Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Jerneja Terčon: Odkrivanje in celostna specialno pedagoška diagnostična ocena petletnih otrok z razvojno motnjo koordinacije
  2. Tjaša Filipčič: Igralne značilnosti gibalno oviranih v tenisu na vozičku in njihov vpliv na uspešnost igranja

Magistrska dela (34)

  1. Vita Tanko: Evalvacija prilagojenega programa Mali sonček za predšolske otroke z gibalno oviranostjo
  2. Endrina Bedö: Gibalna učinkovitost in telesne značilnosti otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju po razglasitvi epidemije Covid-19
  3. Klara Kenda: Načrtovanje in izvajanje pohodništva v izbranem varstveno delovnem centru
  4. Ines Cifer: Ugotavljanje fizične dostopnosti muzejev in gledališč osebam na invalidskem vozičku
  5. Ula Selčan: Kvaliteta življenja družine otroka z avtističnimi motnjami s perspektive matere
  6. Karmen Mohorič: Poklicna orientacija gibalno oviranih mladostnikov
  7. Zala Jakob: Pohodništvo na izbranih šolah s Posebnim programom vzgoje in izobraževanja
  8. Sara Juretič: Subjektivna ocena kakovosti življenja družine osebe s posebnimi potrebami v času izobraževanja na daljavo
  9. Ines Novak: Preverjanje in razvijanje gibalnih spretnosti in sposobnosti deklice s kongenitalnim nefrotskim sindromom - študija primera
  10. Anja Virnik: Jadranje za osebe z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  11. Nina Miklavčič: Subjektivna in objektivna ocena kakovosti življenja družine z otrokom z gibalno oviranostjo
  12. Maja Knez: Prilagojena plavalna dejavnost za razvoj plavalnih sposobnosti gibalno ovirane učenke z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  13. Timea Starič: Izvajanje pohodništva na izbrani osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  14. Jera Kunčič: Analiza borb inkluzivnega juda oseb s posebnimi potrebami
  15. Laura Šubic: Prepoznavanje gibalne nespretnosti v predšolskem obdobju s pomočjo malega vprašalnika koordinacije in testa ABC-2
  16. Petra Malešič: Gibalna aktivnost in z zdravjem povezana kakovost življenja bolnikov s končno ledvično odpovedjo
  17. Eva Slapšak: Razvijanje gibalnih spretnosti in sposobnosti otroka s hipotonijo pri urah dodatne strokovne pomoči
  18. Katja Komac: Razvijanje gibalnih sposobnosti pri učencih z motnjami avtističnega spektra v času poletnih počitnic
  19. Tina Mrhar: Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s sladkorno boleznijo tipa 2
  20. Ana Potočnik: Subjektivna ocena kakovosti življenja žensk z multiplo sklerozo
  21. Janja Trunk: Strah učencev z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
  22. Tjaša Dovč: Dostopnost javnih objektov za osebe z gibalno oviranostjo v večjih mestih gorenjske regije
  23. Anita Udir: Prilagojeno izvajanje vsebin za učenca s spino bifido in hidrocefalusom pri pouku športa (študija primera)
  24. Barbara Božič: Gibalne aktivnosti za mladostnike v bolnišnični šoli
  25. Karin Debevec: Prilagojeno izvajanje vsebin športa za učenca s slepoto in slabovidnostjo (študija primera)
  26. Urška Ivančič: Program za spodbujanje razvoja fine motorike pri deklici z zaostankom v razvoju
  27. Tamara Hovnik: Ocenjevanje in izvedba programa za izboljšanje gibalnih sposobnosti in spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  28. Adrijana Skok: Vpliv plesne vadbe na razvoj ravnotežja pri učencih z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  29. Darja Benčina: Program za razvijanje vzdržljivosti v ramenskem obroču in mišic rok za otroke z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  30. Anita Tkalec: Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s cerebralno paralizo
  31. Petra Likar: Aktivnosti za spodbujanje motoričnega razvoja pri slepih predšolskih otrocih
  32. Polona Lotrič: Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s poškodbo hrbtenjače
  33. Tjaša Filipčič: The control of timing among children with Down syndrome
  34. Nataša Satler: Materialni in higienski pogoji pri pouku gibalno-špotnih dejavnosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja

Diplomska dela (52)

  1. Doris Vogrinčič: Šolska anksioznost učencev s specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
  2. Tanja Princes: Pridobivanje socialnih veščin in komunikacijskih spretnosti s pomočjo dramsko-gibalnih dejavnosti pri mladostnikih z motnjami v duševnem in gibalnem razvoju
  3. Simona Prša: Ocenjevanje znanja učenca z gibalno oviranostjo pri predmetu šport
  4. Tamara Sernec: Pomoč s plesno-gibalnimi dejavnostmi za razvoj gibanja pri otroku s hiperkinetično motnjo
  5. Andreja Jurgec: Spremljanje in vrednotenje gibalnih sposobnosti učencev s pomočjo športnovzgojnega kartona in abc gibanja 2
  6. Simona Cebek: Otroško ljudsko izročilo na osnovni šoli s prilagojenim programom
  7. Nina Ferjan: Subjektivna ocena zdravja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na Gorenjskem
  8. Katarina Šotl: Vključevanje oseb z gibalno oviranostjo v boccio
  9. Tina Korošec: Prilagojen zumba fitnes program za mladostnike in odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju
  10. Nika Košmelj: Spodbujanje senzorne integracije pri učencih z motnjo v duševnem razvoju
  11. Nada Pernek: Zdravje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v Podravski regiji
  12. Martina Sevšek: Odkrivanje razvojne motnje koordinacije v poznem predšolskem obdobju
  13. Nuša Povšič: Otroci s težavami na področju motorike
  14. Polona Lapajne: Specialna olimpijada in rehabilitacijski programi v letu 2010 pri lokalnih društvih Sožitje
  15. Nina Ceglar: Vpliv programa MATP na osebe z motnjo v duševnem razvoju
  16. Vladka Katič: Zdravje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Notranjsko-kraške in Goriške regije
  17. Tina Zaletel: Vpliv joge na kakovost življenja treh oseb z multiplo sklerozo
  18. Anja Antolović: Gibalne sposobnosti prvošolcev OŠ Mazembe v afriški državi Malawi
  19. Katja Rožman: Program razvijanja vzdržljivosti učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  20. Urška Fajfar: Prehranjevalne navade oseb z Downovim sindromom
  21. Petra Bogataj Ivančič: Zdravje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v Osrednjeslovenski regiji
  22. Nika Šuc: Vpliv prilagojenega alpskega smučanja na vključevanje v družbo
  23. Tamara Štiftar: Ugotavljanje dostopnosti izbranih srednješolskih telovadnic podravske regije za gibalno ovirane dijake
  24. Ana Tatalović: Ravnotežje pri izbrani skupini judoistov z motnjami v duševnem razvoju
  25. Špela Fajdiga: Uporaba in učinkovitost terapije senzorne integracije
  26. Esmeralda Jukan: Vpliv plesa na razvoj oseb s posebnimi potrebami
  27. Maja Brumen: Snoezelen kot multisenzorni stimulator pri osebah z motnjami v duševnem razvoju
  28. Katja Heric: Gibalno/športna dejavnost v vlogi preprečevanja izgorelosti specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
  29. Jera Kunčič: Judo in osebe z motnjami v duševnem razvoju
  30. Veronika Resman: Vpliv aktivnosti na kmetiji na kakovost življenja oseb z motnjami v duševnem razvoju
  31. Petra Likar: Motorični razvoj slepega malčka
  32. Lucija Jelovčan: Športne aktivnosti odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v socialno-varstvenih zavodih na Gorenjskem
  33. Neža Krivec: Arhitekturna prilagojenost in dostopnost osnovnih šol s prilagojenim programom za učence z gibalno oviranostjo
  34. Urška Legen: Vpliv zgodnjega gibalnega razvoja na kasnejše učne težave
  35. Klara Bračič: Prostočasne dejavnosti v bivalni skupnosti Zveze Sonček
  36. Monika Stojko: Dostop učencev s funkcionalno oviranostjo do športnih objektov in površin v osnovnih šolah Osrednjeslovenske regije
  37. Dajana Diklić: Prilagajanje športne vzgoje učencem z astmo
  38. Maša Leskovšek: Vpliv razvoja osnovnih veščin na socialno interakcijo in igro pri dečku z motnjami avtističnega spektra in zaostankom v razvoju
  39. Tina Jakše: Terapija s pomočjo konja za otroke in mladostnike s spektroavtističnimi motnjami
  40. Mateja Sukič: Odnos romskih učencev do športa in športne vzgoje
  41. Katja Podpečan: Dostopnost šolskih športnih prostorov za učence z gibalnimi ovirami na področju Savinjske, Zasavske in Spodnjesavske regije
  42. Saša Hafner: Ocena motoričnih sposobnosti štiriletnega dečka z Downovim sindromom
  43. Maja Verhovnik: Ugotavljanje stanja šolskih telovadnic podravske regije z vidika arhitektonskih ovir, prilagojenosti in dostopnosti za učence z gibalno oviranostjo
  44. Katarina Vardić: Ugotavljanje arhitektonskih ovir v šolskih športnih dvoranah na Gorenjskem
  45. Sara Krajnc: Analiza senzomotoričnih aktivnosti za 8. letnega otroka z motnjo avtističnega spektra (študija primera)
  46. Vesna Čerin: Trenutno stanje športne aktivnosti članov v podružnicah Združenja multiple skleroze Slovenije
  47. Jasmina Škrbec: Primerjava motoričnih sposobnosti enajst letnih [!] dečkov z in brez lažje motnje v duševnem razvoju
  48. Nataša Krajnc: Stališča učiteljev 1. in 2. triade večinske OŠ v občini Ormož do vključevanja gibalno oviranih učencev v športno vzgojo
  49. Aleksandra Ajdovec: Priprava, izvedba in evalvacija tabora za mladostnike s cerebralno paralizo v Centru Sonček Vrtiče
  50. Vesna Šinkovec: Otroci z dispraksijo pri pouku športne vzgoje in pri drugih oblikah športne vadbe
  51. Petra Filipič: Celostni pristop k načrtovanju individualne vadbe za osebo z Downovim sindromom
  52. Nika Poljanšek: Učenka s primankljajem na motoričnem področju v redni osnovni šoli - študija primera

Druga dela (24)

  1. Tjaša Filipčič, Vedrana Sember, Maja Pajek, Janez Jerman: Quality of life and physical activity of persons with spinal cord injury
  2. Tjaša Filipčič, Špela Bogataj, Jernej Pajek, Maja Pajek: Physical activity and quality of life in hemodialysis patients and healthy controls: a cross-sectional study
  3. Tina Vehovec: Dostopnost šolskih športnih prostorov za učence z gibalnimi ovirami na področju Obalno- kraške regije
  4. Tjaša Filipčič, Vesna Štemberger, Neža Lončar: Ocenjevanje učencev s posebnimi potrebami pri predmetu Šport
  5. Jasna Zebec: Spremljanje in vrednotenje gibalnih sposobnosti in spretnosti pri deklici z zaostankom v razvoju
  6. Tjaša Filipčič, Vesna Štemberger, Neža Lončar: Ocenjevanje učencev s posebnimi potrebami pri predmetu Šport
  7. Neža Lončar: Ocenjevanje znanja učencev s posebnimi potrebami pri predmetu šport
  8. Tjaša Filipčič, Aleš Filipčič: Primerjava prevožene razdalje in igralnih značilnosti med zmagovalcem in poražencem v tenisu na vozičku
  9. Tjaša Filipčič, Jerneja Terčon, Miha Stele: Pomoč učencu z razvojno motnjo koordinacije v šoli
  10. Neža Krivec: Urbanistično-planerska delavnica Sevnica 2011/2012: povzetek
  11. Urška Legen, Dalibor Radovan: Kaskadna nekakovost geodetskih podatkov
  12. Urška Fajfar, Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek: Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
  13. Tjaša Filipčič: A comparison of time characteristics in ball catching between children with and without Down's syndrome
  14. Martina Ozbič, Tjaša Filipčič: Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties
  15. Tjaša Filipčič, Aleš Filipčič: The characteristics in wheelchair tennis played on hard surfaces
  16. Martina Ozbič, Tjaša Filipčič: Bilateral coordination in learning disabilities
  17. Rajko Vute, Neda Rotar, Marjeta Škrlj, Tjaša Filipčič: Prikaz plavalnih dejavnosti po metodi Halliwick za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami
  18. Tjaša Filipčič, Branko Lah: Individualni program učenja smučanja za učenko na invalidskem vozičku
  19. Tjaša Filipčič, Janko Strel, Aleš Rogelj: Motorične sposobnosti učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  20. Tjaša Filipčič: Opolnomočenje invalida in vključevanje skozi psihomotorično obravnavo
  21. Tjaša Filipčič: Time characteristics of the wheelchair tennis game
  22. Tjaša Filipčič, Aleš Filipčič: Analysis of tennis strokes in wheelchair tennis
  23. Tjaša Filipčič, Jerneja Terčon, Miha Stele: Pomoč učencu z razvojno motnjo koordinacije v šoli
  24. Tjaša Filipčič, Aleš Filipčič: Primerjava prevožene razdalje in igralnih značilnosti med zmagovalcem in poražencem v tenisu na vozičku