Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Lara Godec Soršak:
Zasnova šolskega slovarja za otroke v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Magistrska dela (15)
Katja Prajnar:
Vpliv prleškega narečja na rabo knjižnega jezika pri pouku v OŠ
Patricija Hostar:
Individualizacija pri začetnem opismenjevanju učencev v 1. razredu
Neža Rudolf:
Preverjanje in ocenjevanje poslušanja z razumevanjem pri slovenščini na razredni stopnji
Nina Slavič:
Povratne informacije učiteljev o zapisanih neumetnostnih besedilih učencev
Špela Vegelj:
Razvijanje bralne zmožnosti na daljavo
Rebeka Pintar:
Spletišče Videoslovenščina pri jezikovnem pouku v 4. razredu osnovne šole
Barbara Štefula:
Razvitost zmožnosti slušnega razčlenjevanja učencev v prvem razredu osnovne šole
Neža Čerin:
Razvijanje besedišča z didaktičnimi igrami v 3. razredu podaljšanega bivanja
Ana Kimovec:
Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Barbara Horvat:
Govorjenje in poslušanje v slovenščini pri učencih 1. in 2. razreda dvojezične osnovne šole v Porabju
Neža Trebižan:
Branje predloga v pri učencih 4. razreda in študentih razrednega pouka
Sara Zagoršek:
Izgovorjava in zapis polglasnika pri učencih na območju slovenskogoriške narečne skupine
Eva Pezdirec:
Raba dvojine pri učencih 5. razreda v Beli krajini
Katarina Čibej Novak:
Sodelovanje vzgojiteljev in učiteljev pri prehodu otrok iz vrtca v šolo na področju opismenjevanja
Anja Sotenšek:
Stališča učiteljev razrednega pouka o poučevanju pisanja z roko in o uporabi pisanih črk pri pouku
Diplomska dela (4)
Katarina Učakar:
Skladenjska analiza besedil v učnih gradivih za jezikovni pouk pri predmetu slovenščina v tretjem in petem razredu
Alenka Čudič:
Analiza zapisanih navodil učiteljev
Monika Čebulj:
Raba slovarja v 1. in 2. triletju osnovne šole
Maruša Dimc:
Pripovedovanje otrok, starih 4–5 let, ob slikanici brez besedila Čebela in jaz
Druga dela (8)
Lara Godec Soršak:
Pomen povratne informacije bodočim učiteljem o njihovih govornih nastopih
Lara Godec Soršak:
Glagoli z oslabljenim pomenom v Slovarju slovenskega knjižnega jezika
Lara Godec Soršak:
Slovenski otroški šolski slovar
Lara Godec Soršak:
Before compiling a primary school dictionary
Lara Godec Soršak, Mira Metljak:
Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri pouku
Marja Bešter, Lara Godec Soršak:
Ob 80-letnici prof. dr. Franceta Žagarja
Alenka Rot Vrhovec, Špela Arhar Holdt, Karmen Pižorn, Lara Godec Soršak:
Popravljanje pisnih besedil učencev/dijakov
Alenka Rot Vrhovec, Lara Godec Soršak:
Students’ vocabulary and reading comprehension