izpis_h1_title_alt

Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education
Gaber, Slavko (Avtor), Tašner, Veronika (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6054/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The present issue of the CEPS Journal invites us to consider the emerging world of the simultaneous functioning of human and artificial intelligence in the field of education. The articles published in the focus section cover a wide spectrum of considerations related to the triangle human intelligence–artificial intelligence– teaching and learning, a triangle that is itself related to the changes in society that are taking place in parallel.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Članek v reviji (dk_c)
Tipologija:1.20 - Predgovor, spremna beseda
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Št. strani:5-9
Številčenje:9
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:12619081 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:302
Število prenosov:70
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj