Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Anže Burger:
Dynamic effects of international fragmentation of production
Iris Koleša:
Managing international assignments as a factor in firm internationalisation
Gregor Gonza:
Vpliv gospodarske krize na dinamiko razmerja med ekonomskimi in sociološkimi kazalci blaginje
MSc theses (6)
Maja Kovač:
Identifikacija značilnosti slikovnih vsebin, ki povečujejo doseg in angažma na Instagramu
Barbara Tomšič:
Poslovna kultura v podjetjih v večinski tuji lasti
Nina Černič:
Identifikacija faktorjev, ki vplivajo na uspešnost projektov s prvo izdajo žetonov s strani investitorjev
Klavdija Rupar:
Vpliv COVID-19 na pogostost spletnih nakupov: Na primeru spletne trgovine About You
Lara Hebar:
Analiza nakupne poti kupcev na medorganizacijskem trgu pri podjetjih z večkanalno strategijo
Vita Jordan, Tina Križaj:
Odločitvena pot potrošnika in njegov odnos do spletnih vplivnežev, ki oglašujejo luksuzne blagovne znamke
BSc theses (16)
Anže Burger:
Ali ekonomska integracija spodbuja tehnološki razvoj in gospodarsko konvergenco v Evropski uniji?
Tadeja Kovačič:
Globalna kriza upravljanja z viri kot rezultat moderne razvojne paradigme
Teja Florjančič:
Empirična preverba Stolper-Samuelsonovega teorema - analiza gibanja realnih plač v posameznih poklicih
Žan Lebič:
Internacionalizacija podjetja in prispevek tujih gospodarskih zbornic k internacionalizaciji podjetja
Irina Lakić:
Koronavirus kot priložnost za trženje medicinskih pripomočkov in zdravil brez recepta
Nina Peurača:
Vpliv razpoložljivosti načinov plačila na stopnjo konverzije v prodajo
Darja Radonjič:
Aplikacija konceptov in modelov teorije iger v marketinški disciplini
Lan Hostnik:
Promocija socialnih funkcij mestnih gozdov na družbenih omrežjih
Tea Pavišič:
Internacionalizacija podjetja Gorenje v času gospodarske krize
Patricija Rus:
Motivacijski dejavniki za nakup luksuznih kozmetičnih izdelkov na primeru slovenskih potrošnikov
Ana Nedanoska:
Trženje lokalno pridelane hrane slovenskih turističnih kmetij
Ajdan Pajntar:
Vpliv transparentnega oglaševanja z vplivneži na potrošnikovo zaupanje
Aljaž Leben:
Primerjava vsebine javnih in zasebnih elektronskih govoric
Nastja Tia Nadižar:
Vpliv epidemije covid-19 na potrošnjo luksuznih izdelkov
Nina Igrutinovič:
Izvedba oglaševalskih akcij na komercialnem radiu
Lana Omejec:
Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
Other documents (23)
Anže Burger, Črt Kostevc:
Rethinking productivity measurement in case of exporters
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Izvažanje in uspešnost slovenskih podjetij
Ana Murn, Anže Burger, Matija Rojec:
Učinkovitost državnih pomoči za majhna in srednje velika podjetja v Sloveniji
Metka Stare, Andreja Jaklič, Anže Burger:
Catching up and determinants of services growth in new member states
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Poslovno okolje za delovanje podjetij s tujim kapitalom v Sloveniji
Jože Damijan, Črt Kostevc, Matija Rojec:
Post-acquisition performance of firms acquired in cross-border acquisitions: theoretical considerations and empirical evidence
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Uspešnost programa spodbujanja začetnih tujih neposrednih investicij v Sloveniji
Anže Burger, Ana Murn, Matija Rojec:
(Ne)učinkovitost vladnih ukrepov v podporo delovanju podjetij v pogojih gospodarske recesije
Anže Burger, Aljaž Kunčič:
In vino veritas
Anže Burger, Aljaž Kunčič:
In vino veritas
Anže Burger, Aljaž Kunčič:
Successful new exporters
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Effectiveness of investment incentives
Anže Burger, Ana Murn, Matija Rojec:
Učinek protikriznih državnih pomoči na delovanje slovenskih podjetij v gospodarski krizi
Anže Burger, Ana Murn, Matija Rojec:
Učinki slovenske politike državnih pomoči na tržno alociranje proizvodnih dejavnikov
Andreja Jaklič, Anže Burger, Matija Rojec:
Ali posebnosti slovenskega poslovnega okolja vplivajo na delovanje in širitev podjetij s tujim kapitalom?
Anže Burger:
International fragmentation of production and firm productivity
Anže Burger, Marjan Svetličič:
Slovenija 2050 - izzivi scenarijev gospodarske rasti
Ana Murn, Anže Burger, Matija Rojec:
Obseg in učinkovitost državnih pomoči za zaposlovanje v Sloveniji
Ana Murn, Anže Burger, Matija Rojec:
Učinkovitost državnih pomoči za usposabljanje
Anže Burger, Teresa Hogan, Patricia Kotnik, Sandeep Rao, Mustafa Erdem Sakinç:
Does acquisition lead to the growth of high-tech scale-ups?
Anže Burger, Aljaž Kunčič:
An inquiry into new exporters
Anže Burger, Matija Rojec:
Položaj in spremembe položaja slovenskih podjetij v matriki dobaviteljskih verig
Anže Burger, Matej Marinč, Sašo Polanec, Patricia Kotnik:
Public procurement and bank lending