Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Anže Burger:
Dynamic effects of international fragmentation of production
Iris Koleša:
Managing international assignments as a factor in firm internationalisation
Gregor Gonza:
Vpliv gospodarske krize na dinamiko razmerja med ekonomskimi in sociološkimi kazalci blaginje
MSc theses (10)
Maja Kovač:
Identifikacija značilnosti slikovnih vsebin, ki povečujejo doseg in angažma na Instagramu
Ajda Cedilnik:
Vpliv pandemije COVID-19 na nakupno vedenje potrošnikov: spremembe v nakupovanju prek spleta
Barbara Tomšič:
Poslovna kultura v podjetjih v večinski tuji lasti
Nina Černič:
Identifikacija faktorjev, ki vplivajo na uspešnost projektov s prvo izdajo žetonov s strani investitorjev
Klavdija Rupar:
Vpliv COVID-19 na pogostost spletnih nakupov: Na primeru spletne trgovine About You
Lara Hebar:
Analiza nakupne poti kupcev na medorganizacijskem trgu pri podjetjih z večkanalno strategijo
Vita Jordan, Tina Križaj:
Odločitvena pot potrošnika in njegov odnos do spletnih vplivnežev, ki oglašujejo luksuzne blagovne znamke
Lana Špiler:
Spol kot dejavnik oblikovanja vrednosti blagovnih znamk v Sloveniji
Nina Ivančič:
Cenovne strategije za nadgradnje naročniških paketov
Ana Resnik:
Razumevanje potrošnikove nakupne odločitve v segmentu izdelkov za enkratno uporabo: vpliv potrošniške krivde in zelenega načina življenja
BSc theses (24)
Anže Burger:
Ali ekonomska integracija spodbuja tehnološki razvoj in gospodarsko konvergenco v Evropski uniji?
Tadeja Kovačič:
Globalna kriza upravljanja z viri kot rezultat moderne razvojne paradigme
Teja Florjančič:
Empirična preverba Stolper-Samuelsonovega teorema - analiza gibanja realnih plač v posameznih poklicih
Žan Lebič:
Internacionalizacija podjetja in prispevek tujih gospodarskih zbornic k internacionalizaciji podjetja
Irina Lakić:
Koronavirus kot priložnost za trženje medicinskih pripomočkov in zdravil brez recepta
Elizaveta Kudryashova:
Marketinške strategije spodbujanja trajnostne potrošnje tekstilnih izdelkov
Nina Peurača:
Vpliv razpoložljivosti načinov plačila na stopnjo konverzije v prodajo
Urban Leben:
Dejavniki sprejemanja digitalnih storitev v zdravstvu – primer spletne rešitve doZdravnika
Petra Šbüll:
Razumevanje potrošniških motivov pri nakupu naročnin na platformah za pretočno predvajanje glasbe
Špela Kregar:
Vpliv umetne inteligence na marketinško prakso
Miša Podpečan:
Spletno nakupovanje v živo v primerjavi s tradicionalnim spletnim nakupovanjem
Nataša Lipovčič:
Odnos potrošnikov do potrošniškega minimalizma ter dejavniki motivacije in odvračanja
Darja Radonjič:
Aplikacija konceptov in modelov teorije iger v marketinški disciplini
Lan Hostnik:
Promocija socialnih funkcij mestnih gozdov na družbenih omrežjih
Tea Pavišič:
Internacionalizacija podjetja Gorenje v času gospodarske krize
Patricija Rus:
Motivacijski dejavniki za nakup luksuznih kozmetičnih izdelkov na primeru slovenskih potrošnikov
Mitja Suhy:
Kako povečati interes za zbirateljstvo in nakup originalne umetniške grafike?
Ana Nedanoska:
Trženje lokalno pridelane hrane slovenskih turističnih kmetij
Ajdan Pajntar:
Vpliv transparentnega oglaševanja z vplivneži na potrošnikovo zaupanje
Aljaž Leben:
Primerjava vsebine javnih in zasebnih elektronskih govoric
Nastja Tia Nadižar:
Vpliv epidemije covid-19 na potrošnjo luksuznih izdelkov
Nina Igrutinovič:
Izvedba oglaševalskih akcij na komercialnem radiu
Lana Omejec:
Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
Iva Gomboc:
Učinek inspirativnega tržnega komuniciranja v primerjavi z monetarnim na nakupne namere
Other documents (7)
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Izvažanje in uspešnost slovenskih podjetij
Ana Murn, Anže Burger, Matija Rojec:
Učinkovitost državnih pomoči za majhna in srednje velika podjetja v Sloveniji
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Uspešnost programa spodbujanja začetnih tujih neposrednih investicij v Sloveniji
Anže Burger, Ana Murn, Matija Rojec:
(Ne)učinkovitost vladnih ukrepov v podporo delovanju podjetij v pogojih gospodarske recesije
Anže Burger, Teresa Hogan, Patricia Kotnik, Sandeep Rao, Mustafa Erdem Sakinç:
Does acquisition lead to the growth of high-tech scale-ups?
Anže Burger, Matej Marinč, Sašo Polanec, Patricia Kotnik:
Public procurement and bank lending
Anže Burger, Andreja Jaklič, Klemen Knez, Patricia Kotnik, Matija Rojec:
Firm-level, macroeconomic, and institutional determinants of firm growth