Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (18)
Eva Brzin:
Odzivi otrok z ADHD na izbrane alternativne vzgojne pristope
Anja Hajdinjak:
Razvijanje socialnih veščin pri otrocih z motnjo v duševnem razvoju s pomočjo ustvarjalnega giba in plesa
Tjaša Rantaša:
Vpliv terapije s pomočjo konja na otroka z vedenjskimi motnjami
Tjaša Fišer Emerih:
Premagovanje diskalkulije s pomočjo ustvarjalnega giba
Tina Mertik:
Antropologija zgodnjega otroštva: Spodbujanje otrokove ustvarjalnosti in soustvarjanja učnega procesa v okolju montessori
Maja Cestnik:
Glasba kot medij vzgoje: vpliv stališč vzgojiteljev/ic o vzgojni vrednosti glasbe na njeno prisotnost v dnevni rutini predšolskih ustanov
Samantha Zgonc:
Mobilne aplikacije v vlogi multimedijskega vodnika po muzejskih razstavah in njihova pedagoška vloga
Laura Železen:
Slikanica kot učno sredstvo pri obravnavi tematike drugačnosti
Mateja Mertik:
Deinstitucionalizacija vzgojnih zavodov: Zavod Veržej
Manca Zorko:
Vloga in ukrepi osnovne šole ob pojavu medvrstniškega nasilja
Jana Smole:
Percepcije možnih vzrokov in načinov razreševanja medvrstniškega nasilja z vidika različnih strokovnih delavk in delavcev v vzgojnem zavodu - študija primera
Urša Seliškar:
Obravnava mladostnikov z motnjo v duševnem razvoju ter s čustvenimi in vedenjskimi težavami v socialnovarstvenem zavodu
Blaženka Halas:
Pedagoška vrednost naracije v metodi Ire Progoffa
Tina Doberlet:
Pot k deinstitucionalizaciji življenja oseb z motnjo v duševnem razvoju
Karmen Strel:
Učiteljeva pojmovanja vzgojne dimenzije književnosti pri pouku slovenščine v gimnaziji
Maja Kukovec:
Odkrivanje subjektifikacijskega potenciala vrstniške mediacije
Evelina Štefin:
Povezovanje kamniških vzgojno-izobraževalnih ustanov z lokalnimi kulturnimi ustanovami
Tjaša Sijamhodžić:
Spominjanje kot sredstvo emancipacije