Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Živa Kos: Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v edukaciji
  2. Matej Rovšek: Značilnosti usmerjanja otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem razvoju

Magistrska dela (7)

  1. Estera Marija Erzar: Postmaterialne vrednote pri bodočih učiteljih
  2. Erika Sitar: Obravnava učencev glede na spol v razredu v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  3. Ana Peterka: Socialna sprejetost otrok priseljencev v osnovni šoli
  4. Ivana Milič: Vloga meritokratskih in nemeritokratskih elementov pri nagrajevanju učiteljev v slovenskem in italijanskem šolskem sistemu
  5. Mihela Maček: Preobremenjenost vzgojiteljic predšolskih otrok
  6. Ajda Oven Brecelj: Stališča učenk in učencev 1. in 5. razreda o vlogah moških in žensk v sodobni družbi
  7. Sanja Zgonec: Odpravljanje neenakosti med spoloma na osnovnih šolah v Gambiji

Diplomska dela (17)

  1. Ajda Hudoklin: Dejavniki doseganja boljših učnih rezultatov na razredni stopnji
  2. Tjaša Gale: Otrok iz istospolne družine v šoli
  3. Lea Kosmač: Neplačano delo žensk v očeh različnih generacij
  4. Tadej Lorenčič: Ime česa je ustvarjalnost
  5. Urška Jekovec: Obremenjenost otrok in družin s šolskim delom in obšolskimi dejavnostmi v Sloveniji
  6. Anja Kačič: Družbena neenakost in njen vpliv na izobraževalne možnosti
  7. Darja Verdonik: Predlogi in možne rešitve za lažje vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni program vrtca
  8. Anja Brezovnik: Izzivi tandemskega poučevanja v Angliji in Sloveniji
  9. Tina Velišček: Materinstvo - nuja ali izbira?
  10. Katja Modic: Novo pojmovanje otroštva kot posledica spreminjanja spolnih vlog
  11. Ota Trajković Haziri: Analiza pomena družbenega spola pri bralni pismenosti dečkov
  12. Anja Franko Dobnikar: Migracijski režimi in učna uspešnost otrok migrantov v Sloveniji
  13. Nika Šušterič: Koncepti inkluzivne edukacije v teoriji in praksi
  14. Irena Andrić: Migracije in diskriminacija priseljencev v slovenski družbi ter šolskem sistemu
  15. Sanja Kršić: Spol in avtoriteta učitelja
  16. Lucija Peršin: Šole kot središča skupnosti
  17. Blaž Bašič: Vrednotenje poklica osnovnošolskega učitelja s strani osnovnošolskih učiteljev

Druga dela (35)

  1. Slavko Gaber: Segmentation as a form of social reproduction of inequalities in times of inclusive education in tertiary education in Slovenia
  2. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Segmentation in HE - a frequently overlooked form of the reproduction of inequality
  3. Slavko Gaber, Milica Antić Gaber: Sto let splošne volilne pravice v Evropi - zgodba o vztrajnosti dobrih rešitev
  4. Slavko Gaber: E-demokracija in e-volitve
  5. Slavko Gaber: Equity, efficiency and educational policy
  6. Slavko Gaber, predsednik društva Časovna banka Slovenije
  7. Dr. Slavko Gaber, sociolog
  8. Problem je, ker ne vidimo obče dobrega
  9. Slavko Gaber
  10. Potrebujemo šolo visokih vlaganj in visokih pričakovanj
  11. Slavko Gaber: Vitka vlada kot danajski dar?
  12. Ko šolaš samo za trg, si se zaletel z glavo v zid
  13. Ocene danes zelo malo povejo. Ker so previsoke
  14. Slavko Gaber, Veronika Tašner, Ljubica Marjanovič Umek: Družba, šola, delo, lenoba
  15. Slavko Gaber: Dewey, delo, šola in demokracija
  16. Slavko Gaber, Ljubica Marjanovič Umek: Bralna pismenost osem- in devetletkarjev
  17. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Vidna, nevidna pedagogika in spopad v (srednjem) razredu
  18. Slavko Gaber: Spoprijem za hegemonijo ali vaje iz praktične teorije?
  19. Slavko Gaber: Zagovor nujnosti premisleka o mejah demokracije
  20. Slavko Gaber: Težave z volitvami "konkretnih ljudi"
  21. Veronika Tašner, Slavko Gaber: Is it time for a new meritocracy?
  22. Iztok Šori, Nika Šušterič, Slavko Gaber: Immigrant students’ achievements in Croatia, Serbia and Slovenia in context
  23. Živa Kos, Slavko Gaber: Položaji, dispozicije in prakse edukacijskih politik v osrednji in jugovzhodni Evropi (raziskava v teku)
  24. Živa Kos, Slavko Gaber: Kakovost v šolstvu v Sloveniji
  25. Slavko Gaber: Simola, Hannu (2014). The Finnish Education Mystery. London and New York: Routledge, 308 str. ISBN 978-041-581-258-0
  26. Slavko Gaber: Baranović Branka (Ed.) (2015). Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? - Pristup visokom obrazovanju i odabir studija [What Do High School Students Plan to Study? - Access to Higher Education and Choice of Study]. Zagreb: Institut za društvena istraživanja
  27. Slavko Gaber, Nataša Mojškerc: E-participation as a possible upgrading of representative democracy
  28. Veronika Tašner, Slavko Gaber: The age of studies and reports : selected elements concerning the background of encounters defining the power of education
  29. Mitja Sardoč, Veronika Tašner, Slavko Gaber: Editorial
  30. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Strukturna naddoločitev izobraževalnih reform in delovanje
  31. Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek: Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
  32. Živa Kos, Slavko Gaber: Positions, dispositions and practices in education policy in Central and South East Europe (research in progress)
  33. Iztok Šori, Nika Šušterič, Slavko Gaber: Immigrant students' achievements in Croatia, Serbia and Slovenia in context
  34. Anja Lukančič, Marjeta Por: Opazovanje ravnanj učiteljice/učitelja v razredu in spol učencev
  35. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education