izpis_h1_title_alt

Segmentation as a form of social reproduction of inequalities in times of inclusive education in tertiary education in Slovenia
ID Gaber, Slavko (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2257 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Demand for egalitarian public instruction, from its beginnings, has been seen not as a means of reduction or eradication of social inequalities but rather as a means of social reproduction. Almost no one had any doubt in the belief that children from lower classes of society should do worst than the ones from upper classes. The “natural order” should be in favour of such a state of affaires.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:inequality, Slovenia, higher education
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 89-102
PID:20.500.12556/RUL-17006 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.285
COBISS.SI-ID:7294281 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1253
Število prenosov:155
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:socialna neenakost, Slovenija, visokošolsko izobraževanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj