Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Lara Godec Soršak:
Zasnova šolskega slovarja za otroke v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
MSc theses (15)
Katja Prajnar:
Vpliv prleškega narečja na rabo knjižnega jezika pri pouku v OŠ
Patricija Hostar:
Individualizacija pri začetnem opismenjevanju učencev v 1. razredu
Neža Rudolf:
Preverjanje in ocenjevanje poslušanja z razumevanjem pri slovenščini na razredni stopnji
Nina Slavič:
Povratne informacije učiteljev o zapisanih neumetnostnih besedilih učencev
Špela Vegelj:
Razvijanje bralne zmožnosti na daljavo
Rebeka Pintar:
Spletišče Videoslovenščina pri jezikovnem pouku v 4. razredu osnovne šole
Barbara Štefula:
Razvitost zmožnosti slušnega razčlenjevanja učencev v prvem razredu osnovne šole
Neža Čerin:
Razvijanje besedišča z didaktičnimi igrami v 3. razredu podaljšanega bivanja
Ana Kimovec:
Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Barbara Horvat:
Govorjenje in poslušanje v slovenščini pri učencih 1. in 2. razreda dvojezične osnovne šole v Porabju
Neža Trebižan:
Branje predloga v pri učencih 4. razreda in študentih razrednega pouka
Sara Zagoršek:
Izgovorjava in zapis polglasnika pri učencih na območju slovenskogoriške narečne skupine
Eva Pezdirec:
Raba dvojine pri učencih 5. razreda v Beli krajini
Katarina Čibej Novak:
Sodelovanje vzgojiteljev in učiteljev pri prehodu otrok iz vrtca v šolo na področju opismenjevanja
Anja Sotenšek:
Stališča učiteljev razrednega pouka o poučevanju pisanja z roko in o uporabi pisanih črk pri pouku
BSc theses (4)
Katarina Učakar:
Skladenjska analiza besedil v učnih gradivih za jezikovni pouk pri predmetu slovenščina v tretjem in petem razredu
Alenka Čudič:
Analiza zapisanih navodil učiteljev
Monika Čebulj:
Raba slovarja v 1. in 2. triletju osnovne šole
Maruša Dimc:
Pripovedovanje otrok, starih 4–5 let, ob slikanici brez besedila Čebela in jaz
Other documents (8)
Lara Godec Soršak:
Pomen povratne informacije bodočim učiteljem o njihovih govornih nastopih
Lara Godec Soršak:
Glagoli z oslabljenim pomenom v Slovarju slovenskega knjižnega jezika
Lara Godec Soršak:
Slovenski otroški šolski slovar
Lara Godec Soršak:
Before compiling a primary school dictionary
Lara Godec Soršak, Mira Metljak:
Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri pouku
Marja Bešter, Lara Godec Soršak:
Ob 80-letnici prof. dr. Franceta Žagarja
Alenka Rot Vrhovec, Špela Arhar Holdt, Karmen Pižorn, Lara Godec Soršak:
Popravljanje pisnih besedil učencev/dijakov
Alenka Rot Vrhovec, Lara Godec Soršak:
Students’ vocabulary and reading comprehension