Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (28)
Anja Božnar:
Socialna anksioznost med mladostniki splošne in športne gimnazije
Manca Selak:
Rezilientnost družin otrok in mladostnikov z avtističnimi motnjami
Sonja Štefanič:
Inkluzija otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju v večinske osnovnošolske izobraževalne programe
Mirjam Selšek Štanta:
Internalizirane čustveno-vedenjske težave otrok in mladostnikov skozi oči izbranih strokovnih delavcev različnih vzgojno-izobraževalnih institucij po Sloveniji
Katja Šercer:
Povezava socialne anksioznosti z uživanjem alkohola med študenti v Sloveniji
Tina Koren:
Vloga socialnega pedagoga z znanjem iz montessori pedagogike pri prepoznavanju in reševanju problematike anksioznega otroka
Eva Senica:
Doživljanje svetovalnega odnosa v spletnem svetovanju
Lea Potokar:
Stres in poklicna izgorelost vzgojiteljev_ic v vzgojnih in stanovanjskih skupinah
Daša Grbec:
Odzivi na moteče vedenje pri vodenju skupine
Jasmina Hatić:
Izpostavljenost strokovnih delavcev agresivnemu vedenju posameznikov z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Andreja Semenič:
Čuječnost v supervizijskem procesu
Andreja Semenič:
Čuječnost v supervizijskem procesu
Kaja Plohl:
Pogledi logopedov na vzpostavljanje partnerstva s starši
Tjaša Kramar:
Načini spoprijemanja pedagoških delavcev z izkušnjo nasilja, povzročeno s strani učencev in dijakov
Anja Šuligoj:
Vloga primarnega okolja pri pojavu agresivnega vedenja in eksternalizirane motnje vedenja
Andreja Pavlovčič:
Psihosocialna svetovalnica za študente Univerze v Ljubljani
Mateja Andrinek:
Vpliv skupinske dinamike na nasilje v razredu
Pija Florjančič:
Strategije spoprijemanja s stresom pri pedagoškem delu v vzgojnem zavodu
Neža Kernel:
Zaljubljenost in psihosocialne stiske mladostnic
Alisa Selan:
Doživljanja staršev otrok z učnimi težavami
Veronika Rogelj:
Otrok z Aspergerjevim sindromom v glasbeni šoli
Sandra Erčulj:
Skrb zase med študenti in praktiki socialne pedagogike in socialnega dela
Jula Justina Čobanović:
Poklicna izgorelost in pomen supervizije pri učiteljih razrednega pouka
Neža Sušnik:
Soočanje vzgojiteljev v vzgojnih zavodih z agresijo otrok in mladostnikov
Eva Remec:
Praznovanja v vzgojnih zavodih
Eva Plut:
Delo svetovalcev v psihosocialnih svetovalnicah na pedagoških fakultetah v Sloveniji v času epidemije Covid-19
Anja Ćorić:
Supervizija kot metoda preprečevanja poklicne izgorelosti pri pedagoških delavcih
Anja Bortek:
Stališča vzgojiteljev do participacije mladostnikov v slovenskih strokovnih centrih
BSc theses (28)
Tjaša Turšič:
Agresivni otrok in njegova sprejetost v vrtcu
Jerneja Traven:
Odnos med otrokom in očetom po ločitvi
Kristina Cerar:
Vedenjsko težavni otroci
Polona Kunstelj:
Vključevanje otrok z ADHD (primankljajem pozornosti in motnjo hiperaktivnosti) v vrtec
Anja Mihevc:
Pedagoški delavci v vzgojnih zavodih o konfliktih in mediaciji
Jolanda Vehar:
Razvoj avtonomnosti in discipliniranje malčka
Metka Jagodic:
Pomembnost očetove prisotnosti in odločitve za očetovstvo
Saraja Hribernik:
Model sodelovanja s starši - "Tagesgruppe" (nemški primer in pomen za prakso v Sloveniji)
Anja Žavbi:
Spoprijemanje s hiperkinetično motnjo pri otroku
Anja Pinter:
Stališča vzgojiteljic do vpliva vrtca na čustveni razvoj malčkov
Tjaša Pikl:
Primerjava stališč do sebe med dijaki športniki in nešportniki I. gimnazije v Celju
Marko Kerovec:
Pomen in uporabnost nebesedne komunikacije v medosebnem stiku
Nina Horvat:
Stališča in izkušnje vzgojitelja na področju agresivnega vedenja predšolskih otrok
Dijana Jagodić:
Konstrukt sreče v postmoderni družbi
Petra Brkić:
Sistemski pristop k vedenjskim težavam v osnovni šoli
Andreja Rančigaj:
Primerjava med psihoterapijo in socialno pedagogiko z vidika (doseženih) sprememb
Katja Begelj:
Uporaba čuječnosti pri konfliktih v alkoholni družini
Tanja Čufer:
Komunikacijske spretnosti in zadovoljstvo staršev z besedno komunikacijo vzgojiteljev
Andreja Simčič:
Odzivi vzgojiteljic na moteče vedenje otrok v vrtcu
Maja Štampar:
Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela z njimi
Nataša Hauzer:
Refleksija dela na doživljajskem igrišču v Mariboru
Veronika Rogelj:
Uporabnost strukturiranih tehnik umetnostne terapije pri socialno pedagoškem delu z mladostniki v vzgojnem zavodu
Matija Perovšek:
Norme v skupinah mladostnikov s čustvenimi, vedenjskimi in socialnimi motnjami
Daša Grbec:
Pričakovanja staršev do strokovnih delavcev v izbrani osnovni šoli
Mateja Zupančič:
Svetovalni delavci o vlogi družine pri agresivnem vedenju otroka
Nika Bošnjak:
Teoretični modeli obsesivno-kompulzivne motnje in praktikov pogled nanje
Nadja Arhar:
Uporaba čuječnosti pri delu z otroki v osnovni šoli
Daša Bitenc:
Figuralism in Expressionism and in Brutus Art
Other documents (9)
Tomaž Vec:
Supervisor: minority and minority facilitator
Tomaž Vec:
Moteče vedenje
Tomaž Vec:
Communication with adolescents
Tomaž Vec:
How to increase disruptive behaviour in the classroom?
Tomaž Vec:
Teoriji socialne identitete in samokategorizacije
Tomaž Vec:
Dejavniki učinkovite komunikacije in komunikacijski zakoni
Tomaž Vec:
Specifične komunikacijske tehnike v svetovalno-terapevtski praksi
Tomaž Vec:
Moteče vedenje: ozadja in osnovni dejavniki, ki nanj vplivajo
Boštjan Vidmar, Tomaž Vec:
Osnove dobre komunikacije z otroki in njihovimi starši