Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (14)
Tina Fajs:
Ocena študentk pedagogike o pričakovanih in pridobljenih kompetencah
Ana Caserman:
Internacionalizacija visokega šolstva v Sloveniji in na Nizozemskem po implementaciji bolonjskega procesa
Suzana Puconja:
Vloga šolskega svetovalnega delavca pri vključevanju učencev priseljencev v osnovno šolo
Maruša Močnik:
Vloga prostovoljskih organizacij pri izobraževanju lokalnih skupnosti: Primer Gambije
Tamara Podržaj:
Vključevanje učencev priseljencev v osnovno šolo
Ela Mišigoj:
Izobraževanje romskih učencev med epidemijo covid-19
Petra Medved:
Multiperspektivizem pri pouku zgodovine kot dejavnik interkulturne vzgoje
Tanja Pestotnik:
Kazalniki inkluzije na izbranih finskih osnovnih šolah
Teja Medle:
Izobraževanje otrok na domu
Anja Kenda:
Primerjava šolskega svetovalnega dela v Španiji in Sloveniji
Urška Slavec:
Pouk slovenskega jezika za slovensko narodno manjšino na Hrvaškem
Lara Lipnik:
Uresničevanje evropske tujejezikovne politike v slovenskih osnovnih šolah
Lara Pogačnik:
Spolna vzgoja v osnovnošolskem izobraževanju
Vesna Strlič:
Izobraževanje otrok na domu v času epidemije covida-19 v Sloveniji
BSc theses (33)
Tjaša Brinovec, Janja Krečan:
Razlike v znanju slovenščine med učenci devetega razreda osnovne šole, ki jim je slovenščina materinščina in tistimi, ki jim slovenščina ni materinščina
Maruša Hauptman Komotar:
Interkulturne dimenzije vzgoje in izobraževanja
Nina Jelenc Ograjenšek:
Interkulturnost v andaluzijskem osnovnem šolstvu
Katja Podobnik:
Vključevanje prve generacije učencev priseljencev v osnovne šole v tolminski regiji
Anja Batič:
Kultura dosežkov in inkluzija - primer Finske
Katja Kavnik:
Ogrodja kvalifikacij - poizkus aplikacije na poklica prodajalec in vodja prodaje
Katja Jordan:
Interkulturna vzgoja in izobraževanje
Katarina Čepič:
Prevajanje slovenske pedagoške terminologije v angleški jezik
Monika Marcinković:
Dvojezična vzgoja in izobraževanje na narodno mešanem območju Prekmurja
Špela Stanič:
Interkulturnost v osnovnih šolah z italijanskim učnim jezikom
Amra Bektešević:
Strukturni kazalci kakovosti v javnih vrtcih v petih evropskih državah
Anja Boštjančič:
Poučevanje nejezikovnih predmetov v tujem jeziku v španski osnovni šoli
Barbara Fortuna:
Nacionalno preverjanje znanja v izbranih evropskih državah
Urška Fras:
Primerjava zasebnega šolstva na ravni obveznega izobraževanja v Sloveniji in Španiji
Špela Ohojak:
Vloga skupnega evropskega jezikovnega okvira v slovenskem izobraževalnem sistemu
Ana Plohl:
Mednarodna mobilnost študentov in mladih diplomantov pedagoških smeri
Lea Seliškar:
Bolonjski proces v Sloveniji
Klavdija Kerin:
Primerjava dvojezičnega izobraževanja v Sloveniji in Avstriji
Ana Malešević:
Primerjava osnovnošolskih učnih načrtov maternih jezikov v Sloveniji in španski kneževini Asturiji
Gabriela Mezang Tušek:
Visokošolsko izobraževanje v ZDA
Urška Nagllic:
Vloga svetovalnega delavca pri uresničevanju interkulturnega koncepta v osnovni šoli
Nina Nagode:
Učenci priseljenskega ozadja v irskem šolskem sistemu
Petra Šertel:
Obravnava otrok priseljencev prve generacije v predšolski vzgoji
Vesna Arh Bjelajac:
Primerjava osnovnošolskih učnih načrtov maternih jezikov v Sloveniji in Franciji
Lucija Božič:
Učenci priseljenci in njihovo zaznavanje oddelčne klime
Maruša Čot:
Vključevanje otrok manjšinskih jezikovnih in kulturnih skupin v vrtec
Karmen Grobin:
Koncept inkluzije in njegovo uresničevanje v Španiji
Janja Huško:
Primerjava poklicnega izobraževanja in usposabljanja v Sloveniji, Nemčiji in Angliji
Staša Lazički:
Primerjava politike na področju dostopnosti predšolske vzgoje in varstva v Ruski federaciji in izbranih OECD državah
Ana Matjaž:
Primerjava zgodnjega učenja in poučevanja tujega jezika na Norveškem, v Avstriji in Sloveniji
Tadeja Senčar:
Primerjava gimnazijskih učnih načrtov za angleščino v Sloveniji in Zvezni deželi Bavarski
Barbara Šenveter:
Šolska avtonomija in decentralizacija
Andreja Vuk:
Ukrepi za zgodnje preprečevanje osipa in metodologija zbiranja podatkov na Madžarskem, v Srbiji in v Sloveniji
Other documents (5)
Klara S. Ermenc, Janica Kalin, Jasna Mažgon:
How to run an empty school
Jaka Klun, Klara S. Ermenc:
Položaj narodnih skupnosti pripadnikov narodov nekdanje SFRJ v slovenskem šolstvu
Irena Lesar, Klara S. Ermenc:
Slovenian pedagogy between social sciences and humanities - theoretical, methodological and practical implications
Klara S. Ermenc:
Nekateri izzivi izobraževanja učencev in dijakov priseljencev z vidika načela medkulturnosti
Klara S. Ermenc, Tina Klarič, Darko Mali:
Socialni dialog v poklicnem izobraževanju ali kdo v Sloveniji pozdravlja vajeništvo