Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Immigrant students' achievements in Croatia, Serbia and Slovenia in context
ID
Šori, Iztok
(
Avtor
),
ID
Šušterič, Nika
(
Avtor
),
ID
Gaber, Slavko
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(171,91 KB)
MD5: 883E69782DE18F9DD8A499B96DFFB28C
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/413
Galerija slik
Izvleček
Achievement gaps between immigrant and native students indicate failure to assure educational equity in the majority of countries assessed by the Programme for International Student Assessment in 2009 (PISA, 2009). The present article explains disparate achievement results in Europe, first testing the hypothesis of old and new democracies. In further contextualisation of the achievement results, the analysis seeks explanations beyond the common education system explanatory model. Specifically, the article considers results from Croatia, Serbia and Slovenia, highlighting the significance of language distance between native and immigrant students as well as migration regimes as important factors in creating or reducing the achievement gap between native and immigrant students. Evidence has been found that immigrant students score worse in countries with guest labour immigration regimes than in the countries with large scale forced immigration of people of the same ethnic (linguistic) origin.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
PISA
,
achievement
,
equity
,
immigrant students
,
migration patterns
,
PISA 2009
,
achievement measurement
,
immigrants
,
equal opportunity
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2011
Št. strani:
Str. 31-51
Številčenje:
Vol. 1, no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-56153
UDK:
37.01
ISSN pri članku:
1855-9719
DOI:
10.26529/cepsj.413
COBISS.SI-ID:
8984393
Avtorske pravice:
Podatek o licenci CC BY 4.0 je naveden na pristajalni strani članka (glej zgoraj izvorni URL). (Datum opombe: 20. 8. 2025)
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1890
Število prenosov:
221
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Založba Univerze v Ljubljani = University of Ljubljana Press
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
merjenje uspešnosti
,
priseljenci
,
enake možnosti
,
PISA
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj