Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (12)

  1. Ema Kmetič: Odnosna kompetenca pri šolskih svetovalnih delavcih
  2. Lea Okretič: Razumevanje in zaznavanje resnosti spletnega nasilja s perspektive osnovnošolcev
  3. Evelin Škof: Poznavanje in uporaba bralnih učnih strategij v šestem razredu osnovne šole
  4. Andreja Kos: Spletno nasilje v času koronavirusa: Primerjava pojavnosti s časom pred epidemijo in analiza odziva opazovalcev
  5. Lovro Tacol: Povezave med telesnimi merami, gibalnimi sposobnostmi in izvršilnimi funkcijami v otroštvu
  6. Tjaša Prelog: Razlike med spoloma na področju izvršilnih funkcij pri učencih tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  7. Kim Pletikos: Starševsko vedenje v povezavi s šolsko prilagojenostjo njihovih otrok
  8. Amadea Gomboc: Odnosno nasilje v osnovni šoli s perspektive učiteljev in učencev
  9. Jerca Šubic: Dijaki, ki »fazanirajo«: njihova stališča in zaznave šolske kulture
  10. Nina Kurdija: Perfekcionizem in težave pri kariernem odločanju
  11. Tanja Turičnik: Slepi in slabovidni učenci kot udeleženci v medvrstniškem nasilju
  12. Anže Primožič: Nasilje dijakov nad srednješolskimi učitelji in njegove posledice

Druga dela (16)

  1. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Milena Košak Babuder: Tudi mi beremo
  2. Sonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj: Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learning
  3. Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
  4. Sonja Pečjak: Koncept opismenjevanja v luči sodobnih znanj o strateškem učenju
  5. Lidija Magajna, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Marija Kavkler, Sonja Pečjak, Ksenija Bregar Golobič: Učne težave v osnovni šoli : koncept dela : program osnovnošolskega izobraževanja
  6. Sonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj: Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategij
  7. Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig: Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
  8. Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan: Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
  9. Martina Ozbič, Veronika Rot Gabrovec: Tudi mi beremo
  10. Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj: Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
  11. Polona Gradišek, Sonja Pečjak: How teacher´s character strengths relate to classroom management?
  12. Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
  13. Sonja Pečjak, Tina Pirc: Teachers' perceived competence in meeting students' emotional needs during COVID-19
  14. Urška Žerak, Mojca Juriševič, Sonja Pečjak: Parenting and teaching styles in relation to student characteristics and self-regulated learning
  15. Sonja Pečjak: Psihološka perspektiva učinkov digitalizacije na procese branja in učenja pri ljudeh
  16. Tina Pirc, Sonja Pečjak, Anja Podlesek, Mateja Štirn: Perceived parenting styles and emotional control as predictors of peer bullying involvement