Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (17)
Pia Anžel:
Muzejska pedagogika in družinske delavnice
Anja Horvat:
Vloga vzgojiteljice pri inkluziji otroka z motnjo avtističnega spektra v oddelek vrtca
Andreja Srpčič:
Prisotnost spletnega nasilja na spletnem socialnem omrežju Facebook med mladostniki z lažjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
Živa Ovsenek:
Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavk vrtca
Lucija Fijavž:
Koherentnost, kohezivnost in skladenjska raven zgodb otrok v vrtcih in odnos vzgojiteljic do pripovedovanja zgodb
Kaja Boštjančič:
Mnenja učenk in učencev o delitvi gospodinjskih opravil v družini in njihovo opravljanje le-teh
Nika Kofler:
Odlaganje vstopa otrok v osnovno šolo v Sloveniji
Nina Novak:
Vpliv programa 'Zavedaj se, spoštuj in spregovori' na stališča učencev o medvrstniškem nasilju
Mateja Lupšina:
Podobe družin v sodobnem slovenskem romanu
Ajda Žumbar:
Timsko delo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice v vrtcu
Andreja Ščuka:
Socialna integracija gibalno ovirane deklice v vrtcu
Nuša Zankolič:
Dejavniki zasvojenosti s spletnimi socialnimi omrežji med študenti
Nina Sirk:
Prisotnost spolnih stereotipov in spolno zaznamovanih vlog v pravljicah v berilu I fili del racconto 1
ZALA GRUDEN:
Vpliv politik OECD na predšolsko vzgojo: Učinkovitost kot pogoj kakovosti
Ana Beličič:
Stališča in pričakovanja svetovalnih delavk, vzgojiteljic in vzgojiteljic – pomočnic vzgojiteljic glede nalog svetovalne službe in medsebojnega sodelovanja
Sandra Weiss:
Stigmatizacija in diskriminacija otrok Romov v javni osnovni šoli
Iris Kalšek:
Obravnava otroka v vrtcu, ki je domnevna žrtev nasilja v družini
Diplomska dela (24)
Jana Hafner:
Stališča zaposlenih v podjetjih do vrtcev, ki jih podjetja ustanavljajo za otroke zaposlenih v podjetjih
Mojca Likar:
Komunikacija v vrtcu med vzgojiteljico in otroki pri različnih dejavnostih ter komunikacijske strategije
Damjana Bonča:
Socialna integracija slepega učenca
Neža Kočevar:
Ugotavljanje potreb po izobraževanju odraslih v Žalcu od 1846 do 1960
Bernarda Kunej:
Stališča vzgojiteljic o vplivu zgodnjega učenja tujega jezika na jezikovno zmožnost otroka v prvem jeziku
Nataša Lavrič:
Vloga vzgojiteljice v vrtcu pri integraciji otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Ajda Ažman:
Uporaba portfolia v procesu sodelovanja med vzgojiteljico v vrtcu in starši
Alja Pristovšek:
Integracija slepih in slabovidnih otrok v vrtec
Sara Čadež:
Igra otroka z motnjo avtističnega spektra
Tajda Ducman:
Načini komunikacije gluhih in naglušnih oseb in njihovo vključevanje v družbo
Nina Mivšek:
Mnenja strokovnih delavk Vrtca Vrhnika o integraciji otrok s posebnimi potrebami
Eva Ravlen:
Pootročeni govor vzgojiteljice v komunikaciji z otroki
Tjaša Kamnar:
Učna pomoč učencem z ADHD
Špela Premzel:
Sodelovanje med vrtcem in starši ter med starši otrok vključenih v vrtec
Suzana Adamič:
Sodelovanje med vzgojiteljicami in starši otrok, vključenih v vrtec
Klavdija Kresnik:
Stališča strokovnih delavk vrtca do spolne vzgoje v predšolskem obdobju
Tina Benedičič:
Vpliv vključenosti otroka v vrtec na družinsko branje
Dolores Jurman:
Vseživljenjsko učenje in profesionalni razvoj vzgojiteljev v vrtcu Ilke Devetak Bignami
Petra Kovačič Jernejčič:
Mnenja strokovnih delavk vrtca o njihovi strokovni usposobljenosti za delo z otrokom z epilepsijo
Tanja Panić:
Moteče vedenje otrok v vrtcu
Iris Pirih:
Vloga šolske svetovalne službe pri izvajanju preventivnih dejavnosti v osnovni šoli
Svetlana Prađeno:
Zmožnost pripovedovanja v različnih kontekstih pri slepih in slabovidnih predšolskih otrocih
Špela Rezar:
Dnevna rutina v vrtcu
Nataša Zalokar:
Izobraževanje v Združenju multiple skleroze Slovenije
Druga dela (4)
Marcela Batistič Zorec, Andreja Hočevar:
Načrtovanje in evalviranje vzgojnega dela v slovenskih vrtcih
Marcela Batistič-Zorec, Andreja Hočevar:
Planning and evaluating educational work in Slovene preschools
Mojca Lukan, Andreja Hočevar, Mojca Kovač Šebart:
Addressing gender in early childhood education and care in Slovenia
Andreja Hočevar, Mojca Kovač Šebart, Mojca Lukan:
Preschool education in Slovenia and Serbia in the light of the OECD, WB and EU guidelines for Early Childhood Education and Care (ECEC)