Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education
ID
Gaber, Slavko
(
Avtor
),
ID
Tašner, Veronika
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/6054/
Galerija slik
Izvleček
The present issue of the CEPS Journal invites us to consider the emerging world of the simultaneous functioning of human and artificial intelligence in the field of education. The articles published in the focus section cover a wide spectrum of considerations related to the triangle human intelligence–artificial intelligence– teaching and learning, a triangle that is itself related to the changes in society that are taking place in parallel.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:
2019
Št. strani:
5-9
Številčenje:
9
PID:
20.500.12556/RUL-111843
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
12619081
Datum objave v RUL:
21.10.2019
Število ogledov:
1207
Število prenosov:
194
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj