Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (28)
Anja Božnar:
Socialna anksioznost med mladostniki splošne in športne gimnazije
Manca Selak:
Rezilientnost družin otrok in mladostnikov z avtističnimi motnjami
Sonja Štefanič:
Inkluzija otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju v večinske osnovnošolske izobraževalne programe
Mirjam Selšek Štanta:
Internalizirane čustveno-vedenjske težave otrok in mladostnikov skozi oči izbranih strokovnih delavcev različnih vzgojno-izobraževalnih institucij po Sloveniji
Katja Šercer:
Povezava socialne anksioznosti z uživanjem alkohola med študenti v Sloveniji
Tina Koren:
Vloga socialnega pedagoga z znanjem iz montessori pedagogike pri prepoznavanju in reševanju problematike anksioznega otroka
Eva Senica:
Doživljanje svetovalnega odnosa v spletnem svetovanju
Lea Potokar:
Stres in poklicna izgorelost vzgojiteljev_ic v vzgojnih in stanovanjskih skupinah
Daša Grbec:
Odzivi na moteče vedenje pri vodenju skupine
Jasmina Hatić:
Izpostavljenost strokovnih delavcev agresivnemu vedenju posameznikov z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Andreja Semenič:
Čuječnost v supervizijskem procesu
Andreja Semenič:
Čuječnost v supervizijskem procesu
Kaja Plohl:
Pogledi logopedov na vzpostavljanje partnerstva s starši
Tjaša Kramar:
Načini spoprijemanja pedagoških delavcev z izkušnjo nasilja, povzročeno s strani učencev in dijakov
Anja Šuligoj:
Vloga primarnega okolja pri pojavu agresivnega vedenja in eksternalizirane motnje vedenja
Andreja Pavlovčič:
Psihosocialna svetovalnica za študente Univerze v Ljubljani
Mateja Andrinek:
Vpliv skupinske dinamike na nasilje v razredu
Pija Florjančič:
Strategije spoprijemanja s stresom pri pedagoškem delu v vzgojnem zavodu
Neža Kernel:
Zaljubljenost in psihosocialne stiske mladostnic
Alisa Selan:
Doživljanja staršev otrok z učnimi težavami
Veronika Rogelj:
Otrok z Aspergerjevim sindromom v glasbeni šoli
Sandra Erčulj:
Skrb zase med študenti in praktiki socialne pedagogike in socialnega dela
Jula Justina Čobanović:
Poklicna izgorelost in pomen supervizije pri učiteljih razrednega pouka
Neža Sušnik:
Soočanje vzgojiteljev v vzgojnih zavodih z agresijo otrok in mladostnikov
Eva Remec:
Praznovanja v vzgojnih zavodih
Eva Plut:
Delo svetovalcev v psihosocialnih svetovalnicah na pedagoških fakultetah v Sloveniji v času epidemije Covid-19
Anja Ćorić:
Supervizija kot metoda preprečevanja poklicne izgorelosti pri pedagoških delavcih
Anja Bortek:
Stališča vzgojiteljev do participacije mladostnikov v slovenskih strokovnih centrih
Diplomska dela (28)
Tjaša Turšič:
Agresivni otrok in njegova sprejetost v vrtcu
Jerneja Traven:
Odnos med otrokom in očetom po ločitvi
Kristina Cerar:
Vedenjsko težavni otroci
Polona Kunstelj:
Vključevanje otrok z ADHD (primankljajem pozornosti in motnjo hiperaktivnosti) v vrtec
Anja Mihevc:
Pedagoški delavci v vzgojnih zavodih o konfliktih in mediaciji
Jolanda Vehar:
Razvoj avtonomnosti in discipliniranje malčka
Metka Jagodic:
Pomembnost očetove prisotnosti in odločitve za očetovstvo
Saraja Hribernik:
Model sodelovanja s starši - "Tagesgruppe" (nemški primer in pomen za prakso v Sloveniji)
Anja Žavbi:
Spoprijemanje s hiperkinetično motnjo pri otroku
Anja Pinter:
Stališča vzgojiteljic do vpliva vrtca na čustveni razvoj malčkov
Tjaša Pikl:
Primerjava stališč do sebe med dijaki športniki in nešportniki I. gimnazije v Celju
Marko Kerovec:
Pomen in uporabnost nebesedne komunikacije v medosebnem stiku
Nina Horvat:
Stališča in izkušnje vzgojitelja na področju agresivnega vedenja predšolskih otrok
Dijana Jagodić:
Konstrukt sreče v postmoderni družbi
Petra Brkić:
Sistemski pristop k vedenjskim težavam v osnovni šoli
Andreja Rančigaj:
Primerjava med psihoterapijo in socialno pedagogiko z vidika (doseženih) sprememb
Katja Begelj:
Uporaba čuječnosti pri konfliktih v alkoholni družini
Tanja Čufer:
Komunikacijske spretnosti in zadovoljstvo staršev z besedno komunikacijo vzgojiteljev
Andreja Simčič:
Odzivi vzgojiteljic na moteče vedenje otrok v vrtcu
Maja Štampar:
Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela z njimi
Nataša Hauzer:
Refleksija dela na doživljajskem igrišču v Mariboru
Veronika Rogelj:
Uporabnost strukturiranih tehnik umetnostne terapije pri socialno pedagoškem delu z mladostniki v vzgojnem zavodu
Matija Perovšek:
Norme v skupinah mladostnikov s čustvenimi, vedenjskimi in socialnimi motnjami
Daša Grbec:
Pričakovanja staršev do strokovnih delavcev v izbrani osnovni šoli
Mateja Zupančič:
Svetovalni delavci o vlogi družine pri agresivnem vedenju otroka
Nika Bošnjak:
Teoretični modeli obsesivno-kompulzivne motnje in praktikov pogled nanje
Nadja Arhar:
Uporaba čuječnosti pri delu z otroki v osnovni šoli
Daša Bitenc:
Figuralism in Expressionism and in Brutus Art
Druga dela (9)
Tomaž Vec:
Supervisor: minority and minority facilitator
Tomaž Vec:
Moteče vedenje
Tomaž Vec:
Communication with adolescents
Tomaž Vec:
How to increase disruptive behaviour in the classroom?
Tomaž Vec:
Teoriji socialne identitete in samokategorizacije
Tomaž Vec:
Dejavniki učinkovite komunikacije in komunikacijski zakoni
Tomaž Vec:
Specifične komunikacijske tehnike v svetovalno-terapevtski praksi
Tomaž Vec:
Moteče vedenje: ozadja in osnovni dejavniki, ki nanj vplivajo
Boštjan Vidmar, Tomaž Vec:
Osnove dobre komunikacije z otroki in njihovimi starši