izpis_h1_title_alt

Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela z njimi : diplomsko delo
ID Štampar, Maja (Avtor), ID Lipec-Stopar, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vec, Tomaž (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2132/1/Maja_%C5%A0tampar%2C_DIPLOMSKA_NALOGA%2C_UNI%2DLJ%2DPEF.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:moteče vedenje, strategije pomoči
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Štampar]
Leto izida:2014
Št. strani:78 str.
PID:20.500.12556/RUL-29106 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.922.76-056.49(043.2)
COBISS.SI-ID:10056777 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1305
Število prenosov:324
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj