Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Irena Hergan: Razvijanje kartografske pismenosti 10-letnih učencev

Magistrska dela (28)

  1. Emanuela La Cognata: Poučevanje o dinarskokraški pokrajini z ustvarjalnim gibom v 5. razredu osnovne šole
  2. Monika Čurila: Tematska učna pot Polhov doživljajski park za učence drugega razreda osnovne šole
  3. Petra Šuštaršič: Prostorske predstave ljubljanskih učencev razredne stopnje o Ljubljani
  4. Maja Menič: Samostojno učenje iz učbenikov za družbo v 5. razredu osnovne šole
  5. Danica Vrtačnik: Preverjanje znanja kot usmerjevalec učnega procesa pri družbi v petem razredu
  6. Sara Šenica: Otroci priseljenci in medkulturne razlike na razredni stopnji
  7. Nina Sever: Poučevanje o medkulturnosti v okviru predmeta družba
  8. Simona Kokalj: Učiteljeva pojmovanja kakovostnega učbenika za predmet družba v 4. razredu
  9. Špela Dragan: Prostorske predstave učencev in uspešnost reševanja pisnih nalog na kolesarskem izpitu
  10. Jerneja Fefer: Otroške delavnice o koliščarjih za stalno razstavo Moja Ljubljanica
  11. Katrin Sevšek: Samostojnost prvošolcev pri šolskem delu in pri skrbi zase
  12. Jera Šuštar: Mnenja učiteljev o uporabi tiskanih in elektronskih delovnih zvezkov pri družbi v 5. razredu osnovne šole
  13. Maja Krpan: Prosti čas učencev 5. razreda osnovne šole v Sloveniji
  14. Manca Žuna: Pogledi staršev na prosti čas otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  15. Valerija Erbus: Problemski pouk pri vsebini domača pokrajina v 4. razredu osnovne šole
  16. Alenka Vuga Seljak: Prostorske predstave četrtošolcev ob uporabi zemljevida šolske okolice
  17. Tajda Hari: Mnenja in stališča učiteljev razrednega pouka o uporabi šolskega vrta pri poučevanju
  18. Kristina Bogataj: Pouk družboslovnih vsebin ob filmih
  19. Katjuša Šlibar Nemec: Sodelovalno učenje pri pouku družbe v kombiniranem oddelku 4. in 5. razreda
  20. Maja Tušar: Razumevanje različnosti med ljudmi z ustvarjalnim gibom v 2. in 5. razredu
  21. Špela Lumpert: Poučevanje prometnih znakov z didaktičnimi igrami
  22. Kristina Klinc: Spodbujanje povezanosti med učenci s socialnimi igrami
  23. Andreja Kocijančič: Spoznavanje preteklosti z učenci 1. razreda ob tvegani igri
  24. Martin Mlakar: Učne priprave za pouk s taborniškimi veščinami
  25. Karin Mezek: Učenje z večpredstavnostnimi gradivi pri predmetu spoznavanja okolja
  26. Daša Brezar Belcijan: Uporabno znanje učencev razrednega pouka o orientaciji v času
  27. Tjaša Ogulin: Prosti čas Romov in drugih učencev 4. razreda v belokranjskih osnovnih šolah
  28. Ana Marija Sodja: Mnenje razrednih učiteljev o medpredmetnem povezovanju likovne umetnosti in družboslovja

Diplomska dela (2)

  1. Petra Logonder: Ohranjanje kulturne dediščine domačega kraja z otroško folklorno skupino Preddvor
  2. Urša Koritnik: Razumevanje in interpretacija družbenih pravil pri prvošolcih

Druga dela (2)

  1. Irena Hergan, Mojca Pečar: Teaching practicum for primary teacher education students during the COVID-19 pandemic
  2. Irena Hergan, Alenka Žerovnik, Katarina Susman: Projekt APOLE spodbuja igro v naravi