Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Živa Kos:
Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v edukaciji
Matej Rovšek:
Značilnosti usmerjanja otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem razvoju
Magistrska dela (7)
Estera Marija Erzar:
Postmaterialne vrednote pri bodočih učiteljih
Erika Sitar:
Obravnava učencev glede na spol v razredu v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Ana Peterka:
Socialna sprejetost otrok priseljencev v osnovni šoli
Ivana Milič:
Vloga meritokratskih in nemeritokratskih elementov pri nagrajevanju učiteljev v slovenskem in italijanskem šolskem sistemu
Mihela Maček:
Preobremenjenost vzgojiteljic predšolskih otrok
Ajda Oven Brecelj:
Stališča učenk in učencev 1. in 5. razreda o vlogah moških in žensk v sodobni družbi
Sanja Zgonec:
Odpravljanje neenakosti med spoloma na osnovnih šolah v Gambiji
Diplomska dela (17)
Ajda Hudoklin:
Dejavniki doseganja boljših učnih rezultatov na razredni stopnji
Tjaša Gale:
Otrok iz istospolne družine v šoli
Lea Kosmač:
Neplačano delo žensk v očeh različnih generacij
Tadej Lorenčič:
Ime česa je ustvarjalnost
Urška Jekovec:
Obremenjenost otrok in družin s šolskim delom in obšolskimi dejavnostmi v Sloveniji
Anja Kačič:
Družbena neenakost in njen vpliv na izobraževalne možnosti
Darja Verdonik:
Predlogi in možne rešitve za lažje vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni program vrtca
Anja Brezovnik:
Izzivi tandemskega poučevanja v Angliji in Sloveniji
Tina Velišček:
Materinstvo - nuja ali izbira?
Katja Modic:
Novo pojmovanje otroštva kot posledica spreminjanja spolnih vlog
Ota Trajković Haziri:
Analiza pomena družbenega spola pri bralni pismenosti dečkov
Anja Franko Dobnikar:
Migracijski režimi in učna uspešnost otrok migrantov v Sloveniji
Nika Šušterič:
Koncepti inkluzivne edukacije v teoriji in praksi
Irena Andrić:
Migracije in diskriminacija priseljencev v slovenski družbi ter šolskem sistemu
Sanja Kršić:
Spol in avtoriteta učitelja
Lucija Peršin:
Šole kot središča skupnosti
Blaž Bašič:
Vrednotenje poklica osnovnošolskega učitelja s strani osnovnošolskih učiteljev
Druga dela (35)
Slavko Gaber:
Segmentation as a form of social reproduction of inequalities in times of inclusive education in tertiary education in Slovenia
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Segmentation in HE - a frequently overlooked form of the reproduction of inequality
Slavko Gaber, Milica Antić Gaber:
Sto let splošne volilne pravice v Evropi - zgodba o vztrajnosti dobrih rešitev
Slavko Gaber:
E-demokracija in e-volitve
Slavko Gaber:
Equity, efficiency and educational policy
Slavko Gaber, predsednik društva Časovna banka Slovenije
Dr. Slavko Gaber, sociolog
Problem je, ker ne vidimo obče dobrega
Slavko Gaber
Potrebujemo šolo visokih vlaganj in visokih pričakovanj
Slavko Gaber:
Vitka vlada kot danajski dar?
Ko šolaš samo za trg, si se zaletel z glavo v zid
Ocene danes zelo malo povejo. Ker so previsoke
Slavko Gaber, Veronika Tašner, Ljubica Marjanovič Umek:
Družba, šola, delo, lenoba
Slavko Gaber:
Dewey, delo, šola in demokracija
Slavko Gaber, Ljubica Marjanovič Umek:
Bralna pismenost osem- in devetletkarjev
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Vidna, nevidna pedagogika in spopad v (srednjem) razredu
Slavko Gaber:
Spoprijem za hegemonijo ali vaje iz praktične teorije?
Slavko Gaber:
Zagovor nujnosti premisleka o mejah demokracije
Slavko Gaber:
Težave z volitvami "konkretnih ljudi"
Veronika Tašner, Slavko Gaber:
Is it time for a new meritocracy?
Iztok Šori, Nika Šušterič, Slavko Gaber:
Immigrant students’ achievements in Croatia, Serbia and Slovenia in context
Živa Kos, Slavko Gaber:
Položaji, dispozicije in prakse edukacijskih politik v osrednji in jugovzhodni Evropi (raziskava v teku)
Živa Kos, Slavko Gaber:
Kakovost v šolstvu v Sloveniji
Slavko Gaber:
Simola, Hannu (2014). The Finnish Education Mystery. London and New York: Routledge, 308 str. ISBN 978-041-581-258-0
Slavko Gaber:
Baranović Branka (Ed.) (2015). Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? - Pristup visokom obrazovanju i odabir studija [What Do High School Students Plan to Study? - Access to Higher Education and Choice of Study]. Zagreb: Institut za društvena istraživanja
Slavko Gaber, Nataša Mojškerc:
E-participation as a possible upgrading of representative democracy
Veronika Tašner, Slavko Gaber:
The age of studies and reports : selected elements concerning the background of encounters defining the power of education
Mitja Sardoč, Veronika Tašner, Slavko Gaber:
Editorial
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Strukturna naddoločitev izobraževalnih reform in delovanje
Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek:
Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
Živa Kos, Slavko Gaber:
Positions, dispositions and practices in education policy in Central and South East Europe (research in progress)
Iztok Šori, Nika Šušterič, Slavko Gaber:
Immigrant students' achievements in Croatia, Serbia and Slovenia in context
Anja Lukančič, Marjeta Por:
Opazovanje ravnanj učiteljice/učitelja v razredu in spol učencev
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education