Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Milan Rman: Profesionalizacija slovenske državne uprave
  2. Jernej Buzeti: Povezanost vedenja vodij z začasno odsotnostjo zaposlenih z dela v javni upravi
  3. Andreja Kvas: Kompetenčni model vodenja v zdravstveni negi

Magistrska dela (52)

  1. DAMIR GRGIĆ: SKUPINSKO ENOUMJE KOT PRISTRANSKOST PRI SPREJEMANJU ODLOČITEV – PRIMERJAVA JAVNEGA IN ZASEBNEGA SEKTORJA
  2. UROŠ JAKIČ: ANALIZA FLEKSIBILNOSTI DELA IN ORGANIZACIJSKA FLEKSIBILNOST V DRŽAVNI UPRAVI
  3. URAN KELMENDI: HUMANISTIČNI MODEL RAVNANJA Z LJUDMI V ORGANIZACIJAH
  4. JURE MRAZ: ANALIZA RAZVOJA LJUDI V IZBRANIH DRŽAVAH
  5. NADA SIMIĆ: ANALIZA ZAPOSLOVANJA ŽENSK NA VODILNIH POLOŽAJIH EVROPSKE KOMISIJE
  6. MATIC TRŽAN: IZDELAVA KOMPETENČNEGA MODELA ZA IZBRANE ŽELEZNIŠKE DELAVCE
  7. ALENKA PODOBNIK: PRIMERJAVA ZAVZETOSTI ZAPOSLENIH V JAVNEM IN ZASEBNEM SEKTORJU
  8. ŠPELA URH: PRIMERJAVA VODIJ JAVNEGA IN ZASEBNEGA SEKTORJA
  9. SAŠA LEKŠAN: OBLIKOVANJE MODELA ZA OBRAVNAVO VPLIVA ORGANIZACIJSKE KLIME NA ZAVZETOST ZAPOSLENIH
  10. KATJA STRADOVNIK: VPLIV MAKIAVELISTIČNIH NAČEL VODENJA NA ČUSTVENO IZGORELOST ZAPOSLENIH
  11. ADISA DIZDAREVIĆ: PRENOVA MODELA DELOVANJA ORGANIZACIJE
  12. TINA ŠIBENIK: AVTENTIČNO VODENJE V ORGANIZACIJAH
  13. Monika Kovač: Normiranje dela v javni upravi
  14. Nadja Djuričič: Spodbujanje zaposlovanja starejših
  15. Petra Mlakar: Predlog modela ukrepov za zmanjšanje vplivov prezentizma v delovnem okolju
  16. Barbara Penko Šajn: Poklicna izgorelost zaposlenih na področju vzgoje in izobraževanja
  17. Doris Savanović: Kompetence zaposlenih na področju dokumentacijskega menedžmenta
  18. Tanja Pavčič: Administrativne zmožnosti črpanja sredstev kohezijske politike v Sloveniji
  19. Ljiljana Lučić: Uporabnost ciljnih raziskovalnih projektov
  20. Karl Vertovšek: Učinkovitejše delovanje vodij lokalne samouprave s pomočjo coachinga
  21. Urška Kisovec: Vseživljenjska karierna orientacija
  22. Mateja Slabe: Kompetence magistrskih študijskih programov 2. stopnje z akreditacijo "EAPAA" - primerjava glede na zahteve prakse
  23. Tatjana Ikič: Uničenje dokumentarnega gradiva
  24. Tanja Vezjak: Analiza kakovosti študija na Univerzi v Mariboru in določitev kazalnikov kakovosti
  25. Urša Ankerst: Vpliv osebnosti na zadovoljstvo z delom
  26. Sabina Vujčić: Iskanje in razvoj talentov v javnem sektorju
  27. Maja Meh: Ženske lastnosti kot pomemben dejavnik pri vodenju organizacij
  28. Marija Križaj: Analiza aktov o sistematizaciji v javni upravi glede na zahtevnost dela
  29. Srečko Kravcar: Proučitev možnosti uporabe certifikata Družini prijazno podjetje v javnem sektorju
  30. Romina Cesar: Prenova modela kompetenc generalnega distributerja
  31. Miša Zorec: Stres na delovnem mestu pri pravosodnih policistih
  32. Metka Meglić: Usklajevanje poklicnega in družinskega življenja kot del družbene odgovornosti podjetja
  33. Irena Stanek: Etični kodeksi javnih uslužbencev in model sankcioniranja
  34. Sabina Vidic: Primerjava absentizma v javnih in zasebnih organizacijah
  35. Danica Kukovič: Vpliv strategije razvoja lokalne samouprave na položaj zaposlenih v občinskih upravah
  36. Karmen Boštjančič Gombač: Pristop k izdelavi kompetenčnega modela
  37. Martina Herceg: Avtentično vodenje
  38. Jasna Mihelčič: Upravljanje korupcijskih tveganj in integriteta zaposlenih
  39. Katja Somrak: Upravljanje s konflikti med zaposlenimi v javni upravi
  40. Katarina Kampuš: Izbirni postopki za zasedbo sodniških mest v sodstvu
  41. Bojan Dolenšek: Učinkovitost zaposlenih na področju upravljanja z dokumentarnim gradivom
  42. Barbara Cindrič: Problematika stresa na delovnem mestu medicinskih sester
  43. Katarina Slišković: Vpliv čustvene inteligence vodij na uspešnost vodenja v JU
  44. Urša Grm: Vzpostavitev kompetenčnega modela, študija primera
  45. Maja Špenko: Karierni sistemi v javnem sektorju
  46. Martina Strnad: Kariera visokošolskega učitelja
  47. Nevenka Avbelj: Vpliv dejavnikov na gibanje zdravstvenega absentizma in višino nadomestil
  48. Darko Repenšek: Vpliv organiziranosti športa na doseganje vrhunskih športnih rezultatov
  49. Marjetka Lipec: Odnos zaposlenih do strank kot ključni element kakovosti v državni upravi
  50. Špela Zupančič: Kompetenčni model vodenja v carinski službi
  51. Sabina Vlašić: Razvitost in usklajenost kompetenc diplomantov s pričakovanji delodajalcev
  52. Mateja Hochstätter: Ocenjevanje delovne uspešnosti in napredovanje v policiji

Diplomska dela (166)

  1. VIDA NADLER: VARNOST IN ZDRAVJE PRI DELU V KLICNEM CENTRU ZAVAROVALNICE ADRIATIC SLOVENICA
  2. KLEMENTINA ŠEŠERKO: ANALIZA DISKRIMINACIJE NA DELOVNEM MESTU
  3. KLARA RIBIČ: VPLIV ERGONOMIJE PISARNIŠKIH PROSTOROV IN OPREME V ORGANIZACIJI NA ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
  4. KLEMEN PIRC: ANALIZA TEHNIK MOTIVIRANJA ZAPOSLENIH V GRADBENIŠTVU
  5. MARINA BRČINA: ZAVZETOST IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V JAVNEM IN ZASEBNEM SEKTORJU
  6. LIDIJA JENIČ: ANALIZA ORGANIZACIJSKE KULTURE V IZBRANI ORGANIZACIJI
  7. MAJA RAVBAR: PRIMERJALNA ANALIZA DOŽIVLJANJA STRESA V JAVNEMIN ZASEBNEM SEKTORJU
  8. GAŠPER PAPLER: ORGANIZACIJSKA KULTURA OBČINE RADOVLJICA
  9. ŠPELA FORTUN: ERGONOMSKO OBLIKOVANO DELOVNO MESTO V PISARNI
  10. IVANA MARINOVIĆ: MEDIACIJA KOT REŠITEV KONFLIKTOV NA DELOVNEM MESTU
  11. LEA KRALJ: VKLJUČENOST ZAPOSLENIH V PROCES USTVARJALNOSTI IN INOVATIVNOSTI
  12. MIHAEL LEBAN: RAZVOJ VARSTVENO DELOVNEGA CENTRA NOVA GORICA
  13. NINA GRAŠIČ: ANALIZA UČINKOV STRESA NA DELOVNEM MESTU V IZBRANI ORGANIZACIJI
  14. Kim Patricia Kijevčanin: PRIMERJAVA POSEBNEGA NATEČAJNEGA POSTOPKA IMENOVANJA URADNIKOV NA POLOŽAJIH MED SLOVENIJO IN VELIKO BRITANIJO
  15. Sabina Adrović: ANALIZA DELA URADNIŠKEGA SVETA
  16. NEVENA PEJANOVIĆ: PRISOTNOST STRESA NA DELOVNEM MESTU V JAVNEM SKLADU REPUBLIKE SLOVENIJE ZA KULTURNE DEJAVNOSTI
  17. GREGOR MARKIČ: ANALIZA MOTIVIRANJA ZAPOSLENIH NA STATISTIČNEM URADU REPUBLIKE SLOVENIJE
  18. TINA CERAR: ANALIZA SISTEMA NAGRAJEVANJA IN MOTIVIRANJA V IZBRANEM PODJETJU
  19. NEJA TURK: VRSTE IN VPLIV MOTIVACIJE V VELIKIH, SREDNJIH IN MALIH ORGANIZACIJAH
  20. Jure Mraz: Vpliv različnih dejavnikov na pripadnost in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji
  21. Jasminka Kogovšek: Prevzem arhivskega gradiva
  22. Jasna Seršen: Raziskava vodstvene filozofije v podjetju
  23. Maja Bojić: Vpliv vodje na zavzetost zaposlenih
  24. Ana Požar: Organiziranost in delovanje košarkaških klubov v Sloveniji
  25. Damjana Zrim Kožuh: Organizacijski vidik izdaje osebne izkaznice
  26. Ana Žganjar: Vpliv neformalnih skupin v organizaciji
  27. Janko Šafer: Izbirni postopek v carinski službi
  28. Tina Leskovšek: Vpliv vodenja na uspešnost podjetji
  29. Petra Krulc: Analiza dejavnikov zaposlovanja študentov Fakultete za upravo z uporabo poslovnega modela Canvas
  30. Katja Balon: Pomen praktičnega usposabljanja v okviru visokošolskih študijskih programov
  31. Kaja Dolničar: Postopek zasedbe prostega delovnega mesta za javne uslužbence
  32. Jasminka Merdanovič: Delovanje trenerske mreže na domačem in tujih trgih v Skupini Mercator
  33. Katarina Pavlin: Mobing na delovnem mestu - primerjava organizacij
  34. Petra Majnik: Analiza absentizma v podjetju Kolektor
  35. Klavdija Kraker: Varovanje osebnih podatkov v vrtcu in osnovni šoli
  36. Manca Krek: Motivacija zaposlenih v občinski upravi
  37. Erika Jesenko: Organizacija in vodenje poslovnih sestankov
  38. Jasna Barukčić: Analiza etičnega delovanja v izbranem podjetju
  39. Melita Šadl: Komunikacija s kupci kot temelj uspešne prodaje
  40. Matej Rihtar: Vpliv denarne stimulacije na delovno učinkovitost zaposlenih v trgovskem podjetju
  41. Jaka Ptičak: Preučitev vloge vodje v razmerju do nadrejenih in podrejenih
  42. Urška Hočevar: Analiza vrednot v javni upravi
  43. Sanja Danojević: Analiza motiviranosti v ekipnih športih
  44. Anže Harisch: Primerjava vrednot občanov in zaposlenih v javnem sektorju
  45. Karmen Toromani: Psihično nasilje med zaposlenimi na izbrani osnovni šoli
  46. Bernarda Hercog: Karierni razvoj zaposlenih z uporabo modela kompetenc v izbranem podjetju
  47. Karin Vrbančič: Raziskava prisotnosti stresa na delovnem mestu zaposlenih v javnem in zasebnem sektorju
  48. David Krklec: Dejavniki razvoja zaposlenih v organizaciji javnega sektorja
  49. Nina Banko Kovšca: Vpliv komunikacije na uspešnost poslovanja s strankami
  50. Petra Korošec: Ureditev področja zdravja zaposlenih pri ravnanju z odpadki
  51. Nuša Trefalt: Analiza motiviranosti študentov za neformalno izobraževanje
  52. Melita Erpe: Etika, etičnost dela in vrednote
  53. Simona Lambergar: Zbirke podatkov v zdravstvu
  54. Janos Meszelics: Požarno varstvo pri delu v javnem sektorju
  55. Tina Papež: Vpliv vodenja s čustveno inteligenco na zaposlene
  56. Maruša Živković: Interno komuniciranje z zaposlenimi v inženiring podjetju
  57. Nina Velikonja: Vloga kadrovske službe pri mediaciji
  58. Merima Nuhanović: Uspešen menedžer v javnem zavodu skozi oči zaposlenih
  59. Zoran Aleksovski: Delovna uspešnost in nagrajevanje v podjetju Acroni, d. o. o.
  60. Gregor Plemenitaš: Analiza motivacije zaposlenih v predstavniški organizaciji
  61. Aleš Novak: Odnos javnih uslužbencev do internega komuniciranja
  62. Igor Časar: Dobre prakse načrtovanja in razvoja ključnih zaposlenih
  63. Almina Ičanović: Ugotavljanje prisotnosti stresa na delovnem mestu v izbranih centrih za socialno delo
  64. Dejan Bukovec: Motivacijski dejavniki za učenje angleškega jezika - primer študentov prve stopnje Fakultete za upravo Univerze v Ljubljani
  65. Jasmina Duraković: Analiza varnosti in zdravja pri delu v izbranem podjetju
  66. Uroš Anžin: Primerjava izbranih dejavnikov organizacijske kulture in organizacijske klime
  67. Petra Premzl: Vpliv sistema nagrajevanja na motivacijo za delo v izbranem podjetju
  68. Ivana Sičaja: Aktivna vloga države za zaposlovanje mladih
  69. Janja Medved: Ravnanje z dokumentarnim gradivom na Agenciji Republike Slovenije za okolje
  70. Karmen Furman: Ravnanje z dokumentarnim gradivom v Finančnem uradu Celje
  71. Kristina Ilić: Varstvo in zdravje pri delu
  72. Maja Horvat: Izločanje in uničenje dokumentarnega gradiva
  73. Tjaša Hafner: Analiza podpore sistema MFERAC kadrovskim procesom v državni upravi
  74. Jelena Berk: Upravljanje varnosti in zdravja pri delu v izbrani organizaciji
  75. Petra Blatnik: Ravnanje z dokumentarnim gradivom in uvedba elektronskega arhiviranja v izbrani organizaciji
  76. Nina Jager: Ocenjevanje delovne uspešnosti zaposlenih na primeru ministrstva
  77. Tamara Bajda: Vloga in pomen posameznika v sodobni organizaciji
  78. Petra Končnik: E-izobraževanje
  79. Petra Pečnik: Kultura komuniciranja
  80. Maja Sajovic: Brezposelnost diplomantov Fakultete za upravo
  81. Andreja Panker: Organiziranost in delovanje prostovoljnega gasilstva na Slovenskem
  82. Anita Gomezel: Inoviranje v gospodarskih družbah
  83. Klemen Hren: Primerjava fluktuacije kadrov med občinama Trzin in Domžale
  84. Tadeja Turin: Varno delovno in bivalno okolje v javnem socialnem varstvenem zavodu
  85. Maja Turel: Vpliv varčevalnih ukrepov na uspešnost zaposlenih
  86. Davorin Komar: Ekonomski vidik varovanja zdravja pri delu
  87. Sebastijan Ogrin: Politično vodenje v času gospodarske krize v Sloveniji
  88. Mija Satler: Prednosti in slabosti ukinjanja dela prostih dni ter pomen državnih praznikov za državljane Republike Slovenije
  89. Danijela Bilandžić: Motivacija vodje za motiviranje zaposlenih
  90. Alen Štimec: Dejavniki motivacije zaposlenih v javnem sektorju na primeru izbrane občinske uprave
  91. Matevž Voje: Prisotnost Machiavellijevih idej vodenja v izbranih primerih državne uprave in širšega javnega sektorja
  92. Gregor Brinovec: Problematika absentizma na primeru občine Zagorje ob Savi
  93. Uroš Kuret: Ekonomski vidik promocije zdravja na delovnem mestu
  94. Anela Hasanbašić: Analiza pripadnosti zaposlenih organizaciji
  95. Nastja Gorše: Analiza zadovoljstva zapornikov in zaposlenih v zavodu za prestajanje kazni
  96. Marija Sever Božičko: Obvladovanje konfliktov s strankami
  97. Tanja Mojca Kozar: Analiza zadovoljstva strank na Upravni enoti Šentjur pri Celju
  98. Marko Hrastar: Analiza delovnega mesta vodje delovne enote
  99. Goran Maučec: Promocija zdravja na delovnem mestu
  100. Gordana Rainer: Analiza kompetenc poslovne sekretarke v srednjem šolstvu
  101. Urška Jan: Implementacija sistema upravljanja ključnih kadrov na primeru Upravne enote Ljubljana
  102. Alenka Božič: Analiza podprocesov na področju razvoja zaposlenih v storitvenem podjetju
  103. Marijana Luzar: Procesi izobraževanja in usposabljanja v izbranem podjetju
  104. Maja Furlan: Razlikovanje vodenja ljudi med javnim in zasebnim sektorjem
  105. Slađana Sorak: Prehod na elektronsko upravljanje dokumentarnega gradiva v Javnem skladu Republike Slovenije za kulturne dejavnosti
  106. Adriana Kokalj: Raba angleškega jezika na upravnih enotah
  107. Mirela Omerbegović: Graditev zaupanja med vodjo in sodelavci
  108. Tjaša Vozel: Zagotavljanje sistema kakovosti visokega šolstva - primer fakultete
  109. Jaka Hočevar: Zaposlovanje vrhunskih športnikov v javni upravi
  110. Sabina Vidic: Fluktuacija v državni upravi
  111. Robert Šfiligoj: Prostor kot dejavnik odnosa s strankami
  112. Katja Stradovnik: Vpliv spletnih socialnih omrežij na status zaposlenega v organizaciji
  113. Jelka Levec: Nesreče pri delu
  114. Tina Mesec: Vloga in pomen glavne pisarne
  115. Danijela Lukenda: Organiziranje poslovnih dogodkov
  116. Nataša Nikolić: Zdravje in varnost pri delu v pisarni
  117. Petra Černetič: Kultura poslovnega komuniciranja
  118. Irena Strmšek: Zadovoljstvo strank
  119. Milana Ažman: Problem absentizma v podjetju Pošta Slovenije d.o.o., PE Kranj
  120. Gorana Petrović: Izgorelost na delovnem mestu
  121. Stela Kuželj: Retorika in javno nastopanje
  122. Metod Gutman: Načrtovanje kariere
  123. Špela Garvas: Varno in zdravo delo v upravnih prostorih Vrtca Pedenjped
  124. Zalka Jerman: Terminološki in vsebinski vidiki uslužbenskega sistema - primerjava med Slovenijo in Nemčijo
  125. Štefan Gorenčič: Diskriminacija pri zaposlovanju
  126. Andrejka Rozman: Zaposljivost invalidov
  127. Daniela Pintarič: Uvajanje načel standarda "Vlagatelji v ljudi" v OE Triglav Murska Sobota
  128. Moira Kobše: Pridobivanje kompetenc s pomočjo neformalnega učenja
  129. Lidija Jesenko: Organizacijska klima v Centru za slovenščino kot drugi/tuji jezik
  130. Martina Thaler: Izgorelost na delovnem mestu
  131. Marija Drevenšek: Prehod na nov plačni sistem v javnem zdravstvenem zavodu
  132. Katja Mavhar: Ravnanje z zaupnimi podatki
  133. Anita Bohar: Varovanje in hranjenje zbirke listin v zemljiški knjigi Murska Sobota
  134. Tatjana Lipičar: Organizacijska klima
  135. Ljiljana Lučić: Uspešnost mladih raziskovalcev po zaključenem usposabljanju
  136. Tanja Pavčič: Povečanje prisotnosti na delu
  137. Simona Meleš: Orodja internetnega komuniciranja
  138. Silvo Zajc: Ergonomija dela v proizvodnem procesu livarskih zlitin
  139. Tina Skušek: Izobraževanje in vzgoja za kulturo
  140. Miran Prošt: Dokumentarno in arhivsko gradivo zapuščina rudnika svinca in cinka Mežica
  141. Ana Srakar: Stalna zbirka dokumentarnega gradiva Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije
  142. Anica Osolnik: Odnos do strank - primerjava banke, AJPES
  143. Danica Sivec: Zaposlovanje invalidov
  144. Ana Glas: Delo na domu
  145. Kaja Vagaja: Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje zaposlenih
  146. Maruša Novak: Priložnosti za izboljšanje organizacijske kulture v šoli
  147. Tjaša Filipič: Motivacija in motivacijski dejavniki zaposlenih
  148. Martina Mlinarič Šobot: Dokumentarno in arhivsko gradivo Ministrstva za zdravje
  149. Boštjan Povše: Motivacija zaposlenih v zavodu za prestajanje kazni
  150. Polonca Novinšek: Izobraževanje zaposlenih kot temeljni podsistem kadrovske funkcije
  151. Majda Jamnik: Iskanje in razvoj talentov v različnih življenjskih obdobjih
  152. Nataša Sever Božeglav: Zaposlovanje invalidov
  153. Janez Planinšek: Vloga glavne pisarne pri upravljanju dokumentarnega gradiva
  154. Mojca Nedoh: Evidence in evidentiranje v Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije
  155. Martina Korenika: Prostor kot dejavnik odnosa s strankami
  156. Azra Handanagić: Sprejemljiva in nesprejemljiva odsotnost z dela v Upravni enoti Ljubljana
  157. Milena Križaj: Poslovni protokol in bonton na lokalnem nivoju
  158. Natalija Tomažič: Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih
  159. Irena Ivančič: Funkcionalno ovirani ljudje in upravni prostori
  160. Karmen Nograšek: Zaposlovanje starejših
  161. Tina Felc Stan: Proces zaposlovanja
  162. Adriana Muhič: Sistem nagrajevanja zaposlenih - primer proizvodnega podjetja
  163. Urša Žuk: Primerjava nagrajevanja zaposlenih v javnem in zasebnem sektorju
  164. Bojan Rožanec: Ergonomsko oblikovanje delovnega mesta
  165. Katja Škorjanc: Zdravo in varno delo v pisarni
  166. Tomas Globočnik: Zaposlovanje vrhunskih športnikov med in po karieri

Druga dela (9)

  1. Nadja Djuričič, Janez Stare: Nekateri vidiki zaposljivosti in zaposlovanja starejših delavcev
  2. Janez Stare, Barbara Gruden, Polonca Kovač: The Management of complaints in Slovene public administration
  3. Janez Stare: Upravno poslovanje
  4. Polonca Kovač, Janez Stare: MPA studentsʼ involvement in research - administrative consultation wiki case study
  5. Stres in služba
  6. Janez Stare: Upravno poslovanje
  7. Jernej Buzeti, Janez Stare: Samopodoba vodij v upravnih enotah
  8. Janez Stare: Model of effective leadership in public administration
  9. Janez Stare: Vloga posameznika pri spreminjanju javne uprave