Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Pedagoška vrednost naracije v metodi Ire Progoffa
ID
Halas, Blaženka
(
Avtor
),
ID
Komel, Dean
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Kroflič, Robert
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(748,12 KB)
MD5: F8C60C453D8087ED3DDADB27F95A3D44
PDF - Priloga,
prenos
(20,11 KB)
MD5: 9727782D12D3F176CA639B756E2A5471
PDF - Priloga,
prenos
(20,53 KB)
MD5: EF094F120AE0CD9DAE5FD9A2685BF9CB
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
V pedagoških poklicih se pogosto poudarja pomembnost izobrazbe in morebitnih dodatnih seminarjev. Namen je opremiti učitelje in druge zaposlene v pedagoških poklicih z znanjem in sposobnostmi, ki jim bodo olajšale vsakdanje delo in jim pomagale pri konstruktivnem reševanju vsakodnevnih izzivov. Pri tem se lahko pogosto spregleda dejstvo, da je človek z vso svojo zgodbo, torej lastno identiteto tisti, ki prihaja v odnos. V pedagoških poklicih je ta odnos vsak dan v ospredju. Magistrska naloga s pomočjo narativne hermenevtike odpira pogled na človeka, ki vključuje njegove različne dimenzije bivanja in delovanja. Predstavi narativno identiteto sebstva in uporabnost naracije pri samorefleksiji. Metoda Osebni dnevnik, ki je v jedru naloge predstavljena in umeščena je ena od možnosti refleksije lastnega življenja. Z njeno pomočjo posameznik pogleda na svoje življenje in delovanje. Hkrati pa lahko s pomočjo metode vidi še neizkoriščene potenciale, ki jih njegovo življenje ima. Naloga se dotakne tudi Jungovih psiholoških konceptov, ki so Progoffu vir za postavitev metode. Progoffova metoda je s svojim celostnim pristopom lahko alternativna možnost različnim izobraževanjem in seminarjem, ki so pedagoškim delavcem ponujeni.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
naracija
,
Metoda Osebni dnevnik
,
celovitost
,
Jung
,
sebstvo
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-112869
Datum objave v RUL:
17.11.2019
Število ogledov:
1905
Število prenosov:
484
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Pedagogical value of narration in the method of Ira Progoff
Izvleček:
In pedagogic professions it is common to stress the importance of education and possible further workshops. The purpose of this is to get the knowledge and competencies for teachers and all who work in pedagogic professions in order to make their everyday work easier and to help them find constructive solutions for their challenges. The human with his own story, his own identity is often overseen. In pedagogical professions, it is the relationship that is always on the front line. Master's thesis use narrative hermeneutics to have a view on humans with different dimensions of their being and doing. It presents the narrative identity of the self and the use of narrative in self-reflection. Intensive Journal Method, that is presented and compartmentalized in the main part of the thesis, is one of the options for the reflection of life. Method can help a person to see their own life and doings. At the same time the method allows them to see the unused potentials of their own life. The thesis presents Jung's psychological concepts, as they are the source for Progoff's method. Progoff's method with a wholeness approach can be an alternative to various educations and workshops for pedagogical professions.
Ključne besede:
narrative
,
The Intensive Journal Method
,
wholeness
,
Jung
,
self
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj