izpis_h1_title_alt

Analiza in vrednotenje spletnih orodij za sprotno preverjanje znanja
ID Zgonc Možina, Ana (Avtor), ID Rugelj, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5541/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V procesu šolanja dajejo učitelji vedno večji poudarek na kvalitetno izvedbo formativnega preverjanja znanja med učnim procesom, da bi lahko zbirali informacije o znanju, ki so namenjene učencem in tudi njim samim. To je lahko dobra pomoč za učinkovitejše vodenje pouka in pridobivanje novega znanja na drugačen način. Proces formativnega preverjanja znanja pa je lahko še učinkovitejši, če pri njem uporabimo dostopna digitalna orodja in spletne aplikacije. V prvem delu magistrske naloge smo opredelili formativno preverjanje znanja, pogledali pogoje, ki morajo biti izpolnjeni za tako preverjanje znanja, predstavili njegove oblike ter prednosti in slabosti, utemeljili pomembnost povratne informacije pri formativnem preverjanju znanja ter opisali formativno preverjanje znanja v nekaterih državah. V drugem delu magistrske naloge pa smo predstavili izbor digitalnih orodij in spletnih aplikacij, ki nam lahko služijo kot pripomoček pri formativnem preverjanju znanja pri delu z učenci v razredu. Nato smo predstavili in opisali kriterije za vrednotenje digitalnih orodij in spletnih aplikacij. Z njihovo pomočjo smo analizirali digitalna orodja in spletne aplikacije ter jih ovrednotili. Na podlagi analize in vrednotenja omenjenega nabora orodij za sprotno preverjanje znanja smo ugotavljali ključne razlike v uporabni vrednosti omenjenih orodij za formativno preverjanje znanja z učenci v razredu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Formativno preverjanje znanja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105942 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12259401 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.01.2019
Število ogledov:1677
Število prenosov:169
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis and evaluation of online tools to embedded assessment
Izvleček:
In the process of schooling teachers have placed increasingly greater stress on the qualitative performance of formative assessment during the teaching process in order to gather information about knowledge, meant for both pupils and teachers. It can serve as a good help for more efficiently organised lessons and gaining knowledge in a different way. The process of formative assessment can, however, be even more effective if available digital tools or online applications are used. Formative assessment was defined in the first part of my master’s degree thesis, we looked at conditions that must be completed for such assessment, presented its forms, his advantages and disadvantages, and justify the importance of feedback when assessing formatively and described its function in different countries. In the second part of the master’s degree thesis the selection of digital tools and online applications was presented. They can be used as a teaching accessory when formative assessment is used at work with pupils in a classroom. After that we presented and described criteria for evaluating digital tools and online applications. After that were presented and described and were later also used to analyse them. Based on the analysis and evaluation of the aforementioned set of tools for the on-going assessment, the key differences in the utility value of the mentioned tools for formative assessment with pupils in a classroom were established.

Ključne besede:Formative assessment

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj