Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Segmentation as a form of social reproduction of inequalities in times of inclusive education in tertiary education in Slovenia
ID
Gaber, Slavko
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2257
Galerija slik
Izvleček
Demand for egalitarian public instruction, from its beginnings, has been seen not as a means of reduction or eradication of social inequalities but rather as a means of social reproduction. Almost no one had any doubt in the belief that children from lower classes of society should do worst than the ones from upper classes. The “natural order” should be in favour of such a state of affaires.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
inequality
,
Slovenia
,
higher education
Tipologija:
1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2007
Št. strani:
Str. 89-102
PID:
20.500.12556/RUL-17006
UDK:
316.285
COBISS.SI-ID:
7294281
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
1252
Število prenosov:
155
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
socialna neenakost
,
Slovenija
,
visokošolsko izobraževanje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj