izpis_h1_title_alt

Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education
ID Gaber, Slavko (Avtor), ID Tašner, Veronika (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6054/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The present issue of the CEPS Journal invites us to consider the emerging world of the simultaneous functioning of human and artificial intelligence in the field of education. The articles published in the focus section cover a wide spectrum of considerations related to the triangle human intelligence–artificial intelligence– teaching and learning, a triangle that is itself related to the changes in society that are taking place in parallel.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.20 - Predgovor, uvodnik, spremna beseda
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2019
Št. strani:5-9
Številčenje:9
PID:20.500.12556/RUL-111843 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:12619081 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.10.2019
Število ogledov:1207
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj