Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Irena Hergan:
Razvijanje kartografske pismenosti 10-letnih učencev
MSc theses (28)
Emanuela La Cognata:
Poučevanje o dinarskokraški pokrajini z ustvarjalnim gibom v 5. razredu osnovne šole
Monika Čurila:
Tematska učna pot Polhov doživljajski park za učence drugega razreda osnovne šole
Petra Šuštaršič:
Prostorske predstave ljubljanskih učencev razredne stopnje o Ljubljani
Maja Menič:
Samostojno učenje iz učbenikov za družbo v 5. razredu osnovne šole
Danica Vrtačnik:
Preverjanje znanja kot usmerjevalec učnega procesa pri družbi v petem razredu
Sara Šenica:
Otroci priseljenci in medkulturne razlike na razredni stopnji
Nina Sever:
Poučevanje o medkulturnosti v okviru predmeta družba
Simona Kokalj:
Učiteljeva pojmovanja kakovostnega učbenika za predmet družba v 4. razredu
Špela Dragan:
Prostorske predstave učencev in uspešnost reševanja pisnih nalog na kolesarskem izpitu
Jerneja Fefer:
Otroške delavnice o koliščarjih za stalno razstavo Moja Ljubljanica
Katrin Sevšek:
Samostojnost prvošolcev pri šolskem delu in pri skrbi zase
Jera Šuštar:
Mnenja učiteljev o uporabi tiskanih in elektronskih delovnih zvezkov pri družbi v 5. razredu osnovne šole
Maja Krpan:
Prosti čas učencev 5. razreda osnovne šole v Sloveniji
Manca Žuna:
Pogledi staršev na prosti čas otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Valerija Erbus:
Problemski pouk pri vsebini domača pokrajina v 4. razredu osnovne šole
Alenka Vuga Seljak:
Prostorske predstave četrtošolcev ob uporabi zemljevida šolske okolice
Tajda Hari:
Mnenja in stališča učiteljev razrednega pouka o uporabi šolskega vrta pri poučevanju
Kristina Bogataj:
Pouk družboslovnih vsebin ob filmih
Katjuša Šlibar Nemec:
Sodelovalno učenje pri pouku družbe v kombiniranem oddelku 4. in 5. razreda
Maja Tušar:
Razumevanje različnosti med ljudmi z ustvarjalnim gibom v 2. in 5. razredu
Špela Lumpert:
Poučevanje prometnih znakov z didaktičnimi igrami
Kristina Klinc:
Spodbujanje povezanosti med učenci s socialnimi igrami
Andreja Kocijančič:
Spoznavanje preteklosti z učenci 1. razreda ob tvegani igri
Martin Mlakar:
Učne priprave za pouk s taborniškimi veščinami
Karin Mezek:
Učenje z večpredstavnostnimi gradivi pri predmetu spoznavanja okolja
Daša Brezar Belcijan:
Uporabno znanje učencev razrednega pouka o orientaciji v času
Tjaša Ogulin:
Prosti čas Romov in drugih učencev 4. razreda v belokranjskih osnovnih šolah
Ana Marija Sodja:
Mnenje razrednih učiteljev o medpredmetnem povezovanju likovne umetnosti in družboslovja
BSc theses (2)
Petra Logonder:
Ohranjanje kulturne dediščine domačega kraja z otroško folklorno skupino Preddvor
Urša Koritnik:
Razumevanje in interpretacija družbenih pravil pri prvošolcih
Other documents (2)
Irena Hergan, Mojca Pečar:
Teaching practicum for primary teacher education students during the COVID-19 pandemic
Irena Hergan, Alenka Žerovnik, Katarina Susman:
Projekt APOLE spodbuja igro v naravi