Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (3)

  1. Anže Burger: Dynamic effects of international fragmentation of production
  2. Iris Koleša: Managing international assignments as a factor in firm internationalisation
  3. Gregor Gonza: Vpliv gospodarske krize na dinamiko razmerja med ekonomskimi in sociološkimi kazalci blaginje

MSc theses (6)

  1. Maja Kovač: Identifikacija značilnosti slikovnih vsebin, ki povečujejo doseg in angažma na Instagramu
  2. Barbara Tomšič: Poslovna kultura v podjetjih v večinski tuji lasti
  3. Nina Černič: Identifikacija faktorjev, ki vplivajo na uspešnost projektov s prvo izdajo žetonov s strani investitorjev
  4. Klavdija Rupar: Vpliv COVID-19 na pogostost spletnih nakupov: Na primeru spletne trgovine About You
  5. Lara Hebar: Analiza nakupne poti kupcev na medorganizacijskem trgu pri podjetjih z večkanalno strategijo
  6. Vita Jordan, Tina Križaj: Odločitvena pot potrošnika in njegov odnos do spletnih vplivnežev, ki oglašujejo luksuzne blagovne znamke

BSc theses (17)

  1. Anže Burger: Ali ekonomska integracija spodbuja tehnološki razvoj in gospodarsko konvergenco v Evropski uniji?
  2. Tadeja Kovačič: Globalna kriza upravljanja z viri kot rezultat moderne razvojne paradigme
  3. Teja Florjančič: Empirična preverba Stolper-Samuelsonovega teorema - analiza gibanja realnih plač v posameznih poklicih
  4. Žan Lebič: Internacionalizacija podjetja in prispevek tujih gospodarskih zbornic k internacionalizaciji podjetja
  5. Irina Lakić: Koronavirus kot priložnost za trženje medicinskih pripomočkov in zdravil brez recepta
  6. Nina Peurača: Vpliv razpoložljivosti načinov plačila na stopnjo konverzije v prodajo
  7. Darja Radonjič: Aplikacija konceptov in modelov teorije iger v marketinški disciplini
  8. Lan Hostnik: Promocija socialnih funkcij mestnih gozdov na družbenih omrežjih
  9. Tea Pavišič: Internacionalizacija podjetja Gorenje v času gospodarske krize
  10. Patricija Rus: Motivacijski dejavniki za nakup luksuznih kozmetičnih izdelkov na primeru slovenskih potrošnikov
  11. Ana Nedanoska: Trženje lokalno pridelane hrane slovenskih turističnih kmetij
  12. Ajdan Pajntar: Vpliv transparentnega oglaševanja z vplivneži na potrošnikovo zaupanje
  13. Aljaž Leben: Primerjava vsebine javnih in zasebnih elektronskih govoric
  14. Nastja Tia Nadižar: Vpliv epidemije covid-19 na potrošnjo luksuznih izdelkov
  15. Nina Igrutinovič: Izvedba oglaševalskih akcij na komercialnem radiu
  16. Lana Omejec: Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
  17. Iva Gomboc: Učinek inspirativnega tržnega komuniciranja v primerjavi z monetarnim na nakupne namere

Other documents (6)

  1. Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec: Izvažanje in uspešnost slovenskih podjetij
  2. Ana Murn, Anže Burger, Matija Rojec: Učinkovitost državnih pomoči za majhna in srednje velika podjetja v Sloveniji
  3. Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec: Uspešnost programa spodbujanja začetnih tujih neposrednih investicij v Sloveniji
  4. Anže Burger, Ana Murn, Matija Rojec: (Ne)učinkovitost vladnih ukrepov v podporo delovanju podjetij v pogojih gospodarske recesije
  5. Anže Burger, Teresa Hogan, Patricia Kotnik, Sandeep Rao, Mustafa Erdem Sakinç: Does acquisition lead to the growth of high-tech scale-ups?
  6. Anže Burger, Matej Marinč, Sašo Polanec, Patricia Kotnik: Public procurement and bank lending