike in okolice za uporabne rastline, njihova samopodoba in stališča do drog
Špela Likovič:
Učinkovitost uporabe modela celice pri pouku naravoslovja
Ana Vreš:
Znanje koroških osnovnošolcev o evoluciji človeka
Marko Vrbec:
Mnenje osnovnošolskih učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v devetem razredu osnovne šole
Taja Gorenšček:
Mnenje učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v osmem razredu osnovne šole
Zala Rožanec:
Znanje dijakov 3. letnika gimnazije v Sloveniji o evoluciji človeka
Maja Tomšič:
Vpliv pouka v osnovni šoli na znanje ljubljanskih mladostnikov o evoluciji človeka in predlogi za izboljšave
Tadeja Kosi:
Smernice za delo z učenci z učnimi težavami, ki počasneje usvajajo znanja, pri biologiji v osnovni šoli
Tjaša Zamida:
Stališča učencev tretjega triletja osnovne šole o bioloških vsebinah
Saša Ogrizek:
Mnenja dijakov o biologiji in nanobiologiji
Irena Furlan Vukoja:
Zgodovina izobraževalnih programov ter oblikovanje smernic za razvoj pedagoškega dela v Živalskem vrtu Ljubljana
Dejan Klančičar:
Primerjava stališč dijakov novomeških gimnazij do biologije med letoma 2005 in 2015
Mojca Tomažič Capello:
Stališča osnovnošolcev in srednješolcev do praktičnega dela pri pouku biologije
Anja Muhič:
Evolucijske teme v reviji American biology teacher od leta 2017 do 2020
Nel Lončar:
Zanimanje za botaniko med učenci višjih razredov osnovne šole
Agnes Trnovec:
Primerjava napredovanja znanja učencev prvega in tretjega razreda v prvi pomoči
Anamarija Avguštin:
Gozd kot učilnica na prostem, učna pot Pogorelec
Tamara Simšič:
Multisenzorno poučevanje pri pouku naravoslovja
Aleš Mavsar:
Primerjava znanja evolucije med učenci osmega razreda osnovne šole in učenci prvega letnika srednje šole v šolskem letu 2022/23 v Sloveniji
Kasandra Štebe:
Teme o rabi šolskega vrta pri pouku v reviji The American Biology Teacher od leta 2010 do 2020
Diplomska dela (58)
Minka Kočevar:
Pomen urejanja šolske učne poti skozi projektno delo pri dodatnem pouku biologije
Aleksandra Frank:
Razumevanje mitoze v srednji šoli v Sloveniji
Kristina Pust Badovinac:
Razumevanje mitoze v osnovni šoli v Sloveniji
Tina Rupnik:
Spreminjanje odnosa, zanimanja in znanja učencev o strupenih živalih
Lea Gmajner:
Mnenje bodočih učiteljev biologije o praktičnem delu pri pouku biologije
Tina Sulič:
Poznavanje podzemnih habitatov in organizmov med mlajšimi osnovnošolci v Sloveniji
Miha Povšič:
Vsebinska predpriprava ekskurzije za ogled Muzeja krapinskih neandertalcev
Tine Fakin:
Znanje in odnos učencev do metuljev in komarjev
Tatjana Likar:
Odnos učencev do dvoživk in njihovo znanje o dvoživkah
Irena Perko:
Učinkovitost metode učnega cikla pri poučevanju mitoze v srednji šoli
Živa Vengust:
Odnos in gnus učencev do živali ter strah pred živalmi
Petra Pavić:
Razumevanje fotosinteze med dijaki tehniških srednjih šol
Nikolina Brković:
Razumevanje fotosinteze pri dijakih poklicnega in strokovnega srednjega izobraževanja
Ajda Pirš:
Znanje citologije in genetike pri 13- in 15-letnikih
Darja Kos Strmec:
Zanimanje udeležencev izobraževanja odraslih za uporabne rastline
Katjuša Kanalec:
Razumevanje fotosinteze pri dijakih tehniških gimnazij
Alenka Medved:
Poznavanje invazivnih tujerodnih vrst med učenci 7. in 9. razredov izbrane osnovne šole
Špela Murn:
Razumevanje fotosinteze med osnovnošolci
Marjanca Remžgar:
Znanje gimnazijcev o izbranih genetskih temah
Jelena Ilišin:
Razumevanje fotosinteze med osnovnošolci na Primorskem
Teja Lavtižar:
Zanimanje osnovnošolcev Gorenjske za uporabne rastline
Barbara Vrhunc:
Interes osnovnošolcev na območju Škofje Loke za uporabne rastline
Katarina Jordan:
Predstave učencev 8. in 9. razreda osnovne šole o človeški ribici
Urška Praznik:
Znanje o Darwinovi teoriji evolucije med učenci tretjega triletja osnovne šole
Martina Furlani:
Razumevanje in odnos do evolucije med slovenskimi in italijanskimi mladostniki
Anja Vozelj:
Vsebinska analiza nacionalnega preizkusa znanja iz biologije 2014
Vesna Bačar:
Vsebinska analiza nacionalnega preizkusa znanja iz biologije 2011
Katarina Vene:
Vpliv različnih metod poučevanja na pojmovanja otrok o živem in neživem v javnem vrtcu in vrtcu montessori
Ema Mitevski:
Znanje dijakov 1. in 2. letnika srednje šole v Ljubljani o evoluciji človeka
Barbara Jurjevec Štok:
Zanimanje osnovnošolcev Štajerske za uporabne rastline
Lea Gešman:
Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole na Dolenjskem o evoluciji človeka
Simona Janžekovič:
Razumevanje in sprejemanje evolucije med gimnazijci na Dolenjskem
Erika Lončar:
Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole v ljubljanski regiji o evoluciji človeka
Ana Posavec:
Učinkovitost uporabe modela pljuč pri pouku biologije v osnovni šoli
Marko Vrbec:
Vsebinska analiza nacionalnega preverjanja znanja iz biologije 2017
Mirjam Mlakar:
Biokemijske lastnosti talno in hidroponsko vzgojene solate
Tjaša Zamida:
Znanje učencev 7., 8. in 9. razreda osnovne šole o evoluciji človeka
Taja Gorenšček:
Znanje učencev 8. in 9. razreda osnovne šole o sklepih pri človeku
Špela Likovič:
Znanje učencev 6. in 7. razreda osnovne šole o celici
Polona Stenovec:
Analiza pogovorov obiskovalcev živalskega vrta o izbranih živalskih vrstah
Amedea Klopčič Vukšinič:
Znanje učencev 7., 8. in 9. razreda osnovne šole o izločalih pri človeku
Klavdija Klopčič:
Mnenje učiteljev biologije o NPZ iz biologije leta 2017
Anja Križanič:
Izzivi pri poučevanju evolucije človeka v 9. razredu osnovne šole
Andreja Kmet Gregorčič:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za biologijo v 9. razredu osnovne šole
Vesna Kogovšek:
Evalvacija učbenikov in delovnih zvezkov za osmi razred devetletne osnovne šole po Bloomovi taksionomiji kognitivnih ciljev
Katarina Van der Baan:
Vrednotenje novih vaj iz biokemije za študente dvopredmetnih programov biologija z vezavami
Janja Zdešar:
Stres pri učiteljih biologije
Barbara Bešter:
Analiza učbenikov in delovnih zvezkov za 9. razred osnovne šole - biologija
Mateja Šebenik:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 9. razred osnovne šole
Ivana Škerjanec:
Uporabnost fakultetnega znanja biologije za poučevanje v osnovni šoli
Andreja Šporar:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Mateja Beljan:
Znanje študentov 1. letnika dvopredmetnega študija biologija-gospodinjstvo in biologija-kemija o izbrani biološki vsebini
Andreja Zupančič:
Biološke vsebine v petih mednarodnih revijah s področja naravoslovnega izobraževanja v letih 2003-2006
Lidija Gnidovec:
Odnos srednješolcev do biologije
Astrid Ličen:
Kakovost in trajnost biološkega znanja slovenskih srednješolcev
Daniela Vlačič:
Razumevanje fotosinteze med gimnazijci
Maja Kastelic:
Primerjava poučevanja spolne vzgoje med šolskimi sistemi v Evropi in primernost obstoječe izvedbe v Sloveniji
Senka Mehić:
Razumevanje konceptov živega in živali med osnovnošolci v Sloveniji
Druga dela (18)
Jelka Strgar, Mateja Pilih, Marijan Pogačnik, Dragan Žnidarčič:
Knowledge of medicinal plants and their uses among secondary and grammar school students: a case study from Slovenia
Andreja Šporar:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkovza naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Janja Zdešar:
Stres pri učiteljih biologije
Ivana Škerjanec:
Uporabnost fakultetnega znanja biologije za poučevanje v osnovni šoli
Katarina Van der Baan:
Vrednotenje novih vaj iz biokemije za študente dvopredmetnih programov biologija z vezavami
Vesna Kogovšek:
Evalvacija učbenikov in delovnih zvezkov za osmi razred devetletne osnovne šole po Bloomovi taksionomiji kognitivnih ciljev
Andreja Kmet Gregorčič:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za biologijo v 9. razredu osnovne šole
Goca Šimenc:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 8. razred osnovne šole
Jelka Strgar:
Biological knowledge of Slovenian students in the living system content area in PISA 2006
Darja Skribe Dimec, Jelka Strgar:
Znanstvena pojmovanja o fotosintezi pri učencih osnovne šole in bodočih učiteljih biologije
Marijan Pogačnik, Dragan Žnidarčič, Jelka Strgar:
Use of school gardens in elementary schools in Slovenia
Mirjam Bizjak:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v štirih učbenikih za genetiko za srednje šole in gimnazije
Marta Močnik:
Analiza dosežkov nacionalnega preverjanja znanja iz biologije leta 2006
Mateja Šebenik:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 9. razred osnovne šole
Barbara Bešter:
Analiza učbenikov in delovnih zvezkov za 9. razred osnovne šole - biologija
Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Maja Umek, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Željka Ličan Adamčič, Tadeja Galonja:
Raziskujem in razmišljam 3
Gregor Torkar, Gašper Cankar, Jurij Selan, Jelka Strgar, Mira Metljak:
Kakovost učbenikov v Sloveniji: izzivi in priložnosti