Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (14)

  1. Tina Fajs: Ocena študentk pedagogike o pričakovanih in pridobljenih kompetencah
  2. Ana Caserman: Internacionalizacija visokega šolstva v Sloveniji in na Nizozemskem po implementaciji bolonjskega procesa
  3. Suzana Puconja: Vloga šolskega svetovalnega delavca pri vključevanju učencev priseljencev v osnovno šolo
  4. Maruša Močnik: Vloga prostovoljskih organizacij pri izobraževanju lokalnih skupnosti: Primer Gambije
  5. Tamara Podržaj: Vključevanje učencev priseljencev v osnovno šolo
  6. Ela Mišigoj: Izobraževanje romskih učencev med epidemijo covid-19
  7. Petra Medved: Multiperspektivizem pri pouku zgodovine kot dejavnik interkulturne vzgoje
  8. Tanja Pestotnik: Kazalniki inkluzije na izbranih finskih osnovnih šolah
  9. Teja Medle: Izobraževanje otrok na domu
  10. Anja Kenda: Primerjava šolskega svetovalnega dela v Španiji in Sloveniji
  11. Urška Slavec: Pouk slovenskega jezika za slovensko narodno manjšino na Hrvaškem
  12. Lara Lipnik: Uresničevanje evropske tujejezikovne politike v slovenskih osnovnih šolah
  13. Lara Pogačnik: Spolna vzgoja v osnovnošolskem izobraževanju
  14. Vesna Strlič: Izobraževanje otrok na domu v času epidemije covida-19 v Sloveniji

Diplomska dela (33)

  1. Tjaša Brinovec, Janja Krečan: Razlike v znanju slovenščine med učenci devetega razreda osnovne šole, ki jim je slovenščina materinščina in tistimi, ki jim slovenščina ni materinščina
  2. Maruša Hauptman Komotar: Interkulturne dimenzije vzgoje in izobraževanja
  3. Nina Jelenc Ograjenšek: Interkulturnost v andaluzijskem osnovnem šolstvu
  4. Katja Podobnik: Vključevanje prve generacije učencev priseljencev v osnovne šole v tolminski regiji
  5. Anja Batič: Kultura dosežkov in inkluzija - primer Finske
  6. Katja Kavnik: Ogrodja kvalifikacij - poizkus aplikacije na poklica prodajalec in vodja prodaje
  7. Katja Jordan: Interkulturna vzgoja in izobraževanje
  8. Katarina Čepič: Prevajanje slovenske pedagoške terminologije v angleški jezik
  9. Monika Marcinković: Dvojezična vzgoja in izobraževanje na narodno mešanem območju Prekmurja
  10. Špela Stanič: Interkulturnost v osnovnih šolah z italijanskim učnim jezikom
  11. Amra Bektešević: Strukturni kazalci kakovosti v javnih vrtcih v petih evropskih državah
  12. Anja Boštjančič: Poučevanje nejezikovnih predmetov v tujem jeziku v španski osnovni šoli
  13. Barbara Fortuna: Nacionalno preverjanje znanja v izbranih evropskih državah
  14. Urška Fras: Primerjava zasebnega šolstva na ravni obveznega izobraževanja v Sloveniji in Španiji
  15. Špela Ohojak: Vloga skupnega evropskega jezikovnega okvira v slovenskem izobraževalnem sistemu
  16. Ana Plohl: Mednarodna mobilnost študentov in mladih diplomantov pedagoških smeri
  17. Lea Seliškar: Bolonjski proces v Sloveniji
  18. Klavdija Kerin: Primerjava dvojezičnega izobraževanja v Sloveniji in Avstriji
  19. Ana Malešević: Primerjava osnovnošolskih učnih načrtov maternih jezikov v Sloveniji in španski kneževini Asturiji
  20. Gabriela Mezang Tušek: Visokošolsko izobraževanje v ZDA
  21. Urška Nagllic: Vloga svetovalnega delavca pri uresničevanju interkulturnega koncepta v osnovni šoli
  22. Nina Nagode: Učenci priseljenskega ozadja v irskem šolskem sistemu
  23. Petra Šertel: Obravnava otrok priseljencev prve generacije v predšolski vzgoji
  24. Vesna Arh Bjelajac: Primerjava osnovnošolskih učnih načrtov maternih jezikov v Sloveniji in Franciji
  25. Lucija Božič: Učenci priseljenci in njihovo zaznavanje oddelčne klime
  26. Maruša Čot: Vključevanje otrok manjšinskih jezikovnih in kulturnih skupin v vrtec
  27. Karmen Grobin: Koncept inkluzije in njegovo uresničevanje v Španiji
  28. Janja Huško: Primerjava poklicnega izobraževanja in usposabljanja v Sloveniji, Nemčiji in Angliji
  29. Staša Lazički: Primerjava politike na področju dostopnosti predšolske vzgoje in varstva v Ruski federaciji in izbranih OECD državah
  30. Ana Matjaž: Primerjava zgodnjega učenja in poučevanja tujega jezika na Norveškem, v Avstriji in Sloveniji
  31. Tadeja Senčar: Primerjava gimnazijskih učnih načrtov za angleščino v Sloveniji in Zvezni deželi Bavarski
  32. Barbara Šenveter: Šolska avtonomija in decentralizacija
  33. Andreja Vuk: Ukrepi za zgodnje preprečevanje osipa in metodologija zbiranja podatkov na Madžarskem, v Srbiji in v Sloveniji

Druga dela (5)

  1. Klara Skubic Ermenc, Janica Kalin, Jasna Mažgon: How to run an empty school
  2. Jaka Klun, Klara Skubic Ermenc: Položaj narodnih skupnosti pripadnikov narodov nekdanje SFRJ v slovenskem šolstvu
  3. Irena Lesar, Klara Skubic Ermenc: Slovenian pedagogy between social sciences and humanities - theoretical, methodological and practical implications
  4. Irena Lesar, Klara Skubic Ermenc: Slovenian pedagogy between social sciences and humanities - theoretical, methodological and practical implications
  5. Klara Skubic Ermenc: Nekateri izzivi izobraževanja učencev in dijakov priseljencev z vidika načela medkulturnosti