Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Alenka Jelen:
Ustvarjanje medijske podobe predsednika države
Mensur Zeqiri:
Kultivacijske strategije pri upravljanju medetničnih odnosov
Luka Jesenšek:
Polarizacija in širjenje vsebin na spletnih družbenih omrežjih pred slovenskimi volitvami v Evropski parlament 2019
Pedja Ašanin Gole:
Institucionalizacija odnosov z javnostmi v institucionalnem okviru korporativnega upravljanja podjetij v večinski državni lasti
MSc theses (22)
Nataša Cej:
Povrnitev zaupanja ključnih deležnikov podjetja kot predpogoj preobrata v poslovanju ameriških in slovenskih podjetij
Nada Serajnik Sraka:
Uspešnost in učinkovitost javnih komunikacijskih kampanij
Tina Malenšek Kojić:
Odnosi med strokovnjaki za odnose z javnostmi in novinarji
Andreja Novak:
Ugled in uglednostni kapital v farmacevtski industriji v Sloveniji
Jana Lutovac Lah:
Interno komuniciranje v času prevzemov
Melita Joželj:
Personalizacija parlamentarnih volitev v Sloveniji v letih 2004 in 2008
Eva Sever:
Komunikacijska kampanja za uspešno črpanje sredstev EU
Sara Wagner:
Vpliv družbene odgovornosti podjetja na kreativnost zaposlenih
Majna Šilih:
Analiza zadovoljstva z internim komuniciranjem
Mojca Žvajker:
O spremljanju in merjenju učinka komunikacijskega procesa v Sloveniji
Katarina Klemenc:
Poslušanje globalnega podjetja na lokalni ravni
Nataša Crnkovič:
Odličnostna teorija odnosov z javnostmi v priročnikih za spletno komuniciranje
Nena Pižmoht:
Cilji sporočanja slovenskih raziskovalcev v poljudnih objavah s področja raka
Mateja Jurič:
Ameriška kulturna diplomacija kot sredstvo pametne moči v Sloveniji
Anja Lesar:
Zaton tradicionalnih množičnih medijev in spremembe v odnosih z mediji
Darja Ivanuša Kline:
Uporaba Barcelonskih načel merjenja v odnosih z javnostmi 2.0 v slovenskih podjetjih
Mateja Čotar:
Družbeni medij Facebook kot komunikacijsko orodje v ameriških in slovenskih bankah
Tanja Novak:
Dimenzije zadovoljstva z internim komuniciranjem
Mitja Vrdelja:
Komuniciranje cepljenja skozi prizmo situacijske teorije javnosti
Monika Ilieva:
Neodvisne (Indie) glasbene založbe na družbenih omrežjih
Tjaša Remškar:
Prednosti različnih načinov sodelovanja med spletnim vplivnežem in tržno znamko: študija primera Aeon Athletics in Patricia Pangeršič
Klara Moškon:
Družbena omrežja kot orodje za grajenje odnosov z deležniki v B2B podjetjih
BSc theses (88)
Ula Spindler:
Odnosi z javnostmi v kriznem managementu
Jasna Vidmar Svetlik:
Vloga in pomen komunikacijskega menedžmenta v kulturnih ustanovah
Sabina Škarja:
Pomen proaktivne strategije odnosov s skupnostjo za ugled podjetja
Tanja Jerala:
Krizni management
Lejla Kogej:
Politični odnosi z javnostmi
Estera Lah:
Veljavnost razlikovanja med vlogama tehnika in managerja v odnosih z javnostmi v Sloveniji
Špela Brenčič:
Upravljanje znanja v znanjsko intenzivnih organizacijah
Eldina Knez:
Kako napake pri uvajanju spletne strani kot orodja odnosov z mediji vplivajo na odnos?
Ana Bavčar:
Odnosi z mediji v državni upravi
Tina Bajec:
Storitvena znamka
Mojca Androjna:
Glokalizacija odnosov z javnostmi v multinacionalki
Valter Kranjc:
Strategija komuniciranja HIT Coloseum, d.o.o. s tiskanimi mediji v BiH
Maja Gorjanc:
Poročanje družbene odgovornosti v neprofitnih organizacijah
Barbara Stopinšek:
Krizno komuniciranje v Perutnini Ptuj d.d. "gensko spremenjena Poli na hrvaških policah"
Alenka Marovt:
Vpliv institucije za informacije javnega značaja na prakso javnih organov
Nina Martinc:
Vloga odnosov z javnostmi pri spodbujanju ekološkega kmetovanja
Mateja Rozman:
Odnosi z internimi javnostmi v Mobitelu
Elvira Hasanagić:
Eksterno komuniciranje v obdobju krize podjetij
Tina Vidergar:
Vladni odnosi z javnostmi
Sergeja Plahhutta:
Medkulturni komunikacijski menedžment
Simona Jelenc:
Komuniciranje ugleda podjetja s pomočjo e-poslovanja
Jasmina Zajc:
Odnosi z javnostmi v občini
Sebastjan Pirih:
Digitalno komunikacijsko upravljanje
Borut Odlazek:
Komunikacijski menedžment v družbeno odgovornih podjetjih
Maša Budnar Radilović:
Dober družabni dogodek
Rok Knafelj:
Interna glasila v internem organizacijskem komuniciranju
Miha Klančar:
Organizacija in vloga odnosov z javnostmi v slovenskih podjetjih
Sara Wagner:
Lokalno in globalno v internem komuniciranju
Janja Križman:
Sponzorstvo kot orodje komuniciranja
Stela Prodanović:
Vloga odnosov z javnostmi pri strateškem managementu
Maja Ilec:
Upravljanje z odnosi z javnostmi ob prenovi blagovne znamke
Alenka Natek:
Uporaba novih medijev v odnosih z javnostmi mednarodnih organizacij
Jernej Salecl:
Interno komuniciranje v športnih organizacijah
Lucija Škerlj:
Odnosi z javnostmi v slovenskem zavarovalništvu
Karmen Žirovnik:
Komuniciranje Slovenije v času predsedovanja Evropski uniji
Nina Jakhel:
Percepcija predstavnika za odnose z javnostmi v športu
Barbara Petovar:
Interno komuniciranje v slovenskih organizacijah
Jure Bohinc:
DOP = dober posel
Jernej Sobočan:
Krizno komuniciranje v avtomobilski industriji
Maja Rehar:
Vloga sredstev internega komuniciranja pri gradnji pripadnosti zaposlenih na primeru podjetja HP Slovenija
Lea Šalehar:
Vpliv internega komuniciranja na zadovoljstvo zaposlenih
Jana Golobič:
Interno komuniciranje v podjetju Telekom Slovenije, d.d.
Petra Vaupotič:
Marketinška piar revolucija
Nataša Gjura:
Medijski dogodek kot ključno orodje odnosov z javnostmi
Simona Lovšin:
Družbena odgovornost podjetja in odnosi z javnostmi
Katarina Košak:
Komuniciranje v času slovenskega predsedovanja Svetu Evropske unije
Blaž Ferenc:
Komuniciranje o zdravilih - sedanjost in prihodnost
Alja Gogala:
Zakaj nekatere komunikacijske kampanje uspejo?
Kristina Plešivčnik:
Primerjava kriznega okoljskega komuniciranja podjetja Lek d.d. pred prevzemom s strani Novartisa in po njem
Sandra Gubenšek:
Mednarodni odnosi z javnostmi na primeru modne industrije
Urška Kukovič:
Analiza stopnje interaktivnosti uporabe Facebooka v projektu Ljubljana, pametno mesto
Mojca Kure:
Spletni nastop kot bistven del komuniciranja ob uvedbi blagovne znamke
Barbara Kosmač:
Odnosi z internimi javnostmi
Maja Svržnjak:
Globalizacija odnosov z javnostmi
Anja Vipotnik:
Prestopanje novinarjev v odnose z javnostmi
Katarina Jakelj:
Družbena odgovornost podjetij
Petra Kozomara:
Zadovoljstvo zaposlenih s komuniciranjem v internem glasilu podjetja
Nina Finžgar:
Vloga odnosov z javnostmi pri internem komuniciranju vrednot in etičnih kodeksov podjetij na primeru Petrola
Tjaša Mlačnik:
Krizno komuniciranje zgornjesavinjskih občin ob poplavah avgusta 2023
Simona Truden:
Odnos med predstavniki za odnose z javnostmi in novinarji z vidika etičnih določil obeh strok
Alja Majcenić:
Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Bohor d.o.o
Petra Jontez:
Interno komuniciranje in pripadnost zaposlenih
Sara Kavčič:
Lokalizacija multinacionalk – primer Lidl Slovenija
Lucija Nataša Marinček:
Krizno komuniciranje v kontekstu javnozdravstvene krize
Maja Korošec:
Odnosi med novinarji in strokovnjaki za odnose z javnostmi
Ajda Pajk:
Učinki javnih komunikacijskih kampanj
Boštjan Ozimek:
Informiranje zaposlenih z digitalnimi orodji internega komuniciranja
Barbara Borko:
Gibko načrtovanje v odnosih z javnostmi
Nejc Horvat:
Interno komuniciranje v času združitve podjetij
Pia Gaber:
Grajenje odnosov na družbenih medijih
Nina Lukaček:
Krizno komuniciranje in medijsko okvirjanje
Nikolaj Pirker:
Vpliv dogodkov na dvig ugleda znamke
Nuša Pleše:
Glokalno krizno komuniciranje
Eva Pečovnik:
Podoba odnosov z javnostmi v slovenskih medijih
Ana Železnik:
Nove medijske prakse v Sloveniji
Doroteja Jug Hutar:
Interno komuniciranje vodij v podjetju Revoz
Ana Gabršček:
Vpliv internega komuniciranja na stres zaposlenih
Miha Damiš:
Prepoved obveznega cepljenja: komuniciranje posameznikov in organizacij
Vesna Kusić:
Pomen internega komuniciranja za doseganje poslovnih rezultatov na primeru podjetja Danfoss Trata
Tina Lobnik:
Postfaktično
Irena Zupanec:
Interno komuniciranje in motiviranje zaposlenih na Ministrstvu za infrastrukturo
Karin Lisjak:
Krizno komuniciranje preko družbenih omrežij
Andraž Kvas:
Načrtovanje v odnosih z javnostmi
Adriana Lovrenčič:
Javne komunikacijske kampanje
Luka Molek:
Krizno komuniciranje v zdravstvu: primer koronavirusa v javni zdravstveni ustanovi
Tajda Koblar:
Zakaj novinarji prehajajo v odnose z javnostmi?
Mateja Petaković:
Interni kanali znamčenja delodajalca
Maša Bitenc:
Instagram kot orodje za upravljanje osebne znamke
Other documents (16)
Pedja Ašanin Gole, Dejan Verčič, Darinka Pek Drapal:
Predgovor deset let pozneje
Dejan Verčič:
Odnosi z javnostmi v Evropi
Dejan Verčič:
Organizacijska komunikacijska kompetenca ter poslovna uspešnost
Dejan Verčič, James E. Grunig:
Izvori teorije odnosov z javnostmi v ekonomiji in strateškem managementu
Dejan Verčič:
Organizacijska komunikacijska kompetenca
Luka Jesenšek, Dejan Verčič, Luka Kronegger:
Struktura slovenske politične razprave na Twitterju ob volitvah v Evropski parlament
Dejan Verčič:
Public relations
Dejan Verčič:
Vladavina prava: Vodnik za politike (prev. D. Türk)
Dejan Verčič:
Na začetku in koncu demokracije je (bila) beseda
Krishnamurthy Sriramesh, Dejan Verčič:
Okvir za razumevanje in izvajanje mednarodnih odnosov z javnostmi
Kirk Hallahan, Dejan Verčič:
Opredelitev strateškega komuniciranja
Mark A. Van Dyke, Dejan Verčič:
Odnosi z javnostmi, javna diplomacija in strateško komuniciranje
Lester R. Potter:
Strateško komuniciranje: vzroki in posledice organizacijskega komuniciranja
Glen M. Broom, Shawna Casey, James Ritchey:
V smeri koncepta odnosov med organizacijo in javnostmi
Larissa A. Grunig, James E. Grunig, Dejan Verčič:
Ali so načela "odličnosti" IABC splošno veljavna
Markus Wiesenberg, Dejan Verčič:
The status quo of the visual turn in public relations practice