Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (35)

  1. Paulič Klara: Matematična slikanica o številu nič kot didaktični pripomoček v 1. razredu osnovne šole
  2. Neja Brlogar: Vloga dejavnosti z dinamičnimi didaktičnimi pripomočki pri razvoju številskih predstav v 2. in 3. razredu osnovne šole
  3. Neža Lumpert: Nadarjeni učenci pri pouku matematike v 4. in 5. razredu osnovne šole pri pouku na daljavo
  4. Metka Simončič: Vloga konkretnih ponazoril pri razumevanju algoritma pisnega deljenja v javni in Montessori osnovni šoli
  5. Nastja Bozovičar: Uporaba Montessori materiala pri matematiki na razredni stopnji v javni osnovni šoli
  6. Polona Mlinar: Vpliv učnih stilov na rezultate uporabe interaktivne table pri pouku matematike v 7. razredu osnovne šole
  7. Petra Burkeljca: Zmotne predstave tretješolcev in petošolcev o geometrijskih likih in telesih
  8. Ana Oblak: Razvijanje algebraičnega mišljenja pri učencih 1. razreda
  9. Klavdija Ogrinec: Pomen vodenega reševanja matematičnih problemov z življenjsko situacijo v 4. razredu
  10. Andreja Vidervol: Stališča učiteljev do ustvarjalnega poučevanja matematike v 5. razredu osnovne šole
  11. Tina Štupar: Načini dela pri dopolnilnem pouku matematike od 2. do 5. razreda
  12. Mateja Železnik: Učiteljeva in učenčeva stališča do matematičnih nalog pri dodatnem pouku matematike od tretjega do petega razreda
  13. Martina Salamon: Formativno spremljanje znanja pri matematiki
  14. Anja Novak: Matematična slikanica o merjenju didaktični pripomoček v 1. razredu
  15. Tjaša Mirtič: Usposobljenost učiteljev 1. in 5. razreda osnovne šole za poučevanje matematike na daljavo
  16. Ana Strasner: Formativno spremljanje učencev pri pouku matematike v drugem in petem razredu osnovne šole
  17. Urša Korbar: Vpliv direktnega in indirektnega pouka na komunikacijo pri pouku matematike v kombiniranem oddelku
  18. Maja Zakrajšek: Prostorske predstave pri matematiki v 5. razredu
  19. Maja Zagradišnik: Znanje učencev pri aritmetiki v prvem razredu osnovne šole
  20. Tjaša Skvarča: Neformalno znanje o pisnem deljenju pri učencih tretjega in četrtega razreda osnovne šole
  21. Nina Marolt: Razumevanje matematičnih besedilnih nalog pri učencih 2., 3., in 4. razredov osnovne šole
  22. Valentina Slopšek: Prepoznavanje in uporaba geometrije in merjenja v naravi
  23. Uršula Jaklič Žagar: Vloga stotičnega kvadrata pri raziskovanju zaporedij števil v 3. razredu osnovne šole
  24. Petra Leskovec: Povezovanje matematike in likovne umetnosti v 3. razredu osnovne šole
  25. Katja Kugonič: Primerjava namizne didaktične in računalniške didaktične igre kot metodi utrjevanja znanja pri matematiki
  26. Darja Požun: Vključevanje matematičnih vsebin v pouk športa v 3. razredu
  27. Marina Klačinski: Vrstniško učenje pri matematiki
  28. Albulena Gashi: Vloga didaktičnih pripomočkov pri učenju in poučevanju množenja in deljenja v 2. razredu osnovne šole na Kosovem
  29. Lucija Gregorc: Pouk matematike v naravi v 1. razredu osnovne šole
  30. Tjaša Ivančič: Matematična slikanica o geometrijskih likih kot didaktični pripomoček v 1. razredu
  31. Sara Smrkolj: Analiza zahtevnosti učnih vsebin pri matematiki v 5. razredu
  32. Anja Strle: Obravnava ravninskih geometrijskih elementov in vidika neskončnosti v četrtem razredu s pomočjo statičnih in dinamičnih didaktičnih pripomočkov
  33. Anja Vaupotič: Strategije reševanja geometrijskih problemov o zaporedjih in oblikovanje posplošitev pri učencih 5. razreda
  34. Karin Močnik: Medpredmetne povezave z matematiko v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  35. Martina Frantar: Razvoj prostorske predstavljivosti skozi likovno umetnost in matematiko

Diplomska dela (13)

  1. Maja Klemenčič: Uporaba računalniškega programa "Postani matematični mojster" pri pouku matematike
  2. Simona Jamšek: Strategije reševanja nalog pisnega deljenja v 5. razredu osnovne šole
  3. Ana Slapar: Razumevanje računskih operacij pri drugošolcih
  4. Maruša Ferjan: Primerjava reševanja matematičnega problema o vzorcih v 3. in 5. razredu
  5. Staša Juršič: Strategije reševanja problemov v 4. razredu osnovne šole
  6. Katja Mrak: Vloga števila nič v različnih kontekstih
  7. Maja Vegelj: Konstruktivistični pristop pri poučevanju delov celote in uvajanju v ulomke
  8. Viktorija Praštalo: Primerjava znanja poštevanke učencev Slovenije in Bosne in Hercegovine
  9. Mojca Berus: Posploševanje pri reševanju problema iz obsega
  10. Vesna Mlakar: Fleksibilna diferenciacija pri matematiki na razredni stopnji
  11. Lidija Gačnik: Raziskujemo polovico
  12. Sanja Prosen: Matematične domače naloge na razredni stopnji
  13. Katja Primožič: Uporaba grafičnih reprezentacij pri matematiki na razredni stopnji

Druga dela (8)

  1. Tatjana Hodnik, Vida Manfreda Kolar: Problem solving and problem posing: from conceptualisationto implementation in the mathematics classroom
  2. Vida Manfreda Kolar, Tatjana Hodnik Čadež: An analysis of the role of didactic material for teaching and learning of mathematical concept
  3. Vida Manfreda Kolar: Representations of addition and subtraction problems among preschool children
  4. Specialne didaktike
  5. Vida Manfreda Kolar: Razvoj pojma število pri predšolskem otroku
  6. Vida Manfreda Kolar, Eda Vula, Tatjana Hodnik Čadež: Razumevanje reprezentacij o ulomkih pri študentih razrednega pouka v Sloveniji in na Kosovu
  7. Vida Manfreda Kolar, Tatjana Hodnik: Mathematical literacy from the perspective of solving contextual problems
  8. Tatjana Hodnik, Vida Manfreda Kolar: Možnosti vpeljevanja Fermijevih problemov v poučevanje pri razvijanju matematične pismenosti