Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Peter Grandits:
Model of Literary Instruction through Narrative Identity
Kaja Lenič:
Vzgojni stili in bralna pismenost učencev ob koncu tretjega razreda osnovne šole
Miha Lovšin:
Karierna odločitev v socialnem in kulturnem kontekstu
Iliriana Tahiraj:
The role of organizational culture in change processes in higher education
Magistrska dela (25)
Jasmina Begić:
Od mladoletnika do serijskega morilca
Katra Štular:
Soočanje učiteljev razrednega pouka z nasiljem staršev nad otroki
Petra Rakovec:
Medvrstniško spolno nasilje v osnovni šoli
Azra Selimanović:
Psihična in fizična zloraba otroka v družini in znaki zlorab v šoli
Anja Kopač Lautar:
Dotik v kiparstvu in v družbi
Petra Maček:
Lik učitelja in kakovost osnovne šole
Katja Koprivšek:
Prednosti in slabosti poučevanja lastnega otroka v šoli
Esmeralda Božić:
Zlorabe otrok z motnjami v duševnem razvoju v družinskem okolju ter njihove vedenjske in čustvene težave
Valeriia Marianova:
Kulturne razlike in vzgoja predšolskih otrok
Zala Krajnc:
Konceptualizacija transferja med učiteljem in učencem
Lana Klopčič:
Vzpostavljanje avtoritete učitelja v razredu z vidika učencev in učiteljev
Petra Kos:
Vpliv risank na razvoj otrok
Suzana Poropat:
Stališča učiteljev razrednega pouka in svetovalnih delavcev o zlorabah otrok
Neja Sečnik:
Refleksija vzgojnega načrta osnovne šole
Ana Jančigaj:
Spopadi s pluralizmom vrednot in prepričanj v javni šoli
Kaja Čepin:
Analiza vzgojnih načrtov osnovne šole
Darija Premk:
Vključenost staršev v izobraževanje njihovih otrok
Mirjam Tolar:
Avtoriteta učitelja v osnovni šoli
Tatjana Velkova:
Vzgojni stili z vidika učitelja
Nina Popović:
Avtoriteta učitelja v programu Evropske šole Ljubljana
Maruša Pišljar:
Konceptualizacija izboljšav slovenske osnovne šole
Laura Maselj:
Kognitivno-vedenjska terapija kot ena izmed oblik podpore učiteljem
Jasmina Potočnik:
Vpliv pandemije Covid-19 na družine s šoloobveznimi otroki
Špela Moravec:
Spopadanje z avtoriteto pri učiteljih začetnikih
Maša Špicar:
Družbeni mediji in pojav narcisizma pri otrocih
Diplomska dela (8)
Barbara Marić:
Šolanje v Sloveniji in Ugandi
Petra Rus:
Avtoriteta učitelja v javni šoli
Katja Rovan:
Pravljica v očeh psihoanalize - pravljica kot metoda terapije pri logopedski obravnavi patologije selektivnega mutizma
Uroš Podobnik:
Patriotizem v vrtcu
Blaž Merhar:
Učinkovitost vzgojnih dejavnosti in ukrepov pri populaciji romskih učencev po vzgojnem načrtu
Irena Lah:
Antiavtoritarnost in šola
Anita Perko:
Vzgojiteljevo preventivno delovanje pri razvoju otrokove osebnosti
Anja Lipovšek:
Spolno nasilje nad ženskami in otroki
Druga dela (36)
Janez Krek:
Two principles of early moral education
Janez Krek:
Argument za strpnost
Pavel Zgaga, Alojz Pluško, Janez Krek, Mojca Kovač Šebart, Ljubica Marjanovič Umek, Zdenko Medveš:
Izobraževanje in izobraževalni sistem
Janez Krek, Mojca Kovač Šebart:
Citizenship education in Slovenia after the formation of the independent state
V šolstvu gre za ljudi, ljudje pa smo že tisoče let enaki
Nasploh je izhodišče obstoječi sistem, ki ga bomo skušali dograjevati
Janez Krek:
Država, slaba mati
Dr. Janez Krek, predsednik nacionalne strokovne skupine za pripravo bele knjige o vzgoji in izobraževanju
Janez Krek:
Pot do kakovostnega znanja je nujno tudi težka
Janez Krek:
Kako bodo naši otroci znali
"Bojim se, da konfliktnost politike z njeno makiavelistično logiko pri ljudeh ustvarja jezo in razočaranje. Človek ne vidi več smisla, da bi se še trudil."
Učitelj v vlogi raziskovalca
Mojca Kovač Šebart, Janez Krek, Janez Vogrinc:
O vzgojni zasnovi v javnih osnovnih šolah - kaj pokažejo empirični podatki
Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji 2011
Janez Vogrinc, Janez Krek:
Delovanje svetovalne službe
Janez Krek, Roman Globokar, Janica Kalin, Zdenko Kodelja, Igor Pribac, Marjan Šimenc:
Uvod
Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc:
Osnovna šola
Janez Krek, Andreja Barle Lakota, Valentin Bucik, Zdenko Kodelja, Marjan Šimenc, Marina Tavčar Krajnc, Boris Dular, Elido Bandelj, Janez Dekleva, Branko Kumer, Miha Lovšin, Janja Meglič, Egon Pipan, Boštjan Rozman Zgonc, Vladimir Tkalec:
Srednja šola
Janez Krek, Janez Vogrinc:
Izbrani predlogi sistemskih rešitev v šolskem sistemu z vidika socialne kohezivnosti
Janez Krek, Janez Vogrinc:
Professional autonomy of the teacher or the law
Janez Krek, Janez Vogrinc:
Practitioner research in kindergarten and teachersʼ professional development
Janez Krek:
Strukturni razlogi nasilja v šoli in edukacijske strategije
Janez Krek:
Interview with Michael W. Apple
Janez Vogrinc, Janez Krek:
Quality assurance, action research and a concept of a reflective practitioner
Cézar Bîrzea, Michela Cecchini, Cameron Harrison, Janez Krek, Vedrana Spajić-Vrkaš:
Tool for quality assurance of education for democratic citizenship in schools
University of Ljubljana, Faculty of Education
David Kerr, Bruno Losito, Bryony Hoskins, William Smirnov, Janez Krek:
Strategic support for decision makers
Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek:
Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek:
Akcijsko raziskovanje kot del procesov zagotavljanja kakovosti dela v vzgojno-izobraževalni instituciji
Janez Vogrinc, Milena Valenčič Zuljan, Janez Krek:
Action research as part of the processes for assuring work quality in an educational institution
Mojca Kovač Šebart, Janez Krek:
Vrednotna osnova vzgoje v javni šoli
Janez Krek, Hodnik Tatjana, Janez Vogrinc:
The primary school moral education plan in Slovenia ten years after its introduction
Janez Krek:
Understanding the discourse of early childhood education in coming of age in Samoa
Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan:
Contemporary topics in education IV: part I
Iliriana Tahiraj, Janez Krek:
Organizacijska kultura na javni univerzi:študija primera na Kosovu
Peter Grandits, Janez Krek:
High school students’ attentional stance, modes of reading engagement, and self-insight during literary reading