izpis_h1_title_alt

Stališča vzgojiteljev do participacije mladostnikov v slovenskih strokovnih centrih : magistrsko delo
ID Bortek, Anja (Avtor), ID Vec, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,21 MB)
MD5: 3F5163EFD0C67D954584B4F007F1AECB

Izvleček
Magistrska naloga obravnava stališča in razmišljanja vzgojiteljev, zaposlenih v strokovnih centrih, o participaciji otrok in mladostnikov v vzgojnih in stanovanjskih skupinah. V teoretičnem delu opredelim strokovne centre, problematiko in namen tamkajšnjega bivanja mladostnikov ter predstavim delo vzgojiteljev. Nato definiram načelo participacije v pedagoški stroki, predstavim nekaj modelov, ki nam lahko pomagajo pri evalvaciji pogojev in dejanske vključenosti otrok in mladostnikov. Nato se usmerim v participacijo v strokovnih centrih ter naredim kratek pregled raziskav o participaciji znotraj institucionalne oskrbe z vidika otrok in mladostnikov ter strokovnjakov. Empirični del temelji na raziskovalnem pristopu kvalitativne raziskave. Naredila sem 10 intervjujev z vzgojitelji, zaposlenimi v različnih strokovnih centrih, in raziskovala, kako razumejo načelo participacije v kontekstu strokovnih centrov ter kako ocenjujejo uporabo tega načela v praksi. Ugotovitve, pridobljene s polstrukturiranimi intervjuji, kažejo, da so vzgojitelji v strokovnih centrih seznanjeni z načelom participacije, mu dajejo veliki pomen, vendar se v praksi srečujejo s številnimi ovirami in izzivi, ki omejujejo izvajanje participativnega načela pri vsakodnevnem delu z otroki in mladostniki.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:strokovni centri, mladostniki s čustveno-vedenjskimi težavami, vzgojitelji, participacija, vzgojni zavodi
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Bortek
Leto izida:2024
Št. strani:35 str.
PID:20.500.12556/RUL-164708 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:364-54(043.2)
COBISS.SI-ID:214547715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.11.2024
Število ogledov:100
Število prenosov:14
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Educators' Attitudes towards Participation of Adolescents in Slovenian Residential Care Centres
Izvleček:
The master's thesis explores the views and thoughts of educators working in slovenian residential care centres on the participation of adolescents placed in residential care groups. In the theoretical part, I define residential care centres, the issues and purpose of the residence of adolescents placed there and present the work and the role of educators. Then I define the principle of participation in the pedagogical profession and present some models that can help us evaluate the conditions and actual involvement of children and adolescents. Next, I focus on participation in the context of residential care centres and provide a brief overview of research on participation within institutional care from the perspectives of both children and adolescents and professionals. In the empirical part, I used a qualitative research approach. I conducted 10 interviews with educators employed in various residential care centres and explored how they understand the principle of participation in the context of residential care centres and how they assess the application of this principle in practice. Findings obtained through semi-structured interviews indicate that educators in professional centres understand the principle of participation, attach great importance to it, but encounter numerous barriers and challenges in practice.

Ključne besede:residential care centres, adolescents with emotional and behavioral difficulties, participation, educators

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj