Podrobno

Dejavniki zasvojenosti s spletnimi socialnimi omrežji med študenti : magistrsko delo
ID Zankolič, Nuša (Avtor), ID Radovan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Hočevar, Andreja (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,06 MB)
MD5: 46D16AE1E60B74E7E95D7E78765FCF33

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pedagogika, študenti, socialna omrežja, zasvojenost, pedagoška sociologija, pedagoška metodologija, magistrska dela
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Zankolič]
Leto izida:2018
Št. strani:73 str.
PID:20.500.12556/RUL-112532 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.4
COBISS.SI-ID:67770466 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.10.2019
Število ogledov:2997
Število prenosov:532
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZANKOLIČ, Nuša, 2018, Dejavniki zasvojenosti s spletnimi socialnimi omrežji med študenti : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : N. Zankolič. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=112532
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije pri delu v javni upravi
  2. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v visokem šolstvu v času pandemije COVID-19
  3. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za spodbujanje gibalnih dejavnosti pri športu
  4. Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
  5. Didaktična uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju angleščine v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
  2. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
  3. Vpliv uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije na socialno vedenje učencev
  4. Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji
  5. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) za poučevanje naravoslovnih predmetov na srednjih šolah Koroške

Nazaj