Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (14)
Tina Fajs:
Ocena študentk pedagogike o pričakovanih in pridobljenih kompetencah
Ana Caserman:
Internacionalizacija visokega šolstva v Sloveniji in na Nizozemskem po implementaciji bolonjskega procesa
Suzana Puconja:
Vloga šolskega svetovalnega delavca pri vključevanju učencev priseljencev v osnovno šolo
Maruša Močnik:
Vloga prostovoljskih organizacij pri izobraževanju lokalnih skupnosti: Primer Gambije
Tamara Podržaj:
Vključevanje učencev priseljencev v osnovno šolo
Ela Mišigoj:
Izobraževanje romskih učencev med epidemijo covid-19
Petra Medved:
Multiperspektivizem pri pouku zgodovine kot dejavnik interkulturne vzgoje
Tanja Pestotnik:
Kazalniki inkluzije na izbranih finskih osnovnih šolah
Teja Medle:
Izobraževanje otrok na domu
Anja Kenda:
Primerjava šolskega svetovalnega dela v Španiji in Sloveniji
Urška Slavec:
Pouk slovenskega jezika za slovensko narodno manjšino na Hrvaškem
Lara Lipnik:
Uresničevanje evropske tujejezikovne politike v slovenskih osnovnih šolah
Lara Pogačnik:
Spolna vzgoja v osnovnošolskem izobraževanju
Vesna Strlič:
Izobraževanje otrok na domu v času epidemije covida-19 v Sloveniji
Diplomska dela (33)
Tjaša Brinovec, Janja Krečan:
Razlike v znanju slovenščine med učenci devetega razreda osnovne šole, ki jim je slovenščina materinščina in tistimi, ki jim slovenščina ni materinščina
Maruša Hauptman Komotar:
Interkulturne dimenzije vzgoje in izobraževanja
Nina Jelenc Ograjenšek:
Interkulturnost v andaluzijskem osnovnem šolstvu
Katja Podobnik:
Vključevanje prve generacije učencev priseljencev v osnovne šole v tolminski regiji
Anja Batič:
Kultura dosežkov in inkluzija - primer Finske
Katja Kavnik:
Ogrodja kvalifikacij - poizkus aplikacije na poklica prodajalec in vodja prodaje
Katja Jordan:
Interkulturna vzgoja in izobraževanje
Katarina Čepič:
Prevajanje slovenske pedagoške terminologije v angleški jezik
Monika Marcinković:
Dvojezična vzgoja in izobraževanje na narodno mešanem območju Prekmurja
Špela Stanič:
Interkulturnost v osnovnih šolah z italijanskim učnim jezikom
Amra Bektešević:
Strukturni kazalci kakovosti v javnih vrtcih v petih evropskih državah
Anja Boštjančič:
Poučevanje nejezikovnih predmetov v tujem jeziku v španski osnovni šoli
Barbara Fortuna:
Nacionalno preverjanje znanja v izbranih evropskih državah
Urška Fras:
Primerjava zasebnega šolstva na ravni obveznega izobraževanja v Sloveniji in Španiji
Špela Ohojak:
Vloga skupnega evropskega jezikovnega okvira v slovenskem izobraževalnem sistemu
Ana Plohl:
Mednarodna mobilnost študentov in mladih diplomantov pedagoških smeri
Lea Seliškar:
Bolonjski proces v Sloveniji
Klavdija Kerin:
Primerjava dvojezičnega izobraževanja v Sloveniji in Avstriji
Ana Malešević:
Primerjava osnovnošolskih učnih načrtov maternih jezikov v Sloveniji in španski kneževini Asturiji
Gabriela Mezang Tušek:
Visokošolsko izobraževanje v ZDA
Urška Nagllic:
Vloga svetovalnega delavca pri uresničevanju interkulturnega koncepta v osnovni šoli
Nina Nagode:
Učenci priseljenskega ozadja v irskem šolskem sistemu
Petra Šertel:
Obravnava otrok priseljencev prve generacije v predšolski vzgoji
Vesna Arh Bjelajac:
Primerjava osnovnošolskih učnih načrtov maternih jezikov v Sloveniji in Franciji
Lucija Božič:
Učenci priseljenci in njihovo zaznavanje oddelčne klime
Maruša Čot:
Vključevanje otrok manjšinskih jezikovnih in kulturnih skupin v vrtec
Karmen Grobin:
Koncept inkluzije in njegovo uresničevanje v Španiji
Janja Huško:
Primerjava poklicnega izobraževanja in usposabljanja v Sloveniji, Nemčiji in Angliji
Staša Lazički:
Primerjava politike na področju dostopnosti predšolske vzgoje in varstva v Ruski federaciji in izbranih OECD državah
Ana Matjaž:
Primerjava zgodnjega učenja in poučevanja tujega jezika na Norveškem, v Avstriji in Sloveniji
Tadeja Senčar:
Primerjava gimnazijskih učnih načrtov za angleščino v Sloveniji in Zvezni deželi Bavarski
Barbara Šenveter:
Šolska avtonomija in decentralizacija
Andreja Vuk:
Ukrepi za zgodnje preprečevanje osipa in metodologija zbiranja podatkov na Madžarskem, v Srbiji in v Sloveniji
Druga dela (5)
Klara S. Ermenc, Janica Kalin, Jasna Mažgon:
How to run an empty school
Jaka Klun, Klara S. Ermenc:
Položaj narodnih skupnosti pripadnikov narodov nekdanje SFRJ v slovenskem šolstvu
Irena Lesar, Klara S. Ermenc:
Slovenian pedagogy between social sciences and humanities - theoretical, methodological and practical implications
Klara S. Ermenc:
Nekateri izzivi izobraževanja učencev in dijakov priseljencev z vidika načela medkulturnosti
Klara S. Ermenc, Tina Klarič, Darko Mali:
Socialni dialog v poklicnem izobraževanju ali kdo v Sloveniji pozdravlja vajeništvo