Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (12)
Ema Kmetič:
Odnosna kompetenca pri šolskih svetovalnih delavcih
Lea Okretič:
Razumevanje in zaznavanje resnosti spletnega nasilja s perspektive osnovnošolcev
Evelin Škof:
Poznavanje in uporaba bralnih učnih strategij v šestem razredu osnovne šole
Andreja Kos:
Spletno nasilje v času koronavirusa: Primerjava pojavnosti s časom pred epidemijo in analiza odziva opazovalcev
Lovro Tacol:
Povezave med telesnimi merami, gibalnimi sposobnostmi in izvršilnimi funkcijami v otroštvu
Tjaša Prelog:
Razlike med spoloma na področju izvršilnih funkcij pri učencih tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Kim Pletikos:
Starševsko vedenje v povezavi s šolsko prilagojenostjo njihovih otrok
Amadea Gomboc:
Odnosno nasilje v osnovni šoli s perspektive učiteljev in učencev
Jerca Šubic:
Dijaki, ki »fazanirajo«: njihova stališča in zaznave šolske kulture
Nina Kurdija:
Perfekcionizem in težave pri kariernem odločanju
Tanja Turičnik:
Slepi in slabovidni učenci kot udeleženci v medvrstniškem nasilju
Anže Primožič:
Nasilje dijakov nad srednješolskimi učitelji in njegove posledice
Druga dela (14)
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj:
Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learning
Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
Lidija Magajna, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Marija Kavkler, Sonja Pečjak, Ksenija Bregar Golobič:
Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj:
Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategij
Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig:
Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan:
Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
Martina Ozbič, Veronika Rot Gabrovec:
Tudi mi beremo
Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj:
Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
Sonja Pečjak, Tina Pirc:
Teachers' perceived competence in meeting students' emotional needs during COVID-19
Urška Žerak, Mojca Juriševič, Sonja Pečjak:
Parenting and teaching styles in relation to student characteristics and self-regulated learning
Sonja Pečjak:
Psihološka perspektiva učinkov digitalizacije na procese branja in učenja pri ljudeh
Tina Pirc, Sonja Pečjak, Anja Podlesek, Mateja Štirn:
Perceived parenting styles and emotional control as predictors of peer bullying involvement
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Rene Markovič, Tanja Špes, Katja Košir:
Psychosocial and moral factors of bystanders in peer bullying