izpis_h1_title_alt

Ocenjevanje in izvedba programa za izboljšanje gibalnih sposobnosti in spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja : magistrsko delo
ID Hovnik, Tamara (Avtor), ID Filipčič, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4523/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Gibanje je del našega vsakdana. Poleg kognitivne, čustvene in socialne komponente tvori posameznikovo osebnostno celoto. Vsa področja so med seboj tesno povezana in vplivajo eno na drugo. Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja imajo, poleg kognitivnih primanjkljajev (pozornost, pomnjenje, mišljenje), težave tudi na področju komunikacije, socialnih in emocionalnih sposobnosti, vedenja. Težave so prisotne tudi na področju gibanja. V magistrskem delu sem v izbrani osnovni šoli s pomočjo testnega instrumentarija ABC gibanja 2 preverila gibalne sposobnosti učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v starosti od 7 do 9 let. Njihove rezultate sem primerjala z učenci, ki teh primanjkljajev nimajo. Prav tako me je zanimalo, ali bo trimesečni program pripomogel k izboljšanju gibalnih sposobnosti, predvsem na področju ravnotežja, spretnosti rok ter ciljanja in lovljenja. Ugotovila sem, da so učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja na testiranju z omenjenim inštrumentarijem dosegli nižje gibalne rezultate kot njihovi vrstniki. Potrjena je bila tudi druga hipoteza – učenci so po programu za izboljšanje gibalnih sposobnosti pri ponovnem merjenju pokazali napredek in s tem višje gibalne dosežke.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gibanje, gibalne sposobnosti, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, test ABC gibanja 2, specifične učne težave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[T. Hovnik]
Leto izida:2017
Št. strani:VIII, 92 str.
PID:20.500.12556/RUL-92911 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376(043.2)
COBISS.SI-ID:11609929 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.08.2017
Število ogledov:1222
Število prenosov:225
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessment and implementation of the programme for motor abilities improvement of students with learning disabilities
Izvleček:
Moving is a part of our everyday lives. Along with the cognitive, emotional and social components it also forms the personality of an individual as a whole. All areas are closely connected to each other and affect one another. Students with specific learning disabilities not only show cognitive deficits (attention, memory, thinking), but also have problems in areas such as communication, social and emotional competences, behavior. Problems also occur with physical mobility. In the master's thesis I used the Movement ABC-2 test instrumenttion to help analyze the ability of movement among students with specific learning disabilities in the age range from 7 to 9 years at a selected elementary school. I compared the results with students who do not have these disabilities. I also wanted to know if the three-month program will contribute to an improvement of motor abilities, especially within the balance, hand function, aiming and catching areas. I found that (using the referred instrumentation) students with specific learning disabilities achieved lower results compared to their peers. The second hypothesis was also confirmed – after the programme for improving motor abilities students with specific learning disabilities showed a progress and higher physical achievements.

Ključne besede:backward child, otrok s posebnimi potrebami

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj