izpis_h1_title_alt

ERGONOMSKO OBLIKOVANO DELOVNO MESTO V PISARNI
ID Fortun, Špela (Avtor), ID Stare, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (859,43 KB)
MD5: 858E49B599329D15A2A7CF9064E6B888

Izvleček
Delo od človeka zahteva izvajanje vsakodnevnih delovnih aktivnosti, katere se izvajajo v določenem delovnem okolju. V ta namen je potrebno delo čim bolj prilagoditi človeku, glede na njegove telesne značilnosti ter na način izvajanja dela. Opravljanje dela bo s tem varno in zdravju prijazno. Ta povezava med človekom in delom pa se na delovnem mestu zaposlenim zagotavlja s pomočjo izvajanja ukrepov in upoštevanja načel s področja ergonomije. Z ergonomskim oblikovanjem in prilagajanjem delovnega mesta se zmanjšajo možnosti za pojav telesnih in duševnih obremenitev, posledično pa se izboljša izvajanje dela s strani zaposlenih, kakor tudi celotne organizacije. Na Upravni enoti Črnomelj je bila med zaposlenimi narejena raziskava, katera je potekala z metodo anketiranja in sicer s pomočjo anketnega vprašalnika, kateri je vseboval 22 vprašanj zaprtega in odprtega tipa. Iz pridobljenih rezultatov je ugotovljeno, da so delovna mesta na Upravni enoti Črnomelj ustrezno ergonomsko oblikovana in urejena glede delovne opreme ter ostalih dejavnikov delovnega okolja. Poleg tega je ugotovljeno, da so zaposleni premalo ozaveščeni in seznanjeni o pravilnem položaju telesa pri delu sede. Zaposleni se na delovnem mestu srečujejo s telesnimi bolečinami in stresom. Za lajšanje bolečin in izboljšanje svojega počutja na delu tudi sami pripomorejo z izvajanjem različnih aktivnosti. Na Upravni enoti Črnomelj bi na delovnem mestu s pomočjo teh ugotovitev lahko prispevali k bolj zdravem, pravilnem in učinkovitejšem izvajanju dela zaposlenih, kvalitetnejše delo pa bi vplivalo na boljše delovanje celotne organizacije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ergonomija, delovno mesto, delovna oprema, zaposleni, varnost in zdravje pri delu
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103812 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.09.2018
Število ogledov:3744
Število prenosov:907
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ERGONOMICALLY FORMED WORKPLACE IN OFFICE
Izvleček:
Work demands performing everyday chores in a specific environment. Therefore, work needs to be adapted to the person as much as possible with regard to one's physical dispositions and the manner of carrying out work to make it safer and more health-friendly. The connection between a person and his/her work at the workplace is provided by taking measures and observing the principles from the field of ergonomics. By enabling an ergonomically designed and adapted workplace, the possibilities of physical and mental distress reduce. Consequently, it is not only the employee performance which improves, but also the one from the whole organisation. A survey regarding ergonomics at the workplace was carried out at the Administrative unit of Črnomelj. The survey involved a questionnaire with 22 open-ended and closed-ended questions. The results show that each post at the unit is adequately ergonomically designed and organised with regard to work equipment and other factors of working environment. However, the survey also shows that the employees are unaware of and uninformed about the correct sitting position at work, as they deal with bodily pains and stress on a daily basis. By exercising various (physical) activities, the employees could themselves contribute to improving their wellbeing. By implementing the solutions to the issues presented by the survey results, the work process at the administrative unit in Črnomelj would get more effective and the employees would be healthier and more efficient.

Ključne besede:ergonomic, work place, work equipment, employees, safety and health at work

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj