Podrobno

Immigrant students' achievements in Croatia, Serbia and Slovenia in context
ID Šori, Iztok (Avtor), ID Šušterič, Nika (Avtor), ID Gaber, Slavko (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (171,91 KB)
MD5: 883E69782DE18F9DD8A499B96DFFB28C
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/413 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Achievement gaps between immigrant and native students indicate failure to assure educational equity in the majority of countries assessed by the Programme for International Student Assessment in 2009 (PISA, 2009). The present article explains disparate achievement results in Europe, first testing the hypothesis of old and new democracies. In further contextualisation of the achievement results, the analysis seeks explanations beyond the common education system explanatory model. Specifically, the article considers results from Croatia, Serbia and Slovenia, highlighting the significance of language distance between native and immigrant students as well as migration regimes as important factors in creating or reducing the achievement gap between native and immigrant students. Evidence has been found that immigrant students score worse in countries with guest labour immigration regimes than in the countries with large scale forced immigration of people of the same ethnic (linguistic) origin.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:PISA, achievement, equity, immigrant students, migration patterns, PISA 2009, achievement measurement, immigrants, equal opportunity
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 31-51
Številčenje:Vol. 1, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-56153 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.01
ISSN pri članku:1855-9719
DOI:10.26529/cepsj.413 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:8984393 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Podatek o licenci CC BY 4.0 je naveden na pristajalni strani članka (glej zgoraj izvorni URL). (Datum opombe: 20. 8. 2025)
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1890
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Založba Univerze v Ljubljani = University of Ljubljana Press
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:merjenje uspešnosti, priseljenci, enake možnosti, PISA

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj