Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Aleksandra Čergan Ristić: Proces pomoči na podlagi potreb družin z otroki s posebnimi potrebami
  2. Ivanka Bider Petelin: Ocenjevanje predbralnih zmožnosti pri otrocih, starih pet do sedem let
  3. Teuta Ramadani Rasimi: Semantične jezikovne zmožnosti razumevanja in izražanja oseb z motnjo sluha

Magistrska dela (23)

  1. Barbara Penko: Sociopragmatične spretnosti otrok, starih od 12 do 36 mesecev
  2. Moira Berginc: Govorno-jezikovne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami v Primorsko-kraški regiji
  3. Kristina Višaticki: Doživljanje izgorevanja pri delu z osebami z motnjo v duševnem razvoju
  4. Anja Onuk: Uporaba ultrazvoka v logopediji
  5. Larisa Jereb: Možnosti integracije metod pomoči z umetnostjo v terapijo govorno-jezikovnih motenj pri predšolskem otroku
  6. Špela Novak: Ocenjevanje pragmatičnega razvoja predšolskih otrok
  7. Tamara Sevšek: Pripovedovanje zgodbe 6-9 let starih otrok s specifičnimi govorno-jezikovnimi motnjami
  8. Tjaša Kanalec: Opazovanje in ocenjevanje otrokovih predopismenjevalnih veščin
  9. Alenka Vidmar: Vzgojiteljeva stališča o preventivnem logopedskem programu v vrtcu kot modelu spodbudnega okolja za razvoj jezikovne zmožnosti
  10. Anamarie Svetec: Sociopragmatične spretnosti otrok z downovim sindromom
  11. Mojca Kolarič: Komunikacija matere s slepim ali slabovidnim otrokom
  12. Matevž Stanovnik: Analiza poklicnega izobraževanja za dijake z avtistično motnjo
  13. Kaja Plohl: Pogledi logopedov na vzpostavljanje partnerstva s starši
  14. Ana Kavčič: Didaktični model spodbujanja pevskega razvoja otroka z Downovim sindromom
  15. Alisa Kovačevič: Govorna razumljivost odraslih oseb z Downovim sindromom
  16. Vanja Jurič: Miofunkcionalna terapija pri osebah z Downovim sindromom
  17. Ema Erzar: Ocenjevanje govora in jezika pri predšolskih otrocih s slepoto in slabovidnostjo
  18. Ana Praprotnik: Uporaba profila SLO-LARSP za analizo slovnične zmožnosti triletnih otrok
  19. Ana Kavčič: Govorno-jezikovne značilnosti slepih in slabovidnih otrok
  20. Lucija Benedičič: Ocenjevanje pragmatičnih zmožnosti pri predšolskih otrocih z avtistično motnjo
  21. Vlatka Kolar: Fonološki razvoj in govorna razumljivost predšolskih otrok
  22. Martina Škoflek: Interakcija med otrokom in materjo
  23. Maja Tamše: Mnenje šolskih svetovalnih delavcev o svoji usposobljenosti za delo z otroki s posebnimi potrebami v večinskih šolah

Diplomska dela (55)

  1. Petra Zver: Ugotavljanje otrokovega funkcioniranja in njegovih sposobnosti na področju predakademskih veščin
  2. Ana Božič: Opismenjevanje po fonomimični metodi: nabor, analiza in dopolnila gradiv
  3. Anita Požin: Vpliv motnje senzorne integracije na otrokovo delovanje na področju govora, vedenja in učenja
  4. Tjaša Klančar: Slovenska različica testa za afazijo pri dvojezični osebi: norme za 50-60 let stare govorce
  5. Marjeta Švigelj: Ocenjevanje predbralnih sposobnosti
  6. Mojca Andrejc: Vpliv družinskega okolja na otrokov jezikovni razvoj ter vloga jezika pri oblikovanju človekovega pogleda na stvarnost
  7. Mojca Rupnik: Uspešnost vključevanja in vrste glasbenih aktivnosti v terapiji govorno-jezikovnih komunikacijskih motenj
  8. Simona Ažman: Fonološko zavedanje in branje pred otrokovim vstopom v šolo ter v prvem in drugem razredu
  9. Maja Jevšnikar: Uporaba testa za afazijo pri dvojezični osebi v starosti od 65 do 75 let slovensko govorečih oseb brez demence
  10. Urška Šteh: Uspešnost metode modifikacije vedenja pri dečku z Aspergerjevim sindromom
  11. Katja Repe: Povezanost med sposobnostjo pomnjenja povedi in sposobnostjo pomnjenja melodije pri otrocih v zadnjem letu vrtca in prvem letu osnovne šole
  12. Aleksander Vališer: Profil funkcioniranja 5-letnih otrok pred vstopom v šolo
  13. Marika Jauševac: Uporaba testa za afazijo pri slovensko-italijanskih in italijansko-slovenskih dvojezičnih osebah
  14. Mojca Muznik: Fonološki razvoj otrok med 3. in 7. letom starosti (transkripcija govora)
  15. Nataša Udovč: Socialna vključenost naglušne romske učenke v oddelek vzgoje in izobraževanja in v 3. razred osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
  16. Nataša Kenda: Sociopragmatične veščine otrok s cerebralno paralizo
  17. Maja Šulin: Sociopragmatične spretnosti otrok z avtizmom
  18. Sabrina Cirman: Risbe otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  19. Tea Blažič: Stališča odraslih, ki jecljajo, do govorne komunikacije
  20. Jana Volčič: Primerjalna analiza javnega in montessori vrtca ter predopismenjevalne veščine otrok
  21. Katja Kokot: Obravnava dvojčkov z avtizmom po Floortime metodi
  22. Mateja Plešic: Govorno-jezikovne sposobnosti dvojčic s sindromom Williams-Beuren
  23. Ana Turšič: Odkrivanje učnih težav s pomočjo neverbalnih praksičnih in ritmičnih preizkusov
  24. Katarina Križan: Holistični pristop v terapiji mišično tenzijske disfonije (MTD)
  25. Maruša Mihelčič: Spodbujanje komunikacije, govora in jezika pri otrocih v prvih treh letih življenja
  26. Petra Kranjec: Logopedski pregled govora, jezika in komunikacije triletnih otrok
  27. Meta Dolinar: Razumljivost govora predšolskih otrok
  28. Mateja Frangež: Primerjava ritmičnih sposobnosti med otroki z govorno-jezikovno motnjo in otroki brez govorno-jezikovne motnje
  29. Polona Slokar: Preventiva v logopediji
  30. Mojca Trontelj: Uporaba alternativnih oblik komunikacije pri otrocih z Downovim sindromom
  31. Barbara Šumak: Primerjava izobraževanja logopedov v Sloveniji, Belgiji in na Portugalskem
  32. Anastazija Pograjc: Vloga vzgojiteljev in staršev v prepoznavanju govorno-jezikovnih odstopanj in spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja pri predšolskih otrocih
  33. Ana Petrun: Zgodnja obravnava nedonošenih otrok kot rizične skupine za specialno pedagoško obravnavo
  34. Tina Ivetac: Razumljivost govora otrok v vsakdanjem življenju pri otrocih z govorno jezikovno motnjo
  35. Vlasta Lah: Uporaba tabličnega računalnika pri logopedskem delu
  36. Jana Ravnikar: Stopnja razumljivosti govora predšolskega otroka
  37. Marjeta Godeša: Dejavniki tveganja za nastanek glasovnih težav pri pevcih
  38. Neva Izlakar: Prikaz metode PECS pri otroku z avtistično motnjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
  39. Mateja Loparnik: Roka kot podpora in nadomestilo komunikacije
  40. Jara Košuta: Spodbujanje predopismenjevalnih spretnosti preko igre v predšolskem obdobju
  41. Špela Šeško: Mnenje staršev in otrok o izvajanju prilagoditev osnovnošolskega programa
  42. Jožica Sever: Uporaba testa za afazijo pri slovensko-italijanskih in italijansko-slovenskih dvojezičnih pacientih z Brocovo afazijo
  43. Kaja Krašna: Amiotrofična lateralna skleroza (ALS) in govorne, jezikovne, komunikacijske ovire pri ALS
  44. Ana Berložnik: Vaje za spodbujanje fonološkega zavedanja verbalnega spomina s pomočjo glasbenih dejavnosti
  45. Tanja Krenker: Pristopi učiteljev do učencev z govorno-jezikovnimi motnjami v osnovni šoli
  46. Mojca Ferlež: Analiza zapisa nareka pri otrocih z govorno-jezikovnimi motnjami
  47. Urška Zupančič: Vloga logopeda pri informiranju vzgojiteljev za delo na področju odstopanj v govorno-jezikovni komunikaciji
  48. Barbara Erjavec: Ozaveščanje o slepoti in slabovidnosti
  49. Marsela Zlodej: Dejavniki uspešne komunikacije pri slepih in slabovidnih
  50. Urša Koželj: Kortikalna motnja vida
  51. Janja Hrastovšek: Priprava otroka s slepoto na branje in pisanje
  52. Eva Škrlec: Naloge in organizacija dela mobilnega tiflopedagoga ali tiflopedagoginje
  53. Maja Demšar: Prostočasne aktivnosti kasneje oslepelih starejših oseb
  54. Alja Marin: Fonološki (govorni) razvoj otrok med 2;5. in 5;7. letom starosti
  55. Ula Paternost, Martina Ozbič: Vpliv prisotnosti terapevtskega psa na otroke z motnjami govora in pozornosti

Druga dela (51)

  1. Martina Ozbič, Veronika Rot Gabrovec: Tudi mi beremo
  2. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Milena Košak Babuder: Tudi mi beremo
  3. Mirjam Blumenthal, Manuela Julien, Nikol Krizmancic, Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce: Vprašalnik o večjezičnosti otrok: intervizijska skupina za delo z večjezičnimi otroki
  4. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: An acoustic comparison of formant frequencis in individuals with normal hearing, profound and severe hearing impairment
  5. Martina Ozbič, Barbara Handford Bernhardt, Damjana Kogovšek, Mojca Zimic, Joseph Paul Stemberger: Cluster reduction in Slovenian children from 3 to 7 years old
  6. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko: First gestures, first words, first sentences and the parents' degree of education
  7. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko: First gestures, first words, first sentences
  8. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Valentina Ferluga, Petra Zver: Teacher administered questionnaire for detecting precursos of learning disabilities
  9. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: Segmentalne in suprasegmentalne značilnosti govora ter govorna razumljivost slovenskih gluhih in naglušnih oseb
  10. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Marjeta Švigelj, Ivanka Bider, Simona Ažman: Preventiva specifičnih učnih težav ob vstopu v šolo
  11. Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir: Education for speech and language therapists in Slovenia
  12. Martina Ozbič, Tjaša Filipčič: Bilateral coordination in learning disabilities
  13. Martina Ozbič, Anja Strekelj: Dictation in bilingual SLD
  14. Martina Ozbič: The latent space of speech in deaf people
  15. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: The link between specific learning difficulties and rhythmic abilities
  16. Martina Ozbič, Tjaša Filipčič: Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties
  17. Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Joseph Paul Stemberger, Barbara Handford Bernhardt: Cross-linguistics study of protracted phonological development
  18. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: The formant frequencies in normal hearing children and in deaf children
  19. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: Vowel discrimination using the laryngeal tone in deaf speakers
  20. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: The latent space of speech in deaf people
  21. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek: Voice quality, articulation, nasality, prosody and overall intelligibility in the speech of subjects with hearing impairment
  22. Martina Ozbič, Igor Starc: Otroci z učnimi težavami in glasba
  23. Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Joseph Paul Stemberger, Barbara Handford Bernhardt, Stanislav Košir, Mojca Zimic: Crosslinguistic study of protracted phonological development
  24. Michel Paradis: Test za afazijo pri dvojezični osebi
  25. Michel Paradis: Bilingual aphasia test
  26. Michel Paradis: Bilingual aphasia test
  27. Martina Ozbič, Valentina Ferluga, Damjana Kogovšek, Petra Zver: Detecting twice exceptional children from 5 to 7 with teacher-administered questionnaire
  28. Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Stanislav Košir: Inkluzivna praksa gluhih/naglušnih oseb v vzgojno-izobraževalnem sistemu Republike Slovenije
  29. Martina Ozbič, May Barbara Bernhardt, Damjana Kogovšek, Mojca Muznik Zimic, Joseph Paul Stemberger: P.12 Cluster reduction in Slovenian children from 3 to 7 years old
  30. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko: P.18 First gestures, first words, first sentences and the parents’ degree of education
  31. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Barbara Penko: P.19 First gestures, first words, first sentences: a pilot study for Slovenian children
  32. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Valentina Ferluga, Petra Zver: P.26 Teacher-administered questionnaire for detecting precursors of learning disabilities
  33. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Daniil Umanski: Formant frequencies in children with normal hearing and profound or severe hearing impairments
  34. Martina Ozbič: Logopedsko ocenjevanje v večjezični situaciji : vabljeno predavanje v okviru strokovnega srečanja ob Evropskem dnevu logopedije
  35. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik: Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora
  36. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik: Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora: primer epenteze, epiteze in proteze v govoru slovenskih predšolskih otrok
  37. Mojca Škofic: Vpliv pogostih vnetij ušes na fonološki razvoj predšolskega otroka
  38. Saša Ostruh: Razvoj sociopragmatičnih spretnosti pri otrocih od 12. do 36. meseca
  39. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Mojca Muznik, Joseph Paul Stemberger, Barbara May Bernhardt: Razvoj sičnikov, šumnikov in zlitnikov pri slovenskih predšolskih otrocih
  40. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Petra Zver, Jerneja Novšak Brce, Aleksander Vališer: Zgodnje prepoznavanje morebitnih učnih težav pred vstopom v šolo z vprašalnikom za vzgojitelje in učitelje
  41. Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Mojca Muznik, Joseph Paul Stemberger, May Barbara Bernhardt: Razvoj sičnikov, šumnikov in zlitnikov pri slovenskih predšolskih otrocih
  42. Ehsan Naderifar, Ali Ghorbani, Negin Moradi, Hossein Ansari, Ozra Aghadoost, Faezeh Asadollahpour, Martina Ozbič: Evaluation of formant frequencies in Persian speaking children with different degrees of hearing loss
  43. May Barbara Bernhardt, D. Bérubé, Conxita Lleó, T. Másdóttir, Martina Ozbič, Margarida Ramalho, Joseph Paul Stemberger, Pilar Vivar: Word-- initial rhotic cluster acquisition in European Portuguese, Icelandic, Slovene, Spanish and Zapotec
  44. Ping Li, Fan Zhang, Erlfang Tsai, Brendan Puls: Vprašalnik o zgodovini jezikovne uporabe (slovenščina)
  45. Daniil Umanski, Damjana Kogovšek, Martina Ozbič, Niels Olaf Schiller: Development of a voice-based rhythm game for training speech motor skills of children with speech disorders
  46. Igor Starc, Martina Ozbič: Alternativne oblike učenja glasbe
  47. Barbara Penko, Damjana Kogovšek, Martina Ozbič: Socio-conversational skills and verbal behaviour of Slovenian-speaking talkers from 24 to 36 months
  48. Sharynne McLeod, Linda J. Harrison, Jane McCormack: Lestvica razumljivosti govora v vsakdanjem življenju
  49. Damjana Kogovšek, Martina Ozbič: Epenthesis in Slovenian children from 3 to 7 years old
  50. Manuela Medič: Poklicna orientacija učencev in učenk s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  51. Vesna Vilčnik: Opis komuniciranja in izražanja čustev najstnika z visoko funkcionalnim avtizmom s pomočjo dramskih dejavnosti