Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Uroš Ocepek: Model adaptivnega sistema za priporočanje učnih objektov v konstruktivističnem učnem okolju
  2. Špela Kunčič: Spletni dnevnik v prvem obdobju osnovne šole
  3. Alenka Žerovnik: Razvoj spletnega orodja za spodbujanje samoregulativnega učenja

Magistrska dela (30)

  1. Alenka Žerovnik: Celostni model računalniških predmetov s poudarkom na konstruktivizmu, projektnem in kolaborativnem delu
  2. Sabina Smolar: E-izobraževanje v srednješolskem izobraževanju odraslih v Sloveniji
  3. Marjana Strgar: Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri obravnavi pravljic v 3. razredu
  4. Neža Bergant: Primerjava uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju pred in po ukrepih zaradi prvega vala epidemije covida-19
  5. Tanja Pristovnik: Poučevanje in učenje izbranih vsebin iz verjetnosti z e-gradivom v 4. razredu OŠ
  6. Tanja Pristovnik: Poučevanje in učenje izbranih vsebin iz verjetnosti z e-gradivom v 4. razredu OŠ
  7. Maja Ovsenik: Uporaba računalnika pri urah geometrije v 2. razredu osnovne šole
  8. Blaž Abram: Vpliv izobraževanja na daljavo na digitalno pismenost učiteljev in učencev
  9. Alen Kopić: Stališča učiteljev računalništva do računalniškega izobraževanja v osnovni šoli
  10. Katja Zupančič: Didaktična računalniška igra na temo osnov matematične logike
  11. Ines Medved: Vpeljava načela vključitev in izključitev z razlago na daljavo
  12. Špela Lipovšek: Poučevanje začetnega programiranja z roboti Ozobot v drugem triletju osnovne šole
  13. Jasmina Blatnik: Uporaba interaktivne table pri razvijanju časovnih predstav učencev v prvem razredu osnovne šole
  14. Polona Mlinar: Vpliv učnih stilov na rezultate uporabe interaktivne table pri pouku matematike v 7. razredu osnovne šole
  15. Andreja Gorše: Interaktivna tabla kot učni pripomoček v osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom pri poučevanju tem iz računalništva
  16. Valentina Gartner: Računalniška pismenost in koncept lastnega ocenjevanja znanja učencev prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
  17. Manca Pogladič: Razlike med spoloma pri računalništvu v povezavi s tekmovanjem Bober
  18. Brigita Klemen: Sodelovalno učenje in reševanje problemsko zasnovanih nalog s tabličnimi računalniki
  19. Sara Drožđek: Vpliv upoštevanja Mayerjevih načel na metakognitivne in kognitivne spretnosti učencev ter njihovo motivacijo
  20. Ana Zgonc Možina: Analiza in vrednotenje spletnih orodij za sprotno preverjanje znanja
  21. Anja Luštek: Zgodnje poučevanje računalništva z uporabo metode upravljanja objektov v ravnini
  22. Urša Svetek: Analiza interaktivnih gradiv Explorers za poučevanje angleščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
  23. Špela Šmitek: Učenje računalništva v šolah s prilagojenim programom
  24. Bogdan Urdih: Nekonvencionalni načini poučevanja rekurzije
  25. Matej Mavri: Poznavanje in varna uporaba spleta ter oblačnih storitev med osnovnošolskimi učlitelji
  26. Tjaša Friškovec: Spletne strani za samoregulativno učenje
  27. Katarina Sučič: Uporaba IKT v muzejski pedagogiki
  28. Tilen Štirn: Učenje in poučevanje z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo v prvem triletju osnovne šole
  29. Monika Jensterle: Uporaba didaktične igre Mundus pri preverjanju znanja iz varnosti na spletu
  30. Ana Kolenko: Uporaba svetovnega spleta med učenci prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom

Diplomska dela (40)

  1. Dijana Pantović: Uporaba programov za delo z grafiko v osnovni šoli
  2. Gaja Brulc: Izobraževanje starejših odraslih za uporabo IKT
  3. Primož Lajovic: Sistem za podporo učenju z uporabo večpredstavnosti
  4. Brigita Kotar: Resne igre
  5. Karmen Kolar: Novi pristopi pri poučevanju programiranja
  6. Maruša Kobal: Uporaba družabnih medijev pri poučevanju v šoli
  7. Dejan Dobnikar: Geometrijska predstava tridimenzionalnega prostora s pomočjo prenosnih naprav
  8. Anja Miklič: Računalniška igra za učenje glasbe
  9. Tina Kosovel: Tekmovanja in zanimanje učencev za računalništvo
  10. Špela Ravnik: Generacijske razlike pri računalniškem opismenjevanju
  11. Drago Žerjav: Programsko orodje za vnos in obdelavo rezultatov športnih tekmovanj
  12. Mihela Lekše: Računalništvo v osnovni šoli in medpredmetno povezovanje
  13. Gorazd Potočnik: E-izobraževanje in kompetence v gospodarski družbi X
  14. Danuša Vižintin: Uvajanje pametnih telefonov v pedagoški proces v osnovni šoli
  15. Tugo-Tijaš Štrbenc: Izdelava izobraževalnih 3D iger v programu Unity
  16. Tajda Štrukelj: Poučevanje rekurzije v osnovni šoli
  17. Andrej Benedičič: Uporaba e-gradiv pri pouku računalništva v osnovni šoli
  18. Sabina Perenič: Konstruktivistični pristop pri poučevanju varne rabe interneta v osnovni šoli
  19. Davor Zupan: MOOC
  20. Sara Drožđek: Mayerjeva načela v poučevanju programiranja
  21. Nik Hlade: Specifikacija in implementacije programske rešitve za računalniško podprto sodelovalno delo oseb s področja specialno rehabilitacijskih vsebin
  22. Tadej Bogataj: Primerjava razvojnih orodij za programiranje Android aplikacij
  23. Špela Šmitek: Učenje programiranja z uporabo LEGO WeDo
  24. Anže Rozman: Razvijanje algoritmičnega mišljenja osnovnošolcev s pripomočkom Lego Mindstorms
  25. Ana Zgonc: Poučevanje programskih spremenljivk z uporabo problemskega pristopa v 4. in 7. razredu
  26. Saša Bukovec: Poučevanje šifriranja v osnovni šoli
  27. Jure Simon: Izdelava aplikacije za preverjanje znanja in organizacijo praktičnega pedagoškega usposbaljanja
  28. Žiga Štamcar: Zasnova spletnega orodja za prijavo na govorilne ure v sistemu Plone
  29. Domen Brglez: Programiranje izobraževalnih iger v programu Unity
  30. Mateja Karo, Alma Cikotić: Didaktične igre pri poučevanje [!] programiranja
  31. Brigita Klemen: Prilagoditve IKT za učence s specifičnimi učnimi težavami
  32. Maja Zupančič: Izobraževalna računalniška igra za poučevanje algoritmov
  33. Manca Pogladič: Razlike med spoloma pri predmetu računalništvo
  34. Tea Vode: Stališča osnovnošolskih učiteljev do e-dnevnika in e-redovalnice
  35. Sandra Vatovec: Splet 3.0 in njegov pomen pri poučevanju računalništva
  36. Blaž Abram: Predstavitev naprednejših funkcionalnosti za izdelavo izobraževalnih iger v programu Unity
  37. Sandi Sečkar: Uporabnost nadgrajene resničnosti v izobraževanju
  38. Tjaša Marinič: Vključevanje računalniških vsebin v kurikulum osnovne in srednje šole
  39. David Kristan: Adaptivni virtualni nasprotniki v izobraževalni igri
  40. Anton Dimic: Večigralski način v izobraževalnih igrah

Druga dela (38)

  1. Jože Rugelj: Workplace computer-supported network-based learning
  2. Jože Rugelj, Mojca Ciglarič, Andrej Krevl, Matjaž Pančur, Andrej Brodnik: Constructivist learning environment in a cloud
  3. Gregor Anželj: Implementacija spletnega iskalnika izobraževalnih programov
  4. Katja Skubic, Davor Zupan, Drožđek Sara, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Z računalniško-izobraževalno igro po sledeh Atlantide ter po osnovnih poteh programiranja funkcij in procedur
  5. Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
  6. Ida Femc, Sara Ferlin, Klaudija Humar, Sabina Perenič, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Sezuti maček - Izobraževalna računalniška igra za učenje dveh algoritmov: urejanje z izbiranjem in urejanje z mehurčki
  7. Lucija Žnidarič, Aleša Žandar, Tadej Bogataj, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Skrivnostni Surini
  8. Matej Zapušek, Jože Rugelj: Achieving teachers' competences in the serious game design process
  9. Danial Hooshyar, Rodina Binti Ahmad, Ram Gopal Raj, Mohd Hairul Nizam Md Nasir, Moslem Yousefi Yousefi, Shi-Jinn Horng, Jože Rugelj: A flowchart-based multi-agent system for assisting novice programmers with problem solving activities
  10. Mateja Bevčič: Uporaba nalog s tekmovanja Bober za poučevanje računalništva v osnovni šoli
  11. Tajda Štrukelj: Učne analitike v izobraževanju
  12. Jože Rugelj: Serious computer games in computer science education
  13. Irena Mrak Merhar: Računalniška izobraževanja v formalnem in neformalnem izobraževanju
  14. Radovan Krajnc, Jože Rugelj, Matjaž Debevc: Preverjanje razumevanja računalniških konceptov s pomočjo Neopiagetove teorije, testov in razmišljanja naglas
  15. Jože Rugelj: Serious computer games in computer science education
  16. Radovan Krajnc, Jože Rugelj, Matjaž Debevc: Preverjanje razumevanja računalniških konceptov s pomočjo Neopiagetove teorije, testov in razmišljanja naglas
  17. Christin Kleinsorgen, Evelyn Steinberg, Rudolf Dömötör, Jelka Zabavnik Piano, Jože Rugelj, Mira Mandoki, Lada Radin: The SOFTVETS competence model
  18. Jože Rugelj, Matej Zapušek: Innovative and flexible forms of teaching and learning with information and communication technologies
  19. Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
  20. Ida Femc, Sara Ferlin, Klaudija Humar, Sabina Perenič, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Sezuti maček - Izobraževalna računalniška igra za učenje dveh algoritmov
  21. Lucija Žnidarič, Aleša Žandar, Tadej Bogataj, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Skrivnostni Surini
  22. Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
  23. Katja Skubic, Davor Zupan, Sara Drožđek, Matej Zapušek, Jože Rugelj: Z računalniško-izobraževalno igro po sledeh Atlantide ter po osnovnih poteh programiranja funkcij in procedur
  24. Mateja Strnad, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj: Aktivne oblike študija in vrstniško ocenjevanje v visokem šolstvu
  25. Carlos Vaz de Carvalho, Janne Salonen, Kari Björn, Sven Knockaert, Roel Van Steenberghe, Luk Schoofs, Jože Rugelj, Jose L. Marzo: European study programme for advanced networking technologies
  26. Alenka Žerovnik, Jože Rugelj: Vpeljava mešanega učenja, projektnega dela ter sodobnih konstruktivističnih prijemov poučevanja v pouk na fakulteti
  27. Jose L. Marzo, Carlos Vaz de Carvalho, Luk Schoofs, Roel Van Steenberghe, Sven Knockaert, Janne Salonen, Jože Rugelj: European study programme for advanced networking technologies (ESPANT)
  28. Julija Lapuh Bele, Jože Rugelj: Comparing learning results of web based and traditional learning students
  29. Matej Zapušek, Anja Friškovec, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj: Svet spremenljivk - izobraževalna računalniška igra
  30. Špela Cerar, Jože Rugelj: Bober - mednarodno tekmovanje v informacijski in računalniški pismenosti
  31. Uroš Ocepek, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj: Računalniški sistem ALECA za podporo konstruktivističnemu učenju
  32. Matej Zapušek, Jože Rugelj: Learning programming with serious games
  33. Danial Hooshyar, Rodina Binti Ahmad, Ram Gopal Raj, Mohd Hairul Nizam Md Nasir, Moslem Yousefi Yousefi, Shi-Jinn Horng, Jože Rugelj: A flowchart-based multi-agent system for assisting novice programmers with problem solving activities
  34. Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu
  35. Izzivi in priložnosti uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu na področju naravoslovja, tehnologije in matematike
  36. Jože Rugelj, Maria Lapina: Game design based learning of programming
  37. Anja Luštek, Sanja Jedrinović, Jože Rugelj: Supporting teachers in higher education for didactic use of the learning environment moodle
  38. Carlos Vaz de Carvalho, Špela Cerar, Jože Rugelj, Hariklia Tsalapatas, Olivier Heidmann: Addressing the gender gap in computer programming through the design and development of serious games