Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Alenka Jelen: Ustvarjanje medijske podobe predsednika države
  2. Mensur Zeqiri: Kultivacijske strategije pri upravljanju medetničnih odnosov
  3. Luka Jesenšek: Polarizacija in širjenje vsebin na spletnih družbenih omrežjih pred slovenskimi volitvami v Evropski parlament 2019

Magistrska dela (22)

  1. Nataša Cej: Povrnitev zaupanja ključnih deležnikov podjetja kot predpogoj preobrata v poslovanju ameriških in slovenskih podjetij
  2. Nada Serajnik Sraka: Uspešnost in učinkovitost javnih komunikacijskih kampanij
  3. Tina Malenšek Kojić: Odnosi med strokovnjaki za odnose z javnostmi in novinarji
  4. Andreja Novak: Ugled in uglednostni kapital v farmacevtski industriji v Sloveniji
  5. Jana Lutovac Lah: Interno komuniciranje v času prevzemov
  6. Melita Joželj: Personalizacija parlamentarnih volitev v Sloveniji v letih 2004 in 2008
  7. Eva Sever: Komunikacijska kampanja za uspešno črpanje sredstev EU
  8. Sara Wagner: Vpliv družbene odgovornosti podjetja na kreativnost zaposlenih
  9. Majna Šilih: Analiza zadovoljstva z internim komuniciranjem
  10. Mojca Žvajker: O spremljanju in merjenju učinka komunikacijskega procesa v Sloveniji
  11. Katarina Klemenc: Poslušanje globalnega podjetja na lokalni ravni
  12. Nataša Crnkovič: Odličnostna teorija odnosov z javnostmi v priročnikih za spletno komuniciranje
  13. Nena Pižmoht: Cilji sporočanja slovenskih raziskovalcev v poljudnih objavah s področja raka
  14. Mateja Jurič: Ameriška kulturna diplomacija kot sredstvo pametne moči v Sloveniji
  15. Anja Lesar: Zaton tradicionalnih množičnih medijev in spremembe v odnosih z mediji
  16. Darja Ivanuša Kline: Uporaba Barcelonskih načel merjenja v odnosih z javnostmi 2.0 v slovenskih podjetjih
  17. Mateja Čotar: Družbeni medij Facebook kot komunikacijsko orodje v ameriških in slovenskih bankah
  18. Tanja Novak: Dimenzije zadovoljstva z internim komuniciranjem
  19. Mitja Vrdelja: Komuniciranje cepljenja skozi prizmo situacijske teorije javnosti
  20. Monika Ilieva: Neodvisne (Indie) glasbene založbe na družbenih omrežjih
  21. Tjaša Remškar: Prednosti različnih načinov sodelovanja med spletnim vplivnežem in tržno znamko: študija primera Aeon Athletics in Patricia Pangeršič
  22. Klara Moškon: Družbena omrežja kot orodje za grajenje odnosov z deležniki v B2B podjetjih

Diplomska dela (87)

  1. Ula Spindler: Odnosi z javnostmi v kriznem managementu
  2. Jasna Vidmar Svetlik: Vloga in pomen komunikacijskega menedžmenta v kulturnih ustanovah
  3. Sabina Škarja: Pomen proaktivne strategije odnosov s skupnostjo za ugled podjetja
  4. Tanja Jerala: Krizni management
  5. Lejla Kogej: Politični odnosi z javnostmi
  6. Estera Lah: Veljavnost razlikovanja med vlogama tehnika in managerja v odnosih z javnostmi v Sloveniji
  7. Špela Brenčič: Upravljanje znanja v znanjsko intenzivnih organizacijah
  8. Eldina Knez: Kako napake pri uvajanju spletne strani kot orodja odnosov z mediji vplivajo na odnos?
  9. Ana Bavčar: Odnosi z mediji v državni upravi
  10. Tina Bajec: Storitvena znamka
  11. Mojca Androjna: Glokalizacija odnosov z javnostmi v multinacionalki
  12. Valter Kranjc: Strategija komuniciranja HIT Coloseum, d.o.o. s tiskanimi mediji v BiH
  13. Maja Gorjanc: Poročanje družbene odgovornosti v neprofitnih organizacijah
  14. Barbara Stopinšek: Krizno komuniciranje v Perutnini Ptuj d.d. "gensko spremenjena Poli na hrvaških policah"
  15. Alenka Marovt: Vpliv institucije za informacije javnega značaja na prakso javnih organov
  16. Nina Martinc: Vloga odnosov z javnostmi pri spodbujanju ekološkega kmetovanja
  17. Mateja Rozman: Odnosi z internimi javnostmi v Mobitelu
  18. Elvira Hasanagić: Eksterno komuniciranje v obdobju krize podjetij
  19. Tina Vidergar: Vladni odnosi z javnostmi
  20. Sergeja Plahhutta: Medkulturni komunikacijski menedžment
  21. Simona Jelenc: Komuniciranje ugleda podjetja s pomočjo e-poslovanja
  22. Jasmina Zajc: Odnosi z javnostmi v občini
  23. Sebastjan Pirih: Digitalno komunikacijsko upravljanje
  24. Borut Odlazek: Komunikacijski menedžment v družbeno odgovornih podjetjih
  25. Maša Budnar Radilović: Dober družabni dogodek
  26. Rok Knafelj: Interna glasila v internem organizacijskem komuniciranju
  27. Miha Klančar: Organizacija in vloga odnosov z javnostmi v slovenskih podjetjih
  28. Sara Wagner: Lokalno in globalno v internem komuniciranju
  29. Janja Križman: Sponzorstvo kot orodje komuniciranja
  30. Stela Prodanović: Vloga odnosov z javnostmi pri strateškem managementu
  31. Maja Ilec: Upravljanje z odnosi z javnostmi ob prenovi blagovne znamke
  32. Alenka Natek: Uporaba novih medijev v odnosih z javnostmi mednarodnih organizacij
  33. Jernej Salecl: Interno komuniciranje v športnih organizacijah
  34. Lucija Škerlj: Odnosi z javnostmi v slovenskem zavarovalništvu
  35. Karmen Žirovnik: Komuniciranje Slovenije v času predsedovanja Evropski uniji
  36. Nina Jakhel: Percepcija predstavnika za odnose z javnostmi v športu
  37. Barbara Petovar: Interno komuniciranje v slovenskih organizacijah
  38. Jure Bohinc: DOP = dober posel
  39. Jernej Sobočan: Krizno komuniciranje v avtomobilski industriji
  40. Maja Rehar: Vloga sredstev internega komuniciranja pri gradnji pripadnosti zaposlenih na primeru podjetja HP Slovenija
  41. Lea Šalehar: Vpliv internega komuniciranja na zadovoljstvo zaposlenih
  42. Jana Golobič: Interno komuniciranje v podjetju Telekom Slovenije, d.d.
  43. Petra Vaupotič: Marketinška piar revolucija
  44. Nataša Gjura: Medijski dogodek kot ključno orodje odnosov z javnostmi
  45. Simona Lovšin: Družbena odgovornost podjetja in odnosi z javnostmi
  46. Katarina Košak: Komuniciranje v času slovenskega predsedovanja Svetu Evropske unije
  47. Blaž Ferenc: Komuniciranje o zdravilih - sedanjost in prihodnost
  48. Alja Gogala: Zakaj nekatere komunikacijske kampanje uspejo?
  49. Kristina Plešivčnik: Primerjava kriznega okoljskega komuniciranja podjetja Lek d.d. pred prevzemom s strani Novartisa in po njem
  50. Sandra Gubenšek: Mednarodni odnosi z javnostmi na primeru modne industrije
  51. Urška Kukovič: Analiza stopnje interaktivnosti uporabe Facebooka v projektu Ljubljana, pametno mesto
  52. Mojca Kure: Spletni nastop kot bistven del komuniciranja ob uvedbi blagovne znamke
  53. Barbara Kosmač: Odnosi z internimi javnostmi
  54. Maja Svržnjak: Globalizacija odnosov z javnostmi
  55. Anja Vipotnik: Prestopanje novinarjev v odnose z javnostmi
  56. Katarina Jakelj: Družbena odgovornost podjetij
  57. Petra Kozomara: Zadovoljstvo zaposlenih s komuniciranjem v internem glasilu podjetja
  58. Nina Finžgar: Vloga odnosov z javnostmi pri internem komuniciranju vrednot in etičnih kodeksov podjetij na primeru Petrola
  59. Simona Truden: Odnos med predstavniki za odnose z javnostmi in novinarji z vidika etičnih določil obeh strok
  60. Alja Majcenić: Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Bohor d.o.o
  61. Petra Jontez: Interno komuniciranje in pripadnost zaposlenih
  62. Sara Kavčič: Lokalizacija multinacionalk – primer Lidl Slovenija
  63. Lucija Nataša Marinček: Krizno komuniciranje v kontekstu javnozdravstvene krize
  64. Maja Korošec: Odnosi med novinarji in strokovnjaki za odnose z javnostmi
  65. Ajda Pajk: Učinki javnih komunikacijskih kampanj
  66. Boštjan Ozimek: Informiranje zaposlenih z digitalnimi orodji internega komuniciranja
  67. Barbara Borko: Gibko načrtovanje v odnosih z javnostmi
  68. Nejc Horvat: Interno komuniciranje v času združitve podjetij
  69. Pia Gaber: Grajenje odnosov na družbenih medijih
  70. Nina Lukaček: Krizno komuniciranje in medijsko okvirjanje
  71. Nikolaj Pirker: Vpliv dogodkov na dvig ugleda znamke
  72. Nuša Pleše: Glokalno krizno komuniciranje
  73. Eva Pečovnik: Podoba odnosov z javnostmi v slovenskih medijih
  74. Ana Železnik: Nove medijske prakse v Sloveniji
  75. Doroteja Jug Hutar: Interno komuniciranje vodij v podjetju Revoz
  76. Ana Gabršček: Vpliv internega komuniciranja na stres zaposlenih
  77. Miha Damiš: Prepoved obveznega cepljenja: komuniciranje posameznikov in organizacij
  78. Vesna Kusić: Pomen internega komuniciranja za doseganje poslovnih rezultatov na primeru podjetja Danfoss Trata
  79. Tina Lobnik: Postfaktično
  80. Irena Zupanec: Interno komuniciranje in motiviranje zaposlenih na Ministrstvu za infrastrukturo
  81. Karin Lisjak: Krizno komuniciranje preko družbenih omrežij
  82. Andraž Kvas: Načrtovanje v odnosih z javnostmi
  83. Adriana Lovrenčič: Javne komunikacijske kampanje
  84. Luka Molek: Krizno komuniciranje v zdravstvu: primer koronavirusa v javni zdravstveni ustanovi
  85. Tajda Koblar: Zakaj novinarji prehajajo v odnose z javnostmi?
  86. Mateja Petaković: Interni kanali znamčenja delodajalca
  87. Maša Bitenc: Instagram kot orodje za upravljanje osebne znamke

Druga dela (24)

  1. Pedja Ašanin Gole, Dejan Verčič, Darinka Pek Drapal: Predgovor deset let pozneje
  2. Dejan Verčič, Ansgar Zerfass: Constructing European public relations in transnational research
  3. Dejan Verčič: Kako trda je mehka moč
  4. Dejan Verčič: Odnosi z javnostmi v Evropi
  5. Dejan Verčič: Organizacijska komunikacijska kompetenca ter poslovna uspešnost
  6. Dejan Verčič, James E. Grunig: Izvori teorije odnosov z javnostmi v ekonomiji in strateškem managementu
  7. Dejan Verčič: Organizacijska komunikacijska kompetenca
  8. Luka Jesenšek, Dejan Verčič, Luka Kronegger: Struktura slovenske politične razprave na Twitterju ob volitvah v Evropski parlament
  9. Dejan Verčič: Public relations
  10. Dejan Verčič: Vladavina prava: Vodnik za politike (prev. D. Türk)
  11. Dejan Verčič: Na začetku in koncu demokracije je (bila) beseda
  12. Krishnamurthy Sriramesh, Dejan Verčič: Okvir za razumevanje in izvajanje mednarodnih odnosov z javnostmi
  13. Kirk Hallahan, Dejan Verčič: Opredelitev strateškega komuniciranja
  14. Mark A. Van Dyke, Dejan Verčič: Odnosi z javnostmi, javna diplomacija in strateško komuniciranje
  15. Ansgar Zerfass, Dejan Verčič: European communication monitor 2008
  16. Ansgar Zerfass, Dejan Verčič: European communication monitor 2007
  17. Mark A. Van Dyke, Dejan Verčič: Public relations, public diplomacy, and soft power
  18. Ana Tkalac Verčič, Dejan Verčič: A Delphi study on internal communication in Europe
  19. Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Ángeles Moreno, Dejan Verčič: European communication monitor 2011
  20. Lester R. Potter: Strateško komuniciranje: vzroki in posledice organizacijskega komuniciranja
  21. Glen M. Broom, Shawna Casey, James Ritchey: V smeri koncepta odnosov med organizacijo in javnostmi
  22. James E. Grunig, Yi Hui Huang: Od kazalcev organizacijske uspešnosti h kazalcem odnosov: povodi, strategije in rezultati odnosov z javnostmi
  23. Larissa A. Grunig, James E. Grunig, Dejan Verčič: Ali so načela "odličnosti" IABC splošno veljavna
  24. Markus Wiesenberg, Dejan Verčič: The status quo of the visual turn in public relations practice