izpis_h1_title_alt

Uporabnost nadgrajene resničnosti v izobraževanju
ID Sečkar, Sandi (Avtor), ID Rugelj, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5946/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Živimo v svetu, ki je prežet s hitro napredujočo tehnologijo. Ena izmed novejših vrst tehnologije je nadgrajena resničnost, njena temeljna funkcija pa je združevanje resničnih in računalniško generiranih podatkov v fizičnem svetu. To združevanje mora ponujati neko stopnjo interaktivnosti v realnem času, veljati pa mora tudi, da so ustvarjeni navidezni objekti poravnani glede na orientacijo realnega sveta. V diplomski nalogi smo predstavili nadgrajeno resničnost in pogledali, kakšne možnosti nam ta potencialno prinaša v šolsko okolje. Poiskali smo morebitne težave, na katere lahko naletimo, ko želimo nadgrajeno resničnost uporabiti pri učni uri. Za nekatere obstoječe aplikacije z nadgrajeno resničnostjo smo raziskali, če jih je možno uporabiti kot večpredstavno učno gradivo. Kot kriterije za primernost uporabe smo uporabili Mayerjeva načela za oblikovanje večpredstavnih učnih gradiv in sestavili učno pripravo za uro računalništva, kamor je za namen učenja z večpredstavnostjo vključena uporaba nadgrajene resničnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nadgrajena resničnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110578 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12587593 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2019
Število ogledov:1176
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Applicability of augmented reality in education
Izvleček:
We live in a world full of fast evolving technology. One of the newer types of technology is augmented reality. The basic function of augmented reality is its ability to link reality with virtual elements and present them in a reality environment. The combination needs to offer a certain level of interactivity in real time. Lastly, added virtual objects need to seamlessly blend with a real environment in 3-D. Diploma thesis provides an introduction of augmented reality, its possibilities for education and its potencial problems. We explored the usability of augmented reality for multimedia learning, using Mayer's principles for guidelines. We also wrote a preparation for one of the learning topics of computer science class where students use augmented reality for the purpose of multimedia learning.

Ključne besede:augmented reality

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj