izpis_h1_title_alt

Logopedsko ocenjevanje v večjezični situaciji : vabljeno predavanje v okviru strokovnega srečanja ob Evropskem dnevu logopedije
ID Ozbič, Martina (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2644/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Če smo tradicionalno govorili o večjezičnosti izključno takrat, ko je človek govoril več jezikov, danes razumemo pojem dvojezičnosti veliko širše, torej tudi kadar oseba uporablja več različic istega jezika (npr. narečje in zborni jezik). Z nevrolingvističnega vidika se namreč obe različici organizirata ločeno, kot da bi šlo za dva jezika. Zato lahko rečemo, da smo praktično vsi govorci (bolj ali manj) večjezični. Teorije omenjajo vzporedno, zaporedno in komplementarno oziroma enakovredno dvojezičnost, dvojezičnost v obliki prave dvojezičnosti (dva različna jezikovna sistema) ali pa dvojezičnost v obliki enojezične diglosije (dva nivoja istega jezika), pol-jezičnost ipd.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:logopedija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:1-98
PID:20.500.12556/RUL-69238 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1385
Število prenosov:177
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj