Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (26)

  1. Anja Božnar: Socialna anksioznost med mladostniki splošne in športne gimnazije
  2. Manca Selak: Rezilientnost družin otrok in mladostnikov z avtističnimi motnjami
  3. Sonja Štefanič: Inkluzija otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju v večinske osnovnošolske izobraževalne programe
  4. Mirjam Selšek Štanta: Internalizirane čustveno-vedenjske težave otrok in mladostnikov skozi oči izbranih strokovnih delavcev različnih vzgojno-izobraževalnih institucij po Sloveniji
  5. Tina Koren: Vloga socialnega pedagoga z znanjem iz montessori pedagogike pri prepoznavanju in reševanju problematike anksioznega otroka
  6. Eva Senica: Doživljanje svetovalnega odnosa v spletnem svetovanju
  7. Lea Potokar: Stres in poklicna izgorelost vzgojiteljev_ic v vzgojnih in stanovanjskih skupinah
  8. Daša Grbec: Odzivi na moteče vedenje pri vodenju skupine
  9. Jasmina Hatić: Izpostavljenost strokovnih delavcev agresivnemu vedenju posameznikov z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  10. Andreja Semenič: Čuječnost v supervizijskem procesu
  11. Andreja Semenič: Čuječnost v supervizijskem procesu
  12. Kaja Plohl: Pogledi logopedov na vzpostavljanje partnerstva s starši
  13. Tjaša Kramar: Načini spoprijemanja pedagoških delavcev z izkušnjo nasilja, povzročeno s strani učencev in dijakov
  14. Anja Šuligoj: Vloga primarnega okolja pri pojavu agresivnega vedenja in eksternalizirane motnje vedenja
  15. Andreja Pavlovčič: Psihosocialna svetovalnica za študente Univerze v Ljubljani
  16. Mateja Andrinek: Vpliv skupinske dinamike na nasilje v razredu
  17. Pija Florjančič: Strategije spoprijemanja s stresom pri pedagoškem delu v vzgojnem zavodu
  18. Neža Kernel: Zaljubljenost in psihosocialne stiske mladostnic
  19. Alisa Selan: Doživljanja staršev otrok z učnimi težavami
  20. Veronika Rogelj: Otrok z Aspergerjevim sindromom v glasbeni šoli
  21. Sandra Erčulj: Skrb zase med študenti in praktiki socialne pedagogike in socialnega dela
  22. Jula Justina Čobanović: Poklicna izgorelost in pomen supervizije pri učiteljih razrednega pouka
  23. Neža Sušnik: Soočanje vzgojiteljev v vzgojnih zavodih z agresijo otrok in mladostnikov
  24. Eva Remec: Praznovanja v vzgojnih zavodih
  25. Eva Plut: Delo svetovalcev v psihosocialnih svetovalnicah na pedagoških fakultetah v Sloveniji v času epidemije Covid-19
  26. Anja Ćorić: Supervizija kot metoda preprečevanja poklicne izgorelosti pri pedagoških delavcih

Diplomska dela (28)

  1. Tjaša Turšič: Agresivni otrok in njegova sprejetost v vrtcu
  2. Jerneja Traven: Odnos med otrokom in očetom po ločitvi
  3. Kristina Cerar: Vedenjsko težavni otroci
  4. Polona Kunstelj: Vključevanje otrok z ADHD (primankljajem pozornosti in motnjo hiperaktivnosti) v vrtec
  5. Anja Mihevc: Pedagoški delavci v vzgojnih zavodih o konfliktih in mediaciji
  6. Jolanda Vehar: Razvoj avtonomnosti in discipliniranje malčka
  7. Metka Jagodic: Pomembnost očetove prisotnosti in odločitve za očetovstvo
  8. Saraja Hribernik: Model sodelovanja s starši - "Tagesgruppe" (nemški primer in pomen za prakso v Sloveniji)
  9. Anja Žavbi: Spoprijemanje s hiperkinetično motnjo pri otroku
  10. Anja Pinter: Stališča vzgojiteljic do vpliva vrtca na čustveni razvoj malčkov
  11. Tjaša Pikl: Primerjava stališč do sebe med dijaki športniki in nešportniki I. gimnazije v Celju
  12. Marko Kerovec: Pomen in uporabnost nebesedne komunikacije v medosebnem stiku
  13. Nina Horvat: Stališča in izkušnje vzgojitelja na področju agresivnega vedenja predšolskih otrok
  14. Dijana Jagodić: Konstrukt sreče v postmoderni družbi
  15. Petra Brkić: Sistemski pristop k vedenjskim težavam v osnovni šoli
  16. Andreja Rančigaj: Primerjava med psihoterapijo in socialno pedagogiko z vidika (doseženih) sprememb
  17. Katja Begelj: Uporaba čuječnosti pri konfliktih v alkoholni družini
  18. Tanja Čufer: Komunikacijske spretnosti in zadovoljstvo staršev z besedno komunikacijo vzgojiteljev
  19. Andreja Simčič: Odzivi vzgojiteljic na moteče vedenje otrok v vrtcu
  20. Maja Štampar: Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela z njimi
  21. Nataša Hauzer: Refleksija dela na doživljajskem igrišču v Mariboru
  22. Veronika Rogelj: Uporabnost strukturiranih tehnik umetnostne terapije pri socialno pedagoškem delu z mladostniki v vzgojnem zavodu
  23. Matija Perovšek: Norme v skupinah mladostnikov s čustvenimi, vedenjskimi in socialnimi motnjami
  24. Daša Grbec: Pričakovanja staršev do strokovnih delavcev v izbrani osnovni šoli
  25. Mateja Zupančič: Svetovalni delavci o vlogi družine pri agresivnem vedenju otroka
  26. Nika Bošnjak: Teoretični modeli obsesivno-kompulzivne motnje in praktikov pogled nanje
  27. Nadja Arhar: Uporaba čuječnosti pri delu z otroki v osnovni šoli
  28. Daša Bitenc: Figuralism in Expressionism and in Brutus Art

Druga dela (10)

  1. Tomaž Vec: Supervisor: minority and minority facilitator
  2. Tomaž Vec: Moteče vedenje
  3. Tomaž Vec: Communication with adolescents
  4. Tomaž Vec: How to increase disruptive behaviour in the classroom?
  5. Tomaž Vec: Teoriji socialne identitete in samokategorizacije
  6. Tomaž Vec: Dejavniki učinkovite komunikacije in komunikacijski zakoni
  7. Tomaž Vec: Specifične komunikacijske tehnike v svetovalno-terapevtski praksi
  8. Tomaž Vec: Agresivni otroci in mladostniki v skupini
  9. Tomaž Vec: Moteče vedenje: ozadja in osnovni dejavniki, ki nanj vplivajo
  10. Boštjan Vidmar, Tomaž Vec: Osnove dobre komunikacije z otroki in njihovimi starši