izpis_h1_title_alt

Zaton tradicionalnih množičnih medijev in spremembe v odnosih z mediji : nove prakse in razmerja moči
ID Lesar, Anja (Avtor), ID Verčič, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_lesar-anja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vsebinsko trženje, znamčno novinarstvo, Množični mediji, Odnosi z javnostmi, Družbeni mediji, Trženje, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Lesar]
Leto izida:2016
Št. strani:171 str.
PID:20.500.12556/RUL-86902 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.4:316.77(043)
COBISS.SI-ID:34394717 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1343
Število prenosov:220
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Mass media, Public relations, Social media, Marketing, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj