Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Branka Antunović:
Development of geometrical thinking in primary school through cognitive apprehension
Magistrska dela (38)
Paulič Klara:
Matematična slikanica o številu nič kot didaktični pripomoček v 1. razredu osnovne šole
Neja Brlogar:
Vloga dejavnosti z dinamičnimi didaktičnimi pripomočki pri razvoju številskih predstav v 2. in 3. razredu osnovne šole
Neža Lumpert:
Nadarjeni učenci pri pouku matematike v 4. in 5. razredu osnovne šole pri pouku na daljavo
Metka Simončič:
Vloga konkretnih ponazoril pri razumevanju algoritma pisnega deljenja v javni in Montessori osnovni šoli
Nastja Bozovičar:
Uporaba Montessori materiala pri matematiki na razredni stopnji v javni osnovni šoli
Polona Mlinar:
Vpliv učnih stilov na rezultate uporabe interaktivne table pri pouku matematike v 7. razredu osnovne šole
Petra Burkeljca:
Zmotne predstave tretješolcev in petošolcev o geometrijskih likih in telesih
Ana Oblak:
Razvijanje algebraičnega mišljenja pri učencih 1. razreda
Klavdija Ogrinec:
Pomen vodenega reševanja matematičnih problemov z življenjsko situacijo v 4. razredu
Andreja Vidervol:
Stališča učiteljev do ustvarjalnega poučevanja matematike v 5. razredu osnovne šole
Tina Štupar:
Načini dela pri dopolnilnem pouku matematike od 2. do 5. razreda
Mateja Železnik:
Učiteljeva in učenčeva stališča do matematičnih nalog pri dodatnem pouku matematike od tretjega do petega razreda
Martina Salamon:
Formativno spremljanje znanja pri matematiki
Anja Novak:
Matematična slikanica o merjenju didaktični pripomoček v 1. razredu
Tjaša Mirtič:
Usposobljenost učiteljev 1. in 5. razreda osnovne šole za poučevanje matematike na daljavo
Ana Strasner:
Formativno spremljanje učencev pri pouku matematike v drugem in petem razredu osnovne šole
Urša Korbar:
Vpliv direktnega in indirektnega pouka na komunikacijo pri pouku matematike v kombiniranem oddelku
Maja Zakrajšek:
Prostorske predstave pri matematiki v 5. razredu
Maja Zagradišnik:
Znanje učencev pri aritmetiki v prvem razredu osnovne šole
Tjaša Skvarča:
Neformalno znanje o pisnem deljenju pri učencih tretjega in četrtega razreda osnovne šole
Nina Marolt:
Razumevanje matematičnih besedilnih nalog pri učencih 2., 3., in 4. razredov osnovne šole
Valentina Slopšek:
Prepoznavanje in uporaba geometrije in merjenja v naravi
Uršula Jaklič Žagar:
Vloga stotičnega kvadrata pri raziskovanju zaporedij števil v 3. razredu osnovne šole
Petra Leskovec:
Povezovanje matematike in likovne umetnosti v 3. razredu osnovne šole
Katja Kugonič:
Primerjava namizne didaktične in računalniške didaktične igre kot metodi utrjevanja znanja pri matematiki
Darja Požun:
Vključevanje matematičnih vsebin v pouk športa v 3. razredu
Marina Klačinski:
Vrstniško učenje pri matematiki
Albulena Gashi:
Vloga didaktičnih pripomočkov pri učenju in poučevanju množenja in deljenja v 2. razredu osnovne šole na Kosovem
Lucija Gregorc:
Pouk matematike v naravi v 1. razredu osnovne šole
Tjaša Ivančič:
Matematična slikanica o geometrijskih likih kot didaktični pripomoček v 1. razredu
Sara Smrkolj:
Analiza zahtevnosti učnih vsebin pri matematiki v 5. razredu
Anja Strle:
Obravnava ravninskih geometrijskih elementov in vidika neskončnosti v četrtem razredu s pomočjo statičnih in dinamičnih didaktičnih pripomočkov
Anja Vaupotič:
Strategije reševanja geometrijskih problemov o zaporedjih in oblikovanje posplošitev pri učencih 5. razreda
Karin Močnik:
Medpredmetne povezave z matematiko v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Martina Frantar:
Razvoj prostorske predstavljivosti skozi likovno umetnost in matematiko
Jana Stele:
Razumevanje pomena enačaja v postopku reševanja enačb med učenci 5. razreda
Petra Draksler:
Družabne igre v vlogi didaktičnega pripomočka pri pouku matematike
Katja Šuštaršič:
Vloga sodelovalnega učenja pri utrjevanju matematike v 4. razredu osnovne šole
Diplomska dela (13)
Maja Klemenčič:
Uporaba računalniškega programa "Postani matematični mojster" pri pouku matematike
Simona Jamšek:
Strategije reševanja nalog pisnega deljenja v 5. razredu osnovne šole
Ana Slapar:
Razumevanje računskih operacij pri drugošolcih
Maruša Ferjan:
Primerjava reševanja matematičnega problema o vzorcih v 3. in 5. razredu
Staša Juršič:
Strategije reševanja problemov v 4. razredu osnovne šole
Katja Mrak:
Vloga števila nič v različnih kontekstih
Maja Vegelj:
Konstruktivistični pristop pri poučevanju delov celote in uvajanju v ulomke
Viktorija Praštalo:
Primerjava znanja poštevanke učencev Slovenije in Bosne in Hercegovine
Mojca Berus:
Posploševanje pri reševanju problema iz obsega
Vesna Mlakar:
Fleksibilna diferenciacija pri matematiki na razredni stopnji
Lidija Gačnik:
Raziskujemo polovico
Sanja Prosen:
Matematične domače naloge na razredni stopnji
Katja Primožič:
Uporaba grafičnih reprezentacij pri matematiki na razredni stopnji
Druga dela (8)
Tatjana Hodnik, Vida Manfreda Kolar:
Problem solving and problem posing: from conceptualisationto implementation in the mathematics classroom
Vida Manfreda Kolar, Tatjana Hodnik:
An analysis of the role of didactic material for teaching and learning of mathematical concept
Vida Manfreda Kolar:
Representations of addition and subtraction problems among preschool children
Specialne didaktike
Vida Manfreda Kolar:
Razvoj pojma število pri predšolskem otroku
Vida Manfreda Kolar, Eda Vula, Tatjana Hodnik:
Razumevanje reprezentacij o ulomkih pri študentih razrednega pouka v Sloveniji in na Kosovu
Vida Manfreda Kolar, Tatjana Hodnik:
Mathematical literacy from the perspective of solving contextual problems
Tatjana Hodnik, Vida Manfreda Kolar:
Možnosti vpeljevanja Fermijevih problemov v poučevanje pri razvijanju matematične pismenosti