Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Željko Bellina:
Commercial diplomacy as an instrument for enhancing national economy internationalisation
MSc theses (30)
Chaowei Zhang:
An overview of China's economic challenges
Urška Judež, Darijo Krivaja:
Analiza privlačnosti trgov v razvoju za farmacevtske družbe
Gjorgji Damjanovski:
Overview of foreign direct investment strategies of multinational companies
Miroslav Vučković:
Are economic development indicators biased by cultural background?
Saikal Esenamanova:
Generation Y
Zanda Brikmane:
An overview of the crafts and creative economy
Metka Dernovšek:
An analysis of Wal-Mart's global strategy in the Brazilian market
Giedre Šadeikaite:
An analysis of design thinking and innovation management approaches in European business schools
Anastasiia Iudina:
Analiza vstopa ruskih podjetij na slovenski trg
Davor Vuchkovski:
The impact of cross-cultural differences, attitudes and stereotypes on hina-CEE economic relations
Zhonghui Ding:
Analysis of young-adults' consumer behavior
Ana Drobnjak:
Vloga slovenske gospodarske diplomacije pri spodbujanju internacionalizacije podjetij
Mark Babnik:
Analiza priložnosti za slovenska vina in vinarje na kitajskem trgu
Bogdan Dular:
Izzivi trženjske strategije blagovne znamke Lisca na nemškem trgu
Jasna Kneipp, Zef Berišaj:
Analiza kitajskega emitivnega turističnega trga za države bivše Jugoslavije
Domen Silič:
Analiza trga jaht na Kitajskem z vidika priložnosti za slovenska podjetja
Anamarija Patricija Kelc Grah:
Analiza podjetja Grammer po transnacionalni tipolgiji Bartletta in Ghoshala
Maja Cok:
Marketing Korean cosmetics in Italy
Olga Yugay:
An analysis of Kazakhstani investment environment and a policy framework for attracting foreign direct investments
Urška Pengov Bitenc:
Potovalne navade kitajskih turistov
Milana Majkić:
Generation Y stereotypes and their impact on conflict management in international business
Matic Boh:
Analiza možnosti za internacionalizacijo izbranega slovenskega podjetja na trge JV Azije
Matjaž Babič:
Oblikovanje strategije širitve poslovanja izbranega podjetja na kitajskem trg[u]
Matjaž Babič:
Internacionalizacija podjetja MonteMoro
Alen Ćoralić:
Analiza slovenskih stereotipov o Turkih
Martin Kosaber:
Analiza luksuznih blagovnih znamk žganih pijač v Sloveniji
Lovrenc Golle:
Raziskava trga za potencialni vstop podjetja Medex na japonski trg
Hariz Zulji:
An analysis of supplier satisfaction
Adrijana Lazić, Mirzad Brkić:
An analysis of decision-making factors of international students in selecting the summer programme
Anna Toffoli:
Developing an e-commerce platform for Electrolux professional brand
BSc theses (43)
Matevž Rašković:
Segmentacija končnih porabnikov piva na slovenskem trgu
Sandra Juvan:
Medkulturne ovire pri mednarodnem poslovanju malih in srednje velikih podjetij na izbranih trgih
Mateja Veselica:
Tržno komuniciranje korporativne blagovne znamke Volkswagen v lokalnem okolju na primeru Slovenije
Vanja Ivanović:
Sponzorstvo v športu kot orodje tržnega komuniciranja
Petra Alič:
Spremljanje zadovoljstva odjemalcev na primeru podjetja Habjan Transport d.o.o.
Rok Jakelj:
Vstop blagovne znamke Cockta na estonski trg
Kada Halilović:
Nacionalni interesi izvozno-kreditnih agencij
Duška Brnčič:
Pregled logistične funkcije v podjetju Beti Moda d.o.o.
Dušica Ajnik:
Analiza slovenskega trga nepremičnin z ocenami prihodnjega razvoja
Bine Smolej:
Medorganizacijsko trženje na primeru slovenskega mednarodnega podjetja
Jasmina Šimunac:
Značilnosti tržnega komuniciranja starejšim porabnikom
Enisa Behrić:
Dejavniki nakupne odločitve tehnološkega izdelka
Petra Volk:
Trženje v modni industriji in strategija vstopa podjetja Lisca d.d. na ruski trg
Maja Hren:
Utaje davka na dodano vrednost
Robin Werner:
Leadership in multinational corporations
Maja Merčon:
Značilnosti japonskega in kitajskega pogajalskega sloga
Alenka Ražman:
Management oskrbovalnih verig, logistika ter vloga informacijske tehnologije: teoretični pregled
Tjaša Sjekloča:
Predstavitev možnosti vstopa podjetja GRC d.o.o. na ruski trg
Maja Lukač:
Predstavitev in analiza tržnih poti v podjetju Cegram d.o.o.
Minca Ilar:
Prikaz možnosti vstopa podjetja Sitik d.o.o. na italijanski trg
Dragan Simić:
Pregled in primerjava neposrednih tujih investicij za Češko in Slovenijo s predlogi za okrepitev sodelovanja
Andreja Sevšek:
Pregled različnih oblik razvojnega financiranja mednarodnega poslovanja v Sloveniji
Tina Černejšek:
Predstavitev oblik financiranja in tveganj na področju mednarodnega poslovanja v podjetju X
Kaja Terlikar:
Trženje turistične destinacije Bled
Polona Grahek:
Dejavniki nakupnega odločanja mladih porabnikov
Sandra Đurašević:
Analiza poljskega pogajalskega sloga skozi izkušnje slovenskih podjetij
Tanja Druks:
Vstop podjetja Spark Promotions na hrvaški trg
Petra Zajc:
Strategija prodora blagovne znamke Afrodita kozmetika na finski trg
Nika Petkovšek:
Posebnosti ruskega pogajalskega sloga in izkušnje slovenskih podjetij
Urša Petek:
Dejavniki zaznane kakovosti vina
Katra Terlep Vlachy:
Kulturološke značilnosti in njihov vpliv na pogajalski slog
Samo Strniša:
Pregled slovenske gospodarske diplomacije
Eva Kalan:
Odzivnost mlajših žensk na oglaševanje kozmetičnih izdelkov na spletnem omrežju Facebook
Sabina Todić:
Medkulturna primerjava dejavnikov nakupnega odločanja mladih porabnikov iz Slovenije, Srbije in Črne gore
Uroš Škrinjar:
Prikaz mednarodnega posla s Kazahstanom
Špela Strle:
Uvajanje novih trženjskih konceptov v modni industriji
Anja Keržič:
Kulturne razlike v poslovanju podjetja Grundfos Pumpen Vertrieb
Tjaša Ribič:
Analiza možnosti za vstop podjetja Rihter d.o.o. na turški trg
Jordi Ezekiel Rosales Luna:
Oglaševanje in pregled dejavnikov njegove uspešnosti
Gregor Babnik:
Internacionalizacija kitajskega renminbi juana v mednarodno valuto
Maja Trifković:
Oris mednarodnega posla
Kaja Korošec:
Azijska infrastrukturna investicijska banka (AIIB) - komplementarnost ali konkurenčnost obstoječim multilateralnim finančnim institucijam?
Žiga Pustavrh:
Analiza podjetja Trimo po tipologiji mednarodnih podjetij Bartletta in Ghoshala
Other documents (4)
Maja Zalaznik, Matevž Rašković, Miha Škerlavaj:
Odnosi med zaposlenimi in podjetji in njihov vpliv na uspešnost poslovanja
Matevž Rašković, Marjan Svetličič:
Pomen poznavanja nacionalnega značaja in kulturnih posebnosti za slovensko gospodarsko diplomacijo
Nada Zupan, Robert Kaše, Matej Černe, Matevž Rašković:
Anticipatory psychological contracts of young labour market entrants
Matevž Rašković, Katalin Takacs Haynes, Anastas Vangeli:
The emergence of populism as an institution and its recursive mechanisms