Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (3)

  1. Anže Burger: Dynamic effects of international fragmentation of production
  2. Iris Koleša: Managing international assignments as a factor in firm internationalisation
  3. Gregor Gonza: Vpliv gospodarske krize na dinamiko razmerja med ekonomskimi in sociološkimi kazalci blaginje

MSc theses (10)

  1. Maja Kovač: Identifikacija značilnosti slikovnih vsebin, ki povečujejo doseg in angažma na Instagramu
  2. Ajda Cedilnik: Vpliv pandemije COVID-19 na nakupno vedenje potrošnikov: spremembe v nakupovanju prek spleta
  3. Barbara Tomšič: Poslovna kultura v podjetjih v večinski tuji lasti
  4. Nina Černič: Identifikacija faktorjev, ki vplivajo na uspešnost projektov s prvo izdajo žetonov s strani investitorjev
  5. Klavdija Rupar: Vpliv COVID-19 na pogostost spletnih nakupov: Na primeru spletne trgovine About You
  6. Lara Hebar: Analiza nakupne poti kupcev na medorganizacijskem trgu pri podjetjih z večkanalno strategijo
  7. Vita Jordan, Tina Križaj: Odločitvena pot potrošnika in njegov odnos do spletnih vplivnežev, ki oglašujejo luksuzne blagovne znamke
  8. Lana Špiler: Spol kot dejavnik oblikovanja vrednosti blagovnih znamk v Sloveniji
  9. Nina Ivančič: Cenovne strategije za nadgradnje naročniških paketov
  10. Ana Resnik: Razumevanje potrošnikove nakupne odločitve v segmentu izdelkov za enkratno uporabo: vpliv potrošniške krivde in zelenega načina življenja

BSc theses (24)

  1. Anže Burger: Ali ekonomska integracija spodbuja tehnološki razvoj in gospodarsko konvergenco v Evropski uniji?
  2. Tadeja Kovačič: Globalna kriza upravljanja z viri kot rezultat moderne razvojne paradigme
  3. Teja Florjančič: Empirična preverba Stolper-Samuelsonovega teorema - analiza gibanja realnih plač v posameznih poklicih
  4. Žan Lebič: Internacionalizacija podjetja in prispevek tujih gospodarskih zbornic k internacionalizaciji podjetja
  5. Irina Lakić: Koronavirus kot priložnost za trženje medicinskih pripomočkov in zdravil brez recepta
  6. Elizaveta Kudryashova: Marketinške strategije spodbujanja trajnostne potrošnje tekstilnih izdelkov
  7. Nina Peurača: Vpliv razpoložljivosti načinov plačila na stopnjo konverzije v prodajo
  8. Urban Leben: Dejavniki sprejemanja digitalnih storitev v zdravstvu – primer spletne rešitve doZdravnika
  9. Petra Šbüll: Razumevanje potrošniških motivov pri nakupu naročnin na platformah za pretočno predvajanje glasbe
  10. Špela Kregar: Vpliv umetne inteligence na marketinško prakso
  11. Miša Podpečan: Spletno nakupovanje v živo v primerjavi s tradicionalnim spletnim nakupovanjem
  12. Nataša Lipovčič: Odnos potrošnikov do potrošniškega minimalizma ter dejavniki motivacije in odvračanja
  13. Darja Radonjič: Aplikacija konceptov in modelov teorije iger v marketinški disciplini
  14. Lan Hostnik: Promocija socialnih funkcij mestnih gozdov na družbenih omrežjih
  15. Tea Pavišič: Internacionalizacija podjetja Gorenje v času gospodarske krize
  16. Patricija Rus: Motivacijski dejavniki za nakup luksuznih kozmetičnih izdelkov na primeru slovenskih potrošnikov
  17. Mitja Suhy: Kako povečati interes za zbirateljstvo in nakup originalne umetniške grafike?
  18. Ana Nedanoska: Trženje lokalno pridelane hrane slovenskih turističnih kmetij
  19. Ajdan Pajntar: Vpliv transparentnega oglaševanja z vplivneži na potrošnikovo zaupanje
  20. Aljaž Leben: Primerjava vsebine javnih in zasebnih elektronskih govoric
  21. Nastja Tia Nadižar: Vpliv epidemije covid-19 na potrošnjo luksuznih izdelkov
  22. Nina Igrutinovič: Izvedba oglaševalskih akcij na komercialnem radiu
  23. Lana Omejec: Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
  24. Iva Gomboc: Učinek inspirativnega tržnega komuniciranja v primerjavi z monetarnim na nakupne namere

Other documents (7)

  1. Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec: Izvažanje in uspešnost slovenskih podjetij
  2. Ana Murn, Anže Burger, Matija Rojec: Učinkovitost državnih pomoči za majhna in srednje velika podjetja v Sloveniji
  3. Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec: Uspešnost programa spodbujanja začetnih tujih neposrednih investicij v Sloveniji
  4. Anže Burger, Ana Murn, Matija Rojec: (Ne)učinkovitost vladnih ukrepov v podporo delovanju podjetij v pogojih gospodarske recesije
  5. Anže Burger, Teresa Hogan, Patricia Kotnik, Sandeep Rao, Mustafa Erdem Sakinç: Does acquisition lead to the growth of high-tech scale-ups?
  6. Anže Burger, Matej Marinč, Sašo Polanec, Patricia Kotnik: Public procurement and bank lending
  7. Anže Burger, Andreja Jaklič, Klemen Knez, Patricia Kotnik, Matija Rojec: Firm-level, macroeconomic, and institutional determinants of firm growth