Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Uroš Ocepek:
Model adaptivnega sistema za priporočanje učnih objektov v konstruktivističnem učnem okolju
Špela Kunčič:
Spletni dnevnik v prvem obdobju osnovne šole
Alenka Žerovnik:
Razvoj spletnega orodja za spodbujanje samoregulativnega učenja
Magistrska dela (28)
Sabina Smolar:
E-izobraževanje v srednješolskem izobraževanju odraslih v Sloveniji
Marjana Strgar:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri obravnavi pravljic v 3. razredu
Neža Bergant:
Primerjava uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju pred in po ukrepih zaradi prvega vala epidemije covida-19
Maja Ovsenik:
Uporaba računalnika pri urah geometrije v 2. razredu osnovne šole
Blaž Abram:
Vpliv izobraževanja na daljavo na digitalno pismenost učiteljev in učencev
Alen Kopić:
Stališča učiteljev računalništva do računalniškega izobraževanja v osnovni šoli
Katja Zupančič:
Didaktična računalniška igra na temo osnov matematične logike
Ines Medved:
Vpeljava načela vključitev in izključitev z razlago na daljavo
Špela Lipovšek:
Poučevanje začetnega programiranja z roboti Ozobot v drugem triletju osnovne šole
Jasmina Blatnik:
Uporaba interaktivne table pri razvijanju časovnih predstav učencev v prvem razredu osnovne šole
Polona Mlinar:
Vpliv učnih stilov na rezultate uporabe interaktivne table pri pouku matematike v 7. razredu osnovne šole
Andreja Gorše:
Interaktivna tabla kot učni pripomoček v osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom pri poučevanju tem iz računalništva
Valentina Gartner:
Računalniška pismenost in koncept lastnega ocenjevanja znanja učencev prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
Manca Pogladič:
Razlike med spoloma pri računalništvu v povezavi s tekmovanjem Bober
Brigita Klemen:
Sodelovalno učenje in reševanje problemsko zasnovanih nalog s tabličnimi računalniki
Sara Drožđek:
Vpliv upoštevanja Mayerjevih načel na metakognitivne in kognitivne spretnosti učencev ter njihovo motivacijo
Ana Zgonc Možina:
Analiza in vrednotenje spletnih orodij za sprotno preverjanje znanja
Anja Luštek:
Zgodnje poučevanje računalništva z uporabo metode upravljanja objektov v ravnini
Urša Svetek:
Analiza interaktivnih gradiv Explorers za poučevanje angleščine v prvem in drugem triletju osnovne šole
Špela Šmitek:
Učenje računalništva v šolah s prilagojenim programom
Bogdan Urdih:
Nekonvencionalni načini poučevanja rekurzije
Matej Mavri:
Poznavanje in varna uporaba spleta ter oblačnih storitev med osnovnošolskimi učlitelji
Tjaša Friškovec:
Spletne strani za samoregulativno učenje
Katarina Sučič:
Uporaba IKT v muzejski pedagogiki
Tilen Štirn:
Učenje in poučevanje z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo v prvem triletju osnovne šole
Monika Jensterle:
Uporaba didaktične igre Mundus pri preverjanju znanja iz varnosti na spletu
Ana Kolenko:
Uporaba svetovnega spleta med učenci prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
Alenka Žerovnik:
Celostni model računalniških predmetov s poudarkom na konstruktivizmu, projektnem in kolaborativnem delu
Diplomska dela (40)
Dijana Pantović:
Uporaba programov za delo z grafiko v osnovni šoli
Gaja Brulc:
Izobraževanje starejših odraslih za uporabo IKT
Primož Lajovic:
Sistem za podporo učenju z uporabo večpredstavnosti
Brigita Kotar:
Resne igre
Karmen Kolar:
Novi pristopi pri poučevanju programiranja
Maruša Kobal:
Uporaba družabnih medijev pri poučevanju v šoli
Dejan Dobnikar:
Geometrijska predstava tridimenzionalnega prostora s pomočjo prenosnih naprav
Anja Miklič:
Računalniška igra za učenje glasbe
Tina Kosovel:
Tekmovanja in zanimanje učencev za računalništvo
Špela Ravnik:
Generacijske razlike pri računalniškem opismenjevanju
Drago Žerjav:
Programsko orodje za vnos in obdelavo rezultatov športnih tekmovanj
Mihela Lekše:
Računalništvo v osnovni šoli in medpredmetno povezovanje
Gorazd Potočnik:
E-izobraževanje in kompetence v gospodarski družbi X
Danuša Vižintin:
Uvajanje pametnih telefonov v pedagoški proces v osnovni šoli
Tugo-Tijaš Štrbenc:
Izdelava izobraževalnih 3D iger v programu Unity
Tajda Štrukelj:
Poučevanje rekurzije v osnovni šoli
Andrej Benedičič:
Uporaba e-gradiv pri pouku računalništva v osnovni šoli
Sabina Perenič:
Konstruktivistični pristop pri poučevanju varne rabe interneta v osnovni šoli
Davor Zupan:
MOOC
Sara Drožđek:
Mayerjeva načela v poučevanju programiranja
Nik Hlade:
Specifikacija in implementacije programske rešitve za računalniško podprto sodelovalno delo oseb s področja specialno rehabilitacijskih vsebin
Tadej Bogataj:
Primerjava razvojnih orodij za programiranje Android aplikacij
Špela Šmitek:
Učenje programiranja z uporabo LEGO WeDo
Anže Rozman:
Razvijanje algoritmičnega mišljenja osnovnošolcev s pripomočkom Lego Mindstorms
Ana Zgonc:
Poučevanje programskih spremenljivk z uporabo problemskega pristopa v 4. in 7. razredu
Saša Bukovec:
Poučevanje šifriranja v osnovni šoli
Jure Simon:
Izdelava aplikacije za preverjanje znanja in organizacijo praktičnega pedagoškega usposbaljanja
Žiga Štamcar:
Zasnova spletnega orodja za prijavo na govorilne ure v sistemu Plone
Domen Brglez:
Programiranje izobraževalnih iger v programu Unity
Mateja Karo, Alma Cikotić:
Didaktične igre pri poučevanje [!] programiranja
Brigita Klemen:
Prilagoditve IKT za učence s specifičnimi učnimi težavami
Maja Zupančič:
Izobraževalna računalniška igra za poučevanje algoritmov
Manca Pogladič:
Razlike med spoloma pri predmetu računalništvo
Tea Vode:
Stališča osnovnošolskih učiteljev do e-dnevnika in e-redovalnice
Sandra Vatovec:
Splet 3.0 in njegov pomen pri poučevanju računalništva
Blaž Abram:
Predstavitev naprednejših funkcionalnosti za izdelavo izobraževalnih iger v programu Unity
Sandi Sečkar:
Uporabnost nadgrajene resničnosti v izobraževanju
Tjaša Marinič:
Vključevanje računalniških vsebin v kurikulum osnovne in srednje šole
David Kristan:
Adaptivni virtualni nasprotniki v izobraževalni igri
Anton Dimic:
Večigralski način v izobraževalnih igrah
Druga dela (26)
Jože Rugelj:
Workplace computer-supported network-based learning
Jože Rugelj, Mojca Ciglarič, Andrej Krevl, Matjaž Pančur, Andrej Brodnik:
Constructivist learning environment in a cloud
Gregor Anželj:
Implementacija spletnega iskalnika izobraževalnih programov
Katja Skubic, Davor Zupan, Drožđek Sara, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Z računalniško-izobraževalno igro po sledeh Atlantide ter po osnovnih poteh programiranja funkcij in procedur
Tajda Štrukelj, Maja Šušteršič, Gorazd Vasiljević, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Otov indeks - izobraževalna računalniška igra
Ida Femc, Sara Ferlin, Klaudija Humar, Sabina Perenič, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Sezuti maček - Izobraževalna računalniška igra za učenje dveh algoritmov: urejanje z izbiranjem in urejanje z mehurčki
Lucija Žnidarič, Aleša Žandar, Tadej Bogataj, Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Skrivnostni Surini
Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Achieving teachers' competences in the serious game design process
Mateja Bevčič:
Uporaba nalog s tekmovanja Bober za poučevanje računalništva v osnovni šoli
Tajda Štrukelj:
Učne analitike v izobraževanju
Irena Mrak Merhar:
Računalniška izobraževanja v formalnem in neformalnem izobraževanju
Jože Rugelj:
Serious computer games in computer science education
Radovan Krajnc, Jože Rugelj, Matjaž Debevc:
Preverjanje razumevanja računalniških konceptov s pomočjo Neopiagetove teorije, testov in razmišljanja naglas
Christin Kleinsorgen, Evelyn Steinberg, Rudolf Dömötör, Jelka Zabavnik Piano, Jože Rugelj, Mira Mandoki, Lada Radin:
The SOFTVETS competence model
Jože Rugelj, Matej Zapušek:
Innovative and flexible forms of teaching and learning with information and communication technologies
Mateja Strnad, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj:
Aktivne oblike študija in vrstniško ocenjevanje v visokem šolstvu
Carlos Vaz de Carvalho, Janne Salonen, Kari Björn, Sven Knockaert, Roel Van Steenberghe, Luk Schoofs, Jože Rugelj, Jose L. Marzo:
European study programme for advanced networking technologies
Jose L. Marzo, Carlos Vaz de Carvalho, Luk Schoofs, Roel Van Steenberghe, Sven Knockaert, Janne Salonen, Jože Rugelj:
European study programme for advanced networking technologies (ESPANT)
Julija Lapuh Bele, Jože Rugelj:
Comparing learning results of web based and traditional learning students
Matej Zapušek, Jože Rugelj:
Learning programming with serious games
Danial Hooshyar, Rodina Binti Ahmad, Ram Gopal Raj, Mohd Hairul Nizam Md Nasir, Moslem Yousefi Yousefi, Shi-Jinn Horng, Jože Rugelj:
A flowchart-based multi-agent system for assisting novice programmers with problem solving activities
Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu
Izzivi in priložnosti uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu na področju naravoslovja, tehnologije in matematike
Jože Rugelj, Maria Lapina:
Game design based learning of programming
Anja Luštek, Sanja Jedrinović, Jože Rugelj:
Supporting teachers in higher education for didactic use of the learning environment moodle
Carlos Vaz de Carvalho, Špela Cerar, Jože Rugelj, Hariklia Tsalapatas, Olivier Heidmann:
Addressing the gender gap in computer programming through the design and development of serious games