izpis_h1_title_alt

Gibko načrtovanje v odnosih z javnostmi : primer Festivala Lent
ID Borko, Barbara (Avtor), ID Verčič, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_borko-barbara.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Odnosi z javnostmi, Festivali, Metoda dela, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Borko]
Leto izida:2016
Št. strani:35 str.
PID:20.500.12556/RUL-86657 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.4(043.2)
COBISS.SI-ID:34326365 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2016
Število ogledov:945
Število prenosov:180
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Public relations, Festivals, Method of work, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj